Amerikasta suomeen pidemmälle lomalle, vakuutus?

Llarppa

Eli siis, lasten kanssa menossa jenkeistä suomeen pariksi kuukaudeksi lomalle, millainen matkavakuuus kannattaisi ottaa? Mistä? Olen ihan pihalla kaikista vakuutusasioista, help!

5

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reippaasti vaan

Henki ja varkaus vakuutus , sekä ehkä jonkinmoinen vakuutus siltä varalta että alkaa ketuttamaan kroonisesti . Krooninen tutus voi lyhentää elämääsi 15 vuotta , joten pussillinen mieliala lääkkeitä on myös hyvä ottaa mukaan... lapsille kans. Ethän halua että hymy hyytyy perheellä kesken lomareissun.

• Väärä paikka kysyä

Täällä ei varmaan kukaan tiedä jenkkien vakuutuksista ja Suomalaisia vakuutuksia et saa, koska et asu Suomessa.

• Llarppa

Ja miksi ei tietäisi, näkyypä olevan jenkeissä asuia muitakin. Jos tämä on mielestäsi väärä palsta kysyä niin kerro nyt ihmeessä mikä olisi ollut oikea?! Tätä minä vähän ajoinkin akaa että otetaanko vakuuus täältä vai suomesta, kun tosiaan siitä ei ollut mitään hajua, sinultakin jopa onnistuin saamaan yhden tarvittavan vastauksen, kiitos tästä.

• tuon tehnyt

Tarkasta vakuutusyhtiostasi korvaavatko myos ulkomailla tapahtuvat hoitotoimenpiteet. Todennakoisesti maksavat, mutta omavastuusi osuus on suurempi, koska "out of network". Suomessa joutunet maksamaan kateisella (lasku postitse peraasi) ja sitten itse haet korvausta nayttamalla laskusi yhtiollesi kun palaat USAaan.

• Llarppa

Tätä rupesinkin jo miettimään ja laitoin miehen asialle, hän selvittikin että meidän vakuutus tosiaan korvaa myös ulkomaanmakat joten nou hätä. Ennen lapsia kun on matkustellut niin ei ole tullut mietittyä koko vakuutuksia, nyt pisti siten miettimään kun noitten kanssa vähän väliä jotain sattuu ja tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      56
      1232
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      94
      1226
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1060
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      925
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      813
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      794
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      14
      730
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      629
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      613
    Aihe