Suuri Rakkaus

rakkaus itse

Mitkä ovat suuren rakkauden tunnusmerkit? Oletteko kokeneet sellaista?

14

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vincit omnia

      Olen hyvin onnellinen, että sain kokea suuren rakkauden. Ja miten pienestä olikaan kiinni, että sitä ei olisi koskaan tapahtunut! Mutta se tapahtui ja sain sen kokea. Tunnusmerkit? Minä vain tiesin, alusta asti. Tajusin, että mikään ennen tätä tai tämän jälkeen ei voisi olla samanlaista. Se tapahtui, tuli ja meni, mutta kertaakaan en epäillyt, etteikö se olisi ollut elämäni voimakkain tunne. Ja se muutti paremmaksi minut tai elämäni - ehkä molemmat.

      • amor fati

        Tiedän mistä puhut... Ihailtavaa, että omaat noin kiitollisen asenteen. Minä en ole vieläkään päässyt eteenpäin vaan mietin yhä: mitä teen loppuelämäni. Tuskastuttavaa. Yritän pysyä kiireisenä...sitä nyt ainakin.


      • vincit omnia
        amor fati kirjoitti:

        Tiedän mistä puhut... Ihailtavaa, että omaat noin kiitollisen asenteen. Minä en ole vieläkään päässyt eteenpäin vaan mietin yhä: mitä teen loppuelämäni. Tuskastuttavaa. Yritän pysyä kiireisenä...sitä nyt ainakin.

        Jospa kaikki ei ole ohi välillänne. Asioihin saa etäisyyttä sitten, kun tietää että enää ei ole mitään odotettavissa. Silloin katsoo ainoastaan menneisyyteen.


      • amor fati
        vincit omnia kirjoitti:

        Jospa kaikki ei ole ohi välillänne. Asioihin saa etäisyyttä sitten, kun tietää että enää ei ole mitään odotettavissa. Silloin katsoo ainoastaan menneisyyteen.

        Ymmärrän näkökulmasi.. Muistoihinkaan ei pitäisi takertua, jää helposti tämä hetki elämättä. Olisi tavallaan lohdullista ajatella, ettei kaikki olisi ohi, mutta kun on. Ehkä seuraavassa elämässä sitten. Toivon, että hän odottaisi mua..voitais "kummitella kimpassa"

        Onko suuri rakkaus aina dramaattista?! Helppoa se ei kai ainakaan ole!?


      • vincit omnia
        amor fati kirjoitti:

        Ymmärrän näkökulmasi.. Muistoihinkaan ei pitäisi takertua, jää helposti tämä hetki elämättä. Olisi tavallaan lohdullista ajatella, ettei kaikki olisi ohi, mutta kun on. Ehkä seuraavassa elämässä sitten. Toivon, että hän odottaisi mua..voitais "kummitella kimpassa"

        Onko suuri rakkaus aina dramaattista?! Helppoa se ei kai ainakaan ole!?

        Luulen, että tällainen rakkaus on aina dramaattista. Joskus vain aivan pienellä ja eleettömällä tavalla, mikä tekee siitä niin kovin kaunista. Rakastan ajatustasi kimpassa kummittelemisesta. Taidan toivoa sellaista itsellenikin.


      • amor fati
        vincit omnia kirjoitti:

        Luulen, että tällainen rakkaus on aina dramaattista. Joskus vain aivan pienellä ja eleettömällä tavalla, mikä tekee siitä niin kovin kaunista. Rakastan ajatustasi kimpassa kummittelemisesta. Taidan toivoa sellaista itsellenikin.

        http://www.youtube.com/watch?v=LOHmDOE6IR8


        Ajatus on siis silkaa lainatavaraa, mutta sanat osuvat...


    • 3 + 5

      Minulla on saman kaltainen kokemus kuin Vincit omnialla, joka kirjoitti hyvin kauniisti. Minun kokemukseni oli tosin kokonaan sisäinen, siihen ei siis liittynyt suhdetta tai mitään fyysistä. Todennäköisesti se oli rakastumisena myös yksipuolinen, vaikka hän minusta välitti ja osoitti sen. Kokemus kuitenkin järkytti senhetkisen elämäni perustuksia ja muutti minua ihmisenä syvemmin kuin olisin voinut kuvitellakaan. En ehkä tapaa häntä enää koskaan, mutta kannan tunnetta ja muistoa hänestä arvokkaimpana aarteena sydämessäni.

      • +-0

        Voisitko kertoa vähän enemmän?


    • i never ment to hurt

      one more letter unreturned. a starless night only delays more and these shinning blue waters reflect these lights of memories . drive faster . . . maybe we can leave the lights behind us . . . but theyre calling to come back . . . i want to go back . . . turn around, turn around, turn around, i want to go back . . . the head lights and close calls, the missed calls, im comming back to spill the ink. drive faster. . . ill write for the last time, decide to seal it with a kiss. she falls asleep with lids of words at a signing i never ment to hurt you ...

    • biolania ihmisille

      Ihminen muuttuu, kypsyy, kasvaa. Suuri rakkaus parikymppisenä ei kai useimmiten ole sitä viiskymppisenä. Tämähän on ihan luonnollista. Meillä on kuitenkin hurja määrä sosiaalisia koodeja, jotka jarruttavat tehokkaasti etenemistä. Mutta...suuren rakkauden tunnusmerkkejä jos haetaan, niin kai sellaisen kokemista edeltää tai seuraa jonkinlainen syvempi metamorfoosi. En heti keksi parempaa kasvun taetta kuin rakkaudessa rypeminen...todellista kanankakkaa sielulle ja sydämelle!

      • 13+4

        "Suuri rakkaus parikymppisenä ei kai useimmiten ole sitä viiskymppisenä" - mitä tällä tarkoitat? Luulisi, että viisissäkymmenissä sellaista osaisi varsinkin arvostaa, koska todennäköisyys löytää suuri rakkaus on pienempi.


    • ahdingossa

      Taidat olla Suuri Rakkauteni, täyttymätön tosin.

      • 6+8

        Ja tämä viesti oli suunnattu... ?


    • Niinkuinkavoi

      Kaikki rakkaudet ovat olleet suuria.
      Nyt jos ajattelee, niin ensirakkaus ei varmaankaan tässä vaiheessa jaksaisi uudelleen kiinnostaa. Se oli sillon , rakkaus voittaa kaiken-aikana. Nykyään tiedän, ettei ole alkon voittanutta.
      Uskon, että toistemme tarkoitus on kasvattaa toisiamme, kun jobi on ohi, matka jatkuu.
      Tosiaan , jokaiselle on oikeen sopivia ihmisiä maailmassa 22 000.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe