Haluisin ostaa edullisen mutta mahd. hyvän piirtopöydän. Niitä on kuitenkin paljon, enkä tiedä niistä juuri mitään. Ovatko vain kaikkein kalleimmat niitä malleja, joissa piirrtetty kuva näkyy myös siinä piirtopöydällä?
Voiko sen asentaa kahteen eri koneeseen? Toisessa on winXP toisessa win7.
Piirtopöytä
9
259
Vastaukset
- tottakai voi asentaa
Vajaalla 50 eurolla saa jo ihan kohtuullisen piirtopöydän.
http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=15357
Ja piirtäminenkin on helppoa :)
http://www.youtube.com/watch?v=9upNRkNtVbU&feature=plcp&context=C4befcedVDvjVQa1PpcFOOjKHjNsRGWOzBU_SSSAzmAPjVsk2PfTg= - ---------------
Olisiko Wacom Bamboo Pen hyvä piirtopöytä aloittelijalle ? sopivan halpa ?
Käytättekö piirtopöytää piirtämisen ja muokkauksen rinnalla myös tavalliseen netin selaukseen ? Korvaako piirtopöytä siis osittain hiiren ?Wacom Bamboo Pen sopii aloittelijalle.
Käytän piirtopöytää vain piirtämiseen ja hiirtä netin selaukseen, mutta piirtopöytää kyllä voi käyttää myös kaikkeen kohdistimen ohjaukseen, kunhan totuttelee.
- --------
ostitko verkkokauppa.comista ?
Siis itselläni ei ole Wacom vaan Trust piirtopöytä, ostin sen muistaakseni Pixmaniasta, mutta Verkkokauppa.com'ssa näyttäisi olevan Wacom tuotteita ja varaosia edullisesti.
- -----
Selvä. Täällä netissä on kehuttu juuri tuota, wacomin bamboota...Trust on huonompi merkki näköjään keskusteluiden perusteella.
Trustin flex design olisi kyllä hiukan halvempi jotain 60e anttilassa. Tuo wacomin bamboo olisi noin 65e verkkokauppa.comissa. Muistaakseni meilläkin oli tuon merkkinen piirtopöytä mutta se jäi melko pian "pölyttymään" vähäisen käytän vuoksi.
Mutta muuten se toimi hyvin.- ---
Kumpi siis ? Wacom vai Trust ?
- ---
Wacom vei voiton :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427