kierrätetään, saanut tarpeeksi valehtelvasta possusta
Yhteystiedot: Saanut tarpeekeen
V: Alcatrazissa käynyt avomies
9
553
Vastaukset
- ??????
mikä on alcatraz
- Huora paikka
Se onHelsionginissä Eerikinkadulla siaitseva ravintola/yökerho, jossa hrjoitetaan bordelli tomintaa
- Roskiin
Kannatta heittää se sika suoraan roskiin, ei ekelpaa edes kierrätettäväksi!
- A Real Man.
Joo, samaa mieltä. Pettäjä se on. Halventaa suo vaan.
- killittillik
Tuo meille tääl on toinen samanmoinen
- mamuuu
Sehän on hieno ravintola, jossa mielellään viettää aikaansa pitempäänkin, nauttien upeista naisista ja juomista, ilman, että joku ruma ja lihava vanha kotikalkkaro on nalkuttamassa vieressä. Ravintolasta olen usein saanut hienoja kulttuurielämyksiä, kun ulkomailta tulleita villejä naisia on ollut seuranani rikastuttamassa käsitystäni maahanmuuttajista. Tällaista mamuilua olen vilpittömästi suosimassa!
- Buahahahahahahahahaa
Kuule, ilmoittaja on kaunis ja hyvä sängyssä!!! Hahahahah. Itse varmaan olet ihan rupsahtanut , jollei ota eteen. Jotakin ruskean väristä ULOST........ kelpaa.hahahahaha
- Liikemies X
Alcatraz on upea paikka, josta olen usein saanut mukaani kauniita nuoria eksoottisia naisia, joskus kaksi kerrallaankin. Naisilla on ollut pitkät säihkysääret, iso povi ja seksikkäät alusvaatteet. Ja heidän palveluintonsa on ollut aivan omaa luokkaansa, mikä tietenkin johtuu siitä, että olen kanta-asiakas. Kuten itsekin olen liikemies, niin suuri osa asiakkaista on siellä, eikä p-aukisia poikasia siellä näe. Tällä palstalla tietenkin köyhät naperot napisevat, kun ei ole itsellä varaa muuhun hauskanpitoon.
- Kaunotar
Säälittävä. Sinulla ei ole oikeata elämää, joudut tuollasta roskaa käyttämään. Roska paikka ja roska elämä. Roskiksesta ne naiset Olet alhainen. Ei varmaan ota eteen. Rupsahtanut possu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810