Shanghain ilman viisumia

PaavoXX

Eli onko kellaan kokemuksia kaupungilla piipahtamisesta jatkolentojen valilla ilman viisumia? Paaseeko tullista nopeasti vai tarviiko siina vain nayttaa passi ja lentoliput?

6

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiina osaaja

Helposti paasee. Kestaa noin 6min. Passia ja lentolippuja ei tarvitse nayttaa.

• suppo

No niin varmasti .

• suppo

No niin varmasti .

• kiinassa asuva

No juu, ei kyllä pääse ilman viisumia älä edes unta nää. Immigration normaali - eli jonotat jonkin aikaa ja siihen tyssää maahan tulo jos ei ole viisumia.

• PaavoXX

Visas are not required of passport holders of the following countries, who transit through Pudong Airport or Hongqiao Airport of Shanghai, provided they hold valid passports, visas for the onward countries, final destination tickets and have booked seats, and stay in Shanghai for less than 48 hours : Republic of Korea, United States, Canada, Australia, New Zealand, Germany, France, Netherlands, Belgium, Luxemburg, Portugal, Spain, Italy, Austria, Greece, Sweden, Denmark, Norway, Finland, Iceland

• PaavoXX

Tulipahan testattua itse ja hyvin toimii. Passi ja jatkolennon lippu joihin tulee molempiin leima ja ei kun kartsalle kurvailemaan. Eika tarvinut edes nahda unta....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      530
      2438
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      66
      1393
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1330
    4. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      96
      1250
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1218
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      105
      1098
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      974
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      910
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      841
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      780
    Aihe