Piirtopöytä

piirtäjä

Haluisin ostaa edullisen mutta mahd. hyvän piirtopöydän. Niitä on kuitenkin paljon, enkä tiedä niistä juuri mitään. Ovatko vain kaikkein kalleimmat niitä malleja, joissa piirrtetty kuva näkyy myös siinä piirtopöydällä?

Voiko sen asentaa kahteen eri koneeseen? Toisessa on winXP toisessa win7.

9

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottakai voi asentaa
    • ---------------

Olisiko Wacom Bamboo Pen hyvä piirtopöytä aloittelijalle ? sopivan halpa ?

Käytättekö piirtopöytää piirtämisen ja muokkauksen rinnalla myös tavalliseen netin selaukseen ? Korvaako piirtopöytä siis osittain hiiren ?

• Wacom Bamboo Pen sopii aloittelijalle.

Käytän piirtopöytää vain piirtämiseen ja hiirtä netin selaukseen, mutta piirtopöytää kyllä voi käyttää myös kaikkeen kohdistimen ohjaukseen, kunhan totuttelee.

• --------

ostitko verkkokauppa.comista ?

• Siis itselläni ei ole Wacom vaan Trust piirtopöytä, ostin sen muistaakseni Pixmaniasta, mutta Verkkokauppa.com'ssa näyttäisi olevan Wacom tuotteita ja varaosia edullisesti.

• -----

Selvä. Täällä netissä on kehuttu juuri tuota, wacomin bamboota...Trust on huonompi merkki näköjään keskusteluiden perusteella.

Trustin flex design olisi kyllä hiukan halvempi jotain 60e anttilassa. Tuo wacomin bamboo olisi noin 65e verkkokauppa.comissa.

• Muistaakseni meilläkin oli tuon merkkinen piirtopöytä mutta se jäi melko pian "pölyttymään" vähäisen käytän vuoksi.

Mutta muuten se toimi hyvin.

• ---

Kumpi siis ? Wacom vai Trust ?

• ---

Wacom vei voiton :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      87
      3503
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3083
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      53
      2990
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2833
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2677
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2638
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      55
      2401
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2261
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe