Kuinka kertoa tunteistaan tytölle?

15v poika

Olen ollut jo vuoden ihastunut erääseen luokkamme tyttöön, ja olen huomannut että hänkin ehkä pitää minusta. Katselemme toisiamme usein tunneilla yms. Olemme molemmat kuitenkin vähän ujonpuoleisia, enkä tiedä mitä menisin hänelle puhumaan. Apua tarvitsen siis siihen, että kuinka pyytäisin häntä ulos, tai ylipäätään kertoisin hänelle että pidän hänestä. Ikää on siis molemmilla 15.

89

10481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • starnightx

      Onks sulla sen tytön numero? Ootteko "kavereita"?
      Jos on numero ettekä oo oikein "kavereita" voit kysellä välil läksyi ja kysellä tekstareil mitä kuuluu ja vähän ajan pääst kertoo sille et pidät siit/pyytää sen treffeille.
      Jos ei oo numeroo mee vaa kysyy siltä sitä.
      Jos ootte jo kavereita pyydä se vaa joskus mukaa kahville tai leffaan kahestaan :)
      Tunnilla voit vaikka kysellä läksyjä/kuulumisia.

    • someone in love

      mee vaa rohkeesti kertomaan , että pidät hänestä. ps. ujot tytöt tykkää siit ;)) onnea sulle!

    • 15v poika

      Ei oo numeroa, eikä olla niin "kavereita". Pari kertaa ollaan muutama sana vaihdettu koulussa ennen tuntia, enimmäkseen läksyistä ja muista. Kiitos kuitenkin teille :D

    • gurl98

      Onks tytöl face? Onks sulla?

    • Dezzu

      Jos se istuu tunnil sun lähel ni sen huomaamatta sujautat kirjan tai vihkon välii lappusen mis on treffipyyntö ja puhelinnumero

    • jvvfuivggygtyfugkfyg

      Mä ainaki laitoin silloin sille tytölle että oot kiva. tyttö:Nii säki. Minä:tykkääkkö musta???.tyttö:kui nii miks kysyt.minä:Ei oo muuta tekemistä.tyttö:Tarkotikko sillä ekalla jotaki,vai huijasitko vaa???.minä:En tietenkää huijannu.tyttö:en mäkää, koska oot luokan kivoin poika ja viisain.Minä:kiitti.Vois jopa sanoo et tykkään susta!!!.tyttö:Oikeesti??? Tässähän ihan punastuu...minä:Joojoo

    • =O

      No huh huh!!! Mä en uskalla edes sanoo "moi" mun ihastukselle!!! =O

      • Asdfghjklöä

        Et oo ainoo


      • Traagista!!
        Asdfghjklöä kirjoitti:

        Et oo ainoo

        Jep, et todellakaan ainoa...


      • 131
        Traagista!! kirjoitti:

        Jep, et todellakaan ainoa...

        Et niinku läheskään ainoo


      • täääke

        No et todellakaan oo ainoo


      • spänä
        täääke kirjoitti:

        No et todellakaan oo ainoo

        Et oo ainoo :/


      • hiljainen hurmuri
        131 kirjoitti:

        Et niinku läheskään ainoo

        Siis tosi kaukana ainoosta...


      • 10-11vuotias poika

        Mä kiusottelen mun ihastustani mutta en mäkään helppii miten sais rohkeutta kerättyy (oon puolustanu sitä esim kuravesi sormikkaalta mutta en usko että sillä on muhun tunteita)


      • anonymoosi

        Jep. Et oo lähelläkään ainoota


      • Poika14

        Et oo ainoo


      • Tuntikuluu

        Lol


      • Anonyymi
        spänä kirjoitti:

        Et oo ainoo :/

        et todellakaa


      • Anonyymi

        En miekää xd


      • Asdfghjklöä kirjoitti:

        Et oo ainoo

        Sma


      • Anonyymi
        JHUUSTO kirjoitti:

        Sma

        vannon että lähen helvettiin jos oot ainoo


      • Anonyymi
        Asdfghjklöä kirjoitti:

        Et oo ainoo

        Oon samaa mielt


    • jvvfuivggygtyfugkfyg

      Se sanoi että on tykänny musta hirveen kaua. Ja ollaan aina tunneilla hymyilty toisillemme.:)

    • Moiiii

      Mwee vaa kertoo et tykkäät siit ja pyydä treffeil itellä oli sama tilanne mut tyttö olikivarattu

    • Noora-96

      Mä en tiiä miten etenisin mun ihastuksen kanssa. Ollaan samassa koulussa ja eri luokilla. Se on muo kuitenkin vuoden vanhempi. Se on tosi söpö ja puhuu kaikkee kivaa, joskus se tulee välkäl vaa sanoo "moi noora", ja sit se halaa muo. Mut siis me vaa halaillaa (onhan se ihanaa halailla ja kerran mun kaveri huus ruokalas et "Nyt ne halaa" (oltii ruokalan ulkopuolella) ja kuulemma koko ruokala käänty kattoo, noloa? -kyllä), ei olla juteltu koskaa sillai kunnol, vaan muutaman kerran välkällä. Joskus se on silleen et se tulee ain viikon ajan pitkälvälkäl halaa muo, ja joskus on kakski viikkoo välis ennenku se halaa muo uusiks. Mitä teen? Haluuko se olla mun ystävä vai enemmän ? Kiitos auttajille. Rakentavia viestejä kiitos :)

      • US

        Playeri?


    • 54rtjhfn

      älä vitussa kerro tytöille koskaan mistään tunteista, sen jälkee ne menettää heti kiinnostuksen!!

      • US

        Ihme kyllä tuo todella taitaa olla totta. Itsekkin nähnyt noin käyvän kolmesti. (


      • 54rtjhfn

        just tommoset noora-96:n kuvaamat jätkät niitä muijia saa, kun ei ne tytöt tiiä yhtään tyykkääkö ne vai ei -> poika päätyy tytön päähän 24/7 -> ihastuminen -> rakastuminen -> poika pleijjaa tyttöö nii ettei rajaa ole (jos on pleijjeri)


    • apuaah

      no mitenkäs ku miu tilanne semmone et oon ite 16v ja tyttö on myös 16v, blondi hyvä näköne ja vähä söpö ja sillee (ei vaikuta ainakaan semmoselta omahyväseltä "pissis" blondilta) ja kyl mää sen kanssa iha luokassa puhun ku ollaa tunnettu toisemme kuitenki epulta asti ja ollaa samas lukios ja ollaa iha kavereita mut en uskalla sanoo sille et tykkään siit ku oon vähä ujo ja pelkään et ku sil on iha helkatisti kavereita ja sen isoveli on semmone wannabe kovis et mitä siit seurais jos kerron sille vaik meses et tykkään siit??

    • ihastunutlikka:)

      Vastaan tälleen aika myöhään tähä keskusteluun, mutta niin
      eli itellä meni silleen, (oon tyttö) että toi laitoin facessa viestii mun ihastukselle, (jonka tapasin siis riparilla, ja riparilla meil oli siel aika selvää juttuu), sanoin vaan viestis mu ihastukselle, että kuinka hirvee ikävä mulla tulee kaikkii leiriläisii. Sitte seuraavana päivänä mun ihastus laitto mulle viestii faces, että silläki tulee ikävä, ja että sillä tulee ikävä varsinkin mua, kun se ihastu muhun siellä, ja sitte se pisti sydämen perään :)
      Toi eka jätkä joka sano suoraan tunteet, ja arvostan sitä! Joten viestiä vaan kehiin (:

    • Oce99

      Juokse se tyttö kii koulun jälkeen ja sano sille et tykkäät siit ja sit pyydät sitä ulos

    • jonne7

      Mä oon ihastunut yhteen meidän luokan tyttöön mutta se on kuin ei ois ikinä nähnytkään mua- Aina kun me pojat pelataan tyttöjen kanssa jalista se ainoo tyttö ei tuu pelaamaan. Se ei ees puhu kennellekkään muulle paitsi sen parhaalle ystävälle. Mä oon koittanu kysyy siltä minkä laisista pojista se tykkää

    • darth plagueis

      mä en uskalla sanoo mitää mun ihastukselle, oon ihan toivoton :P

    • poikaboitsu

      Olet

    • niintotapaskallaolen

      totuus on että... KERTOMALLA!! ei siihen mitään temppua oo... jos ei oo pokkaa nii voi voi..

    • ihminen:)

      on aika söpöö tommonen :) ei se oo ku mennä vaan ja sanoo että tykkäät siitä ei missään facessa :D paljon söpömpää ku sanot päin naamaa sen :) mutta nii onnea matkaan vaan:)

    • Veeti26

      Moi mitä teen en osaa kertoa että onn ihastunu sille johon oon ihastunut ollaan molemmat11

    • vinkvink;)

      Vinkki teille ihastuneille pojille:
      yllättäkää se tyttönne ja halatkaa sitä takaa päin ja sanokaa vaikka "tämän herkun minä otan" sillai söpösti :3

      • Njoo...

        Tuo vaikuttaa vähän turhan ahdistelevalta :D


      • Toimiivarmastii

        Luulen et toimis aika mobelle tytölle ;)


      • Kiveksetlaskeutukohdussa

        Halasin mun ihastusta takaapäin ja kuiskasin korvaa et oot tosi kiva se ei kyl vastannu heti mitää ku raahas mut vessaan siel sit kävi mitä kävi seuraavana aamuna se vasta sanoi ku herättiin et tykkään susta tosi paljon hyppäs syliin ja Alko ratsastaa


      • Anonyymi

        Joo ja löydät ittes sen #metoo postauksesta ei ehkä kuitenkaa


    • Veeti26

      Sitä mie just tarkoitan en oikein viitti

      • Veeti26

        Olen sanonut vuosi sitten että tykkään hänestä mutta ei auta


    • Veeti saarinen

      Antakaa vinkkejä miten iskeä tyttö jolle on jo kertonut tykkäävänsä. Ei suora viivaisesti

    • hmm9

      mullaki on sama ongelma.. ollaan samalla luokalla minä siis tyttö ja ihastukseni on poika. tämä poika on tökännyt mua kun on kävellyt ohi ja joskus kattoo muhun päin tunnilla ja välkällä ja sit ku katon sitä niin kääntää päänsä pois en oikeen tiiä että mitä se meinaa oon toivoton tälläsissä.. faces se kyselee multa läksyjä mutta ei muuta puhuta eikä olla paljoa puhuttu mitään f2f enkä tiiä tykkääkö se musta tai tykkääkö se jostaki toisesta. kertokaa joku mitä se meinaa tai mitä mä teen ku en vihtis mennä vaan heti päin naamaa sanoon että tykkään susta?? ja sit ite oon ainaki aika ujo.. ja pitäsin siitä että pojat tekis alotteen. että nyt pojat rohkeesti vaan vihjaamaan/ilmaisemaan tytölle että tykkäätte hänestä! :) kiitos jos joku voi auttaa mua...

      • Auttava käsi

        Itse olen poika ja ilmeisestikin toi tyttöjen vilkuilu ja sitten katseensa kääntäminen äkkiä pois on aika yleistä (ja aika hyvä keino. Eli kattoo vaan ihastustaan ja kun hän katsoo sinua, niin käännä katseesi hyyvin äkkiä pois (oikein teatreaalisesti) ja rupeat tekemääön vauhdilla jotain.).
        Eli ilmeisesti poika saattaa tykätä sinusta! Aika on aika tärkeä asia. Hänelle hymyileminen ja tunnilla/bussissa tms. viereen istuminen ovat aika hyviä asioita, joista kannattaa aloittaa.
        Toivottavasti tämä kommentti auttoi jotakuta!


    • lifeCOCKer

      Ennen kuin lifemocker ehtii:
      Juttele sille, et voi mitään muuta kuin jutella. Jos et kykene kanssa käymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa, niin mene kotiisi kasvamaan pariksi vuodeksi. ;)

    • YCDI = You Can Do It

      Yksinkertaisesti juttelet sille. Ole mukava, mahdollisimman kiltti ja ennenkaikkea oma ittes! :) älä esitä mitään mitä et oo, nolaisit vaan ittes.

      • YCDI

        Ja tosiaan nyt vasta huomasin tän keskustelun iän.. jaaaa no samat "neuvothan" pätee kaikille samassa tilanteessa oleville (;


      • HPK-fani
        YCDI kirjoitti:

        Ja tosiaan nyt vasta huomasin tän keskustelun iän.. jaaaa no samat "neuvothan" pätee kaikille samassa tilanteessa oleville (;

        Moro 11v poika joka ihastunu meidän luokalaisee tyttöö.Se on just eronnu ja en ainakaa nyt tahtois käyttää toisen suruu hyväks ku ne oli koko kesäloman tähä asti kimpas.mut kuiteki miten sanon sil et oon ihastunu siihe!?!?!?!?


    • Kokemuspuhuuu

      No 11v:n ei hirveest kandee alkaa seukkaa kun siit ei tuu muutku surulliseks sit lopulta. Eli ei kannata alottaa mitää vakavaa juttuu, mut noi ylhääl olevat neuvot on aik hyvii nii kätä niit. :)

    • 7ESA

      minäkin tykkään yhestä tytöstä muuta en uskalla puhua sille :/ , ollaan siis samalla luokalla

    • YC'TDI

      Minä puhuin. Vituiks meni.

    • göddd

      te nuoremmat jotka ootte henkisest vahvempii ku muut ikätoverit ni siitvaa iskee ;) Kannattaa mennä pyytää esim. tanssimaa! ja sit vaa iha rohkeest sanoo et tykkää siit :) kannattaa tuntee se sit vähä paremmi ettet pelkästää tiiä etunimee :D

    • poika12

      tykkään mein luokan tytöst ja se kai tykkää musta mut en uskalla men kysyyn

    • Mä tykkään laurasta

      mä tykkään yhest meijän luokan tytöst mut en uskalla mennä sanoo välil se tökkii mua kyl seki vissii tykkää must,en tiijä mitä pitäis tehdä

    • huomiohuomio!!!

      Hei muistakaa varmistaa ihastuksenne seksuaalinen suuntautuminen!

    • kula

      laita vaan uus menee

      • 14v

        olen siis 14v poika ja olen ihastunut vuotta nuorempaan tyttöön. en ole varma pitääköhän minusta koska välillä vaikuttaa että kyllä jä välillä ei. olemme kavereita ja juttelemmelin usein. MITÄ TEEN.

        help me


    • Mullaki silmäpeliä:D

      Jaahas.
      Puhelinnumeron voit kysyä vaikka tekosyyllä "jos pitää joltain kysyä läksyjä".

      Yritä ryhmätöissä päästä samaan ryhmään niin pääset juttelemaan varmasti

      Sano moi, se ei vaadi fyysisesti paljoa, mutta tiedän miten vaikeaa se voi olla, koska pääsin siitä vasta yli.

      Tai ole hurja äijä ja mee juttelemaan vaikka välitunnilla jos se on yksin.

      Siihen vielä tuuri päälle, jos se tuleeki sun luo. Mutta en jättäsi sitä arvaksi.


      HEI, ja vielä kato sen facebook profiilia ja tykkäyksiä yms niin saat keskustelun aihetta :-)

    • Onnea!

      Suosittelisin että hymyilisit ja ehkä vähän vinkkaisit silmää...
      Ihan rohkeasti sanomaan vain, uskon että hän ymmärtää.
      Jos ujostelet niin mukava treffi-kirje, ONNEA !!!

    • 15v poika

      Jos voisitte muakin hieman auttaa, eli oon siis 15v ja ja mun kaverilla on sama ihastus mutta tämä meidän ihastus on tehnyt kaverilleni selväksi että ei pidä hänestä,en uskalla kysyä ihastukseltani että pitääkö hän minusta vai jostain muusta ja tuntuu että jos alkaisin säätämään tuon tytön kanssa niin kaverini suuttuisi koska hän on pitänyt samasta tytöstä hetki sitten?!

    • 18vPoikaatm

      Olen lukiossa ja minulla ei ole ikinä ollut tyttöystävää koska ennen eli joskus 5. Luokalla olin jo ihastunut johonki tyttöön. Tämä tyttö kuitenkin kertoi kaikille luokkalaisilleni että tykkään hänestä ja he nolasivat minut sitten. Kaikki vain nauroi minulle siitä. Siitä lähtien en ole uskaltanut hankkia tyttöystävää. Olen siis lukion 3. Luokalla.

    • Tyttö1111

      Sano suoraan. Kaikist helpoin tapa ilmasta ihastumine :D Ite oon kyl tyttö, mut mun mielest ois kivaa jos joku tulis sanoo et "mul on tunteit sua kohtaa" C:

      • p6ika6

        Oon 6 luokalla ja tykkään vähän mun luokkalaisest tytöst... välil on katottu toisiamme tunnilla ja ollaa whatsapissa keskusteltu jotai mut kysyin silt whatsapis tykkäätsä must nii se lähetti en ja nauruhymiöitä. Oisko mulla mahixii?😮


      • 456345
        p6ika6 kirjoitti:

        Oon 6 luokalla ja tykkään vähän mun luokkalaisest tytöst... välil on katottu toisiamme tunnilla ja ollaa whatsapissa keskusteltu jotai mut kysyin silt whatsapis tykkäätsä must nii se lähetti en ja nauruhymiöitä. Oisko mulla mahixii?😮

        öhh ei..


      • Playerii

        Joo sano et oot kokenu sälli huijjaa et oot käynny hipelöimäs sun mummiis ku se on kuorsannu 5Diapamin jälkeen sit kans sano et tykkäät työntää sormii perseeseen mut sit sanot sillee häijysti mut en omaa reikää vaa naapurin kissan.

        Jos et saa noilla sanoilla tyttöä märäks niin hän on lesbo


    • hyvät_ideat_1990

      vedä kännit ja laita tekstari

    • xDenKekSiNimee

      Esitä tekstari pränkki ja jos se ei sano mitää et tykkäis takas, nii sano vaa et oli pränkki

    • Jokusuomalainenihastunut

      Mullakin on nyt sama ongelma olen itse tosi ujo ja tyttöä kiusataan koulussa joten sekin on aika varmasti ujo uskaltaisinko pyytää sen esim metsään kuvaileen koska molemmat harrastetaan kuvausta ongelmana on myös se että se katseli minua joskus koulussa ja huomasin sen kyllä mutta en katsonut takaisin koska en uskaltanut :D

    • Paritanssi_Tunari

      Ite oon tykänny yhestä tytöstä noin vuoden ajan. Meil oli koulun liikas paritanssii eilen ja mulla oli kokoajan mieles, että mä kerron mun ihastukselle et tykkään siitä. No kyllähän se jälkeenpäin vituttaa ku en sit viittiny mut otin itteeni niskasta kiinni ja kirjotin sille jo valmiiks wapis viestin, jonka mä aijjon lähettää viikon päästä ku joululoma alkaa. Toivottavasti se menee hyvin :D

      • xDsunnimimerkki

        tiedän tunteen ite missannu jo kaks hyvää tilaisuutta


    • Jidjnflxuj

      Auttakaa oon ihastunut yhteen tyttöä mikä on mua 2 tai 3 v vanhempi enkä edes tiedä sen nimeä

    • Tuntikuluu

      Kerro sille vaan itekkin tein nii ja sain pusun vastaukseksi

    • Anonyymi

      Ite nyt 3 päivänä putkee ajellu ihastuksen kaa autolla kumpiki 02 ja itellä ikäpoikkeusluvalla kortti nii sannoo vaa et tykkää siit, ei se vaikeeta oo. Ens viikolla mennää yhes syömää ulos🙂

    • Anonyymi

      No Mul kävi näin: tykkäsin melkein koko alakoulun yhestä tytöstä, mut se ei edenny mitenkään ni olin Iha maassa. Sit muistin et yks kaunis ja pitkä, hauska tyttö oli pyytäny mua jo pitkään pelaamaa futista. Sit meistä tuli viikon sisään hyviä kavereita ja yhtenä lauantaina oltiin koululla ja alko sataa. Sit katoksessa alettiin puhua kaikista noloista jutuista ja sit kerrottiin molemmat että tykätään toisistamme. Nyt ollaan yhes.

    • Anonyymi

      Mä oon ihastunut yhteen meidän luokan ujoon tyttöön. Hommaudun usein ongelmiin ja olen aikamoinen kusipää monien mielestä. Mitä teen. Kuinka kerron hänelle tunteistani kun olemme tunteneet vasta muutaman viikon. En edes koskaan juttele tämän tytön kanssa. En tiedä miten tyttö ajattelee minusta. Olen aika outo monien mielestä. Auttakaa.
      Terv: Poika 13v Valkeaxkoski

      • Anonyymi

        Plus kaikki sanoo että oon hikke


    • Anonyymi

      Olen ihastunut yhteen minun luakkalaiseen mutta en uskalla puhua hänelle mitä teen?

    • Anonyymi

      Mielenkiinnosta, tälläin 10 vuoden jälkeen. Pääsikö kettu koskaan kurkkaamaan kolon reunalle??

    • Vietät sen kaa vaan aikaa paljon niin jossain vaiheessa tulee kai vastaan tilanne missä se vaan tuntuu luonnolliselt

    • Anonyymi

      Mullaki o tämmöne ongelma. Oon ihastunu meiän luokan tyttöön(Oon iha just 12) meil on aika paljon yhteistä ja se on ihan hemmetin nätti. Ei tuu puhuttuu paljoo mutta tuntuu et molemmat tuijottaa toisia puoli päivää. Miten tunnustaisin et tykkään siitä ilman et nolaisin itteni? Koska meiän koko koulu perustuu juoruihin, ja siinä kestää millisekunnin murrososa että koko koulu kuulee jos joku menee pieleen.

    • Anonyymi

      Noh… itse tein aika rohkeen vedon, kun kysyin pojalta tahtooko hän olla ihan ilman mitään hajua mitä hän minusta ajattelee ja aika inhottava vastaus sieltä tulikin :|

      Mitä tulee siihen miten kertoa tytöille tunteista on helppoa:
      Oletteko jo ystäviä/oletteko jutelleet joskus? Siitä on aina plussaa
      Jos tuntuu, että tyttö pitää sinusta, niin kerro se hänelle rohkeasti: mene vaikka juttelemaan ja sano, että pidät hänestä. Jos et uskalla livenä kysyä, niin voit laittaa vaikka viestiä tai snäppiä
      Tytön vastausta ei kannata pelätä, koska me kyllä osataan vastata hienotunteisesti

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe