Teillä on NARKOMAANI ylläpidossa!

Paljastus.

Täällä on jo pitkän aikaa käynyt niin, että kaikkiin huumeita kehuviin aloituksiin ja vastauksiin Maailman menossa on ilmestynyt sekunnissa monta kymmentä yläpeukkua ja huumeita vastustaviin monta kymmentä alapeukkua.

Kelatkaa, lukijoita aloituksella voi olla kaksi, mutta peukutuksia vaikka 95, ja ne peukut ilmestyvät heti, kun teksti julkaistaan! Eikä tässä vielä kaikki! Jos annat ALApeukun huumeita puolustavalle tekstille, niin lopputuolksena tuleekin 15 YLÄpeukkua! Sama, jos annat huumevastaiselle tekstille YLÄpeukun, tulos muuttuu niin, että näkyviin tulee 15 ALApeukkua!

Tästä pitää vetää se johtopäätös, että ylläpidossa on töissä narkomaani, koska kukaan muu ei voi peukkuja manipuloida kuin ylläpito. Poliisin pitäää tehdä huumeratsia S24:n ylläpitoon ja ruopata työtiloista pois bongit, gammat ja heroiinineulat, napsauttaa narkille käsiraudat ja viedä putkaan pamputettavaksi! Isolla, mustalla pampulla...

8

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Sä olet väärässä. Plussia/miinuksia on äärimmäisen helppo kenen tahansa manipuloida. Itse en sitä ole tehnyt sen jälkeen, kun siitä tuli ongelma.

      Itse olen enemmän huolissani siitä, että valvonnalla ei tosiaan puututa tarpeeksi päihteiden väärinkäyttöä tukeviin viesteihin. Huumeet-palsta on/oli siitä eräs esimerkki, siellä on/oli sheriffi, mutta huumemyönteiset viestit eivät poistuneet eivät sitten millään. On tosin mahdollista, että palsta on poliisin hallinnassa, mutta..

      Sama anoreksia-palstalla, palsta oli(on täysin anoreksiaa tukevien henkilöiden hallinnassa ja palsta on terveys-osiossa..

      Jne jne..

      Mutta päätit sitten olla osa ongelmaa ja käyttäytyä erittäin epäasiallisesti..

      • Peukuta mua nyt

        Miten manipuloida?. En nyt mitään ohjeita kaipaa, mutta samaa peukutusta ihmettelen itsekkin muutamassa ketjussa mitä olen seurannut. Kuka niitä peukkuja oikein vääntää ja miksi?


      • Peukuta mua nyt kirjoitti:

        Miten manipuloida?. En nyt mitään ohjeita kaipaa, mutta samaa peukutusta ihmettelen itsekkin muutamassa ketjussa mitä olen seurannut. Kuka niitä peukkuja oikein vääntää ja miksi?

        Hei,

        Tästä asiasta on keskusteltu paljon Pulmatilanteet-palstalla. Ongelma on ylläpidon tiedossa, mutta emme valitettavasti voi korjata asiaa. Aina löytyy nokkelia käyttäjiä, ketkä löytävät kiertoreitin peukkujen manipulointiin. Tämä on valitettavaa, mutta koitetaan kestää! :)

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • @fennis
        suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Tästä asiasta on keskusteltu paljon Pulmatilanteet-palstalla. Ongelma on ylläpidon tiedossa, mutta emme valitettavasti voi korjata asiaa. Aina löytyy nokkelia käyttäjiä, ketkä löytävät kiertoreitin peukkujen manipulointiin. Tämä on valitettavaa, mutta koitetaan kestää! :)

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Ei se teidän kiusanne vaan vieläkään lopu!

        Nyt on kaikki sähköpostikansiot tyhjennetty.

        Just just silleen,

        Mistäs saan sellaisia osoitteita joita en mistään muualta saa.

        Ellu, luottamus on kuin neitsyys sen voi menettää vain kerran !

        Mitäs te muuten enää teette noilla sähköposteilla kun niihin ei voi luottaa, eikä niihin voi saada paluu viestejä niin voimmehan viestitellä gmailin kautta.
        Kuten huomaatte että kaikilla on PAKKO olla gmailin vara-sähköposti osoite

        Ja kun gmailin oppii niin avot se on upee ja makee, minullakin on kaikkee kivaa siellä nyt kun oli tämän suolen s-postien tyhjentymis-ongelman takia pakko opettaa gmail. Etsikää teemat voi vaihtaa taustakuvan

        @fennis


      • Housut kiristää apua
        @fennis kirjoitti:

        Ei se teidän kiusanne vaan vieläkään lopu!

        Nyt on kaikki sähköpostikansiot tyhjennetty.

        Just just silleen,

        Mistäs saan sellaisia osoitteita joita en mistään muualta saa.

        Ellu, luottamus on kuin neitsyys sen voi menettää vain kerran !

        Mitäs te muuten enää teette noilla sähköposteilla kun niihin ei voi luottaa, eikä niihin voi saada paluu viestejä niin voimmehan viestitellä gmailin kautta.
        Kuten huomaatte että kaikilla on PAKKO olla gmailin vara-sähköposti osoite

        Ja kun gmailin oppii niin avot se on upee ja makee, minullakin on kaikkee kivaa siellä nyt kun oli tämän suolen s-postien tyhjentymis-ongelman takia pakko opettaa gmail. Etsikää teemat voi vaihtaa taustakuvan

        @fennis

        No hei hei ja terve menoa. Miksi rasitat itseäsi ja muita turhan vuoksi turhalla paskalla. Jos on epäluottamusta sivuja kohtaan niin mitäs täällä valitat. Mene sinne missä on kivaa ja kaikki toimii.


      • Niin onkin so?
        Housut kiristää apua kirjoitti:

        No hei hei ja terve menoa. Miksi rasitat itseäsi ja muita turhan vuoksi turhalla paskalla. Jos on epäluottamusta sivuja kohtaan niin mitäs täällä valitat. Mene sinne missä on kivaa ja kaikki toimii.

        Niin onkin so?


      • @fennis
        Housut kiristää apua kirjoitti:

        No hei hei ja terve menoa. Miksi rasitat itseäsi ja muita turhan vuoksi turhalla paskalla. Jos on epäluottamusta sivuja kohtaan niin mitäs täällä valitat. Mene sinne missä on kivaa ja kaikki toimii.

        Olenko mä kysynyt sulta jotain? Me tahdomme kirjoittaa oikeista asioista eikä jehovien oppien mukaista raamattua.

        -- Ellu, ole kiltti ja poista tuolta housut kun ne kiristää sitä ihan liikaa !


        -- jehovat, kun te elätte yhteiskunnan ulkopuolella niin pysykäätte siellä!

        Mitä te tulette tänne nettiin määräilemään meitä normaaleja ihmisiä,

        kun me tahdotaan elää normaalia elämää, jutella normaaleista asioista ja ihan hel.vetin oikeasti helv.etin kaukana jehovista. Älyääkö ne?


    • fenno

      Miten niin epäasiallisesti? Tottahan aloittaja kirjoitti.
      Mikä aloittajan kirjoituksessa oli epäasiallista?
      Selventäkää jo toi asiallisuutenne minullekin.

      t.fennis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe