V: Alcatrazissa käynyt avomies

avovaimo

kierrätetään, saanut tarpeeksi valehtelvasta possusta
Yhteystiedot: Saanut tarpeekeen

9

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??????

      mikä on alcatraz

      • Huora paikka

        Se onHelsionginissä Eerikinkadulla siaitseva ravintola/yökerho, jossa hrjoitetaan bordelli tomintaa


    • Roskiin

      Kannatta heittää se sika suoraan roskiin, ei ekelpaa edes kierrätettäväksi!

      • A Real Man.

        Joo, samaa mieltä. Pettäjä se on. Halventaa suo vaan.


    • killittillik

      Tuo meille tääl on toinen samanmoinen

    • mamuuu

      Sehän on hieno ravintola, jossa mielellään viettää aikaansa pitempäänkin, nauttien upeista naisista ja juomista, ilman, että joku ruma ja lihava vanha kotikalkkaro on nalkuttamassa vieressä. Ravintolasta olen usein saanut hienoja kulttuurielämyksiä, kun ulkomailta tulleita villejä naisia on ollut seuranani rikastuttamassa käsitystäni maahanmuuttajista. Tällaista mamuilua olen vilpittömästi suosimassa!

      • Buahahahahahahahahaa

        Kuule, ilmoittaja on kaunis ja hyvä sängyssä!!! Hahahahah. Itse varmaan olet ihan rupsahtanut , jollei ota eteen. Jotakin ruskean väristä ULOST........ kelpaa.hahahahaha


    • Liikemies X

      Alcatraz on upea paikka, josta olen usein saanut mukaani kauniita nuoria eksoottisia naisia, joskus kaksi kerrallaankin. Naisilla on ollut pitkät säihkysääret, iso povi ja seksikkäät alusvaatteet. Ja heidän palveluintonsa on ollut aivan omaa luokkaansa, mikä tietenkin johtuu siitä, että olen kanta-asiakas. Kuten itsekin olen liikemies, niin suuri osa asiakkaista on siellä, eikä p-aukisia poikasia siellä näe. Tällä palstalla tietenkin köyhät naperot napisevat, kun ei ole itsellä varaa muuhun hauskanpitoon.

      • Kaunotar

        Säälittävä. Sinulla ei ole oikeata elämää, joudut tuollasta roskaa käyttämään. Roska paikka ja roska elämä. Roskiksesta ne naiset Olet alhainen. Ei varmaan ota eteen. Rupsahtanut possu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1540
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1277
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1255
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1176
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1044
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      86
      852
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      782
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      775
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      381
      751
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      124
      709
    Aihe