Ostin saunalahden nopsa-liittymän, jossa pitäisi olla suurin nopeus. Tällä seudulla noin 2-3 Mbit. (mokkula)
Katsoin äsken, oli vain 0,5Mbit.
Mutta, kun vaihdoin samanlaiseen prepaid-liitymä korttiin, jossa on ilmainen kk menossa samalla nopeudella, äkkiä vauhti olikin 2,3Mbit.
Sama mokkula, sama liittymä-nopeus (teoriassa), mutta noin iso ero käytännössä?
Miten tää on mahdollista? Ei tarvinnut, kuin kortti vaihtaa mokkulaan, niin heti tuli tuollainen ero.
Mistä johtuu eri nopeus?
5
140
Vastaukset
- !!!!
Jos tosiaan kortit on samalta operaattorilta ja saat nuo nopeudet kun vaihdat kortteja peräjälkeen samaan kellon aikaan,
Ehkä olet hyödyntänyt sopimusliittymääsi niin ahkerasti, että sinut on laitettu "jäähylle".- Siinä tapauksessa...
...juuri prepaid olisi "jäähyllä", mutta kun se olikin tämä varsinainen?
normaalia mokkulan toimintaa...
Tee nopeustestiä n. 10 kertaa peräkkäin niin huomaat nopeuden vaihtelun.- mokkulat..
Saunalahdensivulla lukee selkeästi että tyypillinen vaihteluväli on 0.4- jotain Mbit/s.
- ???
Tämän piti olla suurin mahdollinen! No, on ne nyt jo hieman tasaantuneet, joskin IE:llä on nopeampi yhteys, kuin chromella tai mikä hemmetin SRware Iron tää on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386