terätön perhosveitsi

sellasta kyselisin, että saako suomesta mistään ns. harjoittelu perhosveitsiä joissa ei ole terää vaan sellainen terätön veitsi. näin sellaisen tässä videossa http://www.youtube.com/watch?v=HXGvWgOkyEw&feature=fvwrel
yritin itse etsiä, mutta löysin vain ulkomailta ja he eivät lähetä niitä suomeen
Ilmoita

jos on terävä sellanen perhosveitsi niin hyvä tapa on teipata tota ilmastointiteippiä siihe terään ni sitte voi pyöritellä turvallisesti.. :)
Ilmoita
Aiemmassa kommentissa lukikin, että terän teippaaminen on hyvä idea. Mutta jos haluat välttämättä ostaa laadukkaan harjoitusveitsen niin tässä on:

http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=perhosveitset&ID=4580
Ilmoita
mä taas tarviisin ihan mahdollisimman kytysen perhosveitsen. joku muovikahva ja silleen. huono teräkin saa olla..
Ilmoita
Luonnonystävänä en pidä että sana PERHONEN liitetään tälläiseen väkivaltaesineeseen. Keksikää sille jokin muu nimitys.
17 VASTAUSTA:
se on "butterfly knife".
Valita sinne.
Maailmalla kirjoitti:
se on "butterfly knife".
Valita sinne.
Voilento veitsi. Kävisikö se ehdotukseksi?
balisong.
Se ei ole väkivaltaesine se keksittiin filippiineillä alunperin ihan viljelyn avustamiseen että älä sano ennen ku tiiät
Luonto ja totuus kirjoitti:
Se ei ole väkivaltaesine se keksittiin filippiineillä alunperin ihan viljelyn avustamiseen että älä sano ennen ku tiiät
Sen aito nimike on balisong
inhan vaan tiedoks kirjoitti:
ja mitenkäs herra kääntää kyseisen sanan suomenkieleksi? balisong ei kuullosta järkevältä suomen kielessä ja varmaankin aiheuttaa hämmennystä kun ei ole suomalainen sana, jonka takia kyseistä objektia nimitetään sanalla perhosveitsi
En kommentoi
Tässä olis linkki se toki alin veitsi on perhos. Se on aika edullinen nii en tiiä onks iha luotettava https://sabe.fi/budo/?lang=fi&grpid=32 mut tos linkki
rouva perhoshaavi kirjoitti:
Voilento veitsi. Kävisikö se ehdotukseksi?
vitun idiootti se on perhosveitsi
XD ootko tosissas
Vittu mitä viherpiperrys paskaa
Tiiliskivihlö kirjoitti:
XDDDD
sen alkuperäinen nimike on balisong
inhan vaan tiedoks kirjoitti:
sen aito nimi on kylläki philippinos
Balisong
hyvä on mutta et voi päättää miten maailmassa kutsutaan asioita tiedoksi vaan
Tiiliskivihlö kirjoitti:
Sinä ihan vaan tiedoks voit tunkea sun viherpiperrys paskat takas sieltä mistä sä otitki ne. Jotkut ehkä haluaa tietää näistä asioista ja jotkut tulee tänne selittelemään jotain muka itsestään selvyyksiä, mut sä varmaa joku 13 vuotias jonne voit nyt mennä kattoo sun luokkalaisten tyttöjen kuvia ja kosketella itteäs sen sijaan et tuut tänne esitämään kovista.
+Lisää kommentti
Muutenkin yksiter'inen perhosveitsi kelpaa veistelyyn sori mulla on Englaannin kielinen n'pp'imist;
Ilmoita
oikeesti aika nynny saa olla jos pelkää sitä terää.. pari haavaa kuuluu asiaan. Stna vauvanpyllyposket.
3 VASTAUSTA:
Te samaa mieltä
Saako teroitettua ees tilata suomeen?
kuinka olla wnb jonne
+Lisää kommentti
tässä ois paljon käytännöllisempi terätön balisongi pullonavaaja
jonka saa kustomoida oman maun mukaan http://bbbarfly.com/about
itse ostin mustan lohikäärmekuvioidun bbbarflyn eli balisongipullonavaajan
Ilmoita
Mulla tippu kerran terä edellä jalkaan mutta ei silti onneks osunu suoneen...
Koittelen opetella niitä tf2 vakoojan temppuja, kun en oo kovin mestari näissä veitsen heilutteluissa :D
mulla on sellane markkinoilta ostettu lelu mutta hankin joskus paremman.
Ilmoita
Mistä sais halvan terättömän balisongin?
4 VASTAUSTA:
ebaysta
Saako niitä tuoda Suomeen?
Taav kirjoitti:
Saako niitä tuoda Suomeen?
Joo mun mielestä mutta terällisiä ei kai saa kuljettaa mukana kun matkustaa. Ja muista että terällistä ei saa kantaa kadulla mukana vaikka oiskin vaan temppuilu tarkotukseen:).
Teräase.com. sieltä saa kaikkein parhaiten kun se on suomalainen liike.
+Lisää kommentti
Itellekki sellasta aatellu. Saaks tera-ase keskuksesta mitää halpaa? Ei itellä oo kokemusta mut ois kiva pyöritellä ja heitellä ku niitä videota kattonu
1 VASTAUS:
Kyllä saa :)
+Lisää kommentti
Joo tuolta terä asekeskuksesta saa terällisiä ja terättömiä veitsiä. Itellä eka veitsi oli se hopea terätön 19€ maksava perhos veitsi suosittelen sitä aloittelioille :). Ja se terä asekeskus on suomessa.
Ilmoita
Täältä voit tilata terättömän www.cutss.com
Ilmoita
eBay
2 VASTAUSTA:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

kuulostaa mun mielestä yhtä hyödylliseltä kun esim. airsoftaus
balisong kirjoitti:
kuulostaa mun mielestä yhtä hyödylliseltä kun esim. airsoftaus
Tai vaikka jonglööraus
+Lisää kommentti
ite ainaki tilasin semmosen ja sain aika halvalla. sen tilasin www.wish.com oisko? jos linkki ei toimi niin kirjota nettin WISH siel oli 4€ veitsiäkin, ne on jtn valisong benchmaden
1 VASTAUS:
Feikkejä wishistä, aidot maksaa monta sataa
+Lisää kommentti
huuto netissä E-knife myyjällä oli vähän aikaa sitten, nyt ei näytä enää olevan. Ilmeisesti kysymällä voi löytyä kuitenkin.
Ilmoita
Jos tilaa ebaystä sellasen terättömän perhosveitsen meneekö läpi tullista? Mietin vaa ku on nimellä 'butterfly knife'.
1 VASTAUS:
löysitkö jostain vastausta?
+Lisää kommentti
Hei Perhosveitsifani. Tuon veitsen voi hankkia amazonista noin 17€.
Ilmoita
Onkos sellainen vähän terävä butterfly veitsi laillinen Suomessa kun ostin tuliaisena Virosta sadamarketista?
Ilmoita
EI VITTU SUOMEN YLEISIN KUOLIN SYY 12-55 VUOTIAISTEN KESKELLÄ ON TERÄ ASEET JA PERHOS ASEVEITSET!!!!!!!! MITEN VITTU TE VOITTE VITTU SAATANA LEIKKIÄ NÄILLÄ MITKÄ MAKSAA TOISTEN HENGEN??????????!?!?
3 VASTAUSTA:
Laitappa linkki tilastoon, jossa mainitaan tuo yleisin kuolinsyy.

Jos viitsit vähän ensin selvittää asiaa, niin teräaseet eivät ole yleisinpiä kuolinsyitä vaan pahoinpitelyt ja liikenneonnettomuudet.
Miks tulla tänne aukoo päätä ku vois elämän käyttää paremmin
Tää äijähä kysy et saako mistään TYLPPIÄ veitsiä halvalla....
+Lisää kommentti
Amazon.de saattaa saada halvalla eikä edes tarvii maksaa tullimaksuja koska saksa kuuluu EU:hun
1 VASTAUS:
Terätön perhosveitsi???
Kuulostaa yhtä hyödylliseltä kuin vituton huora...
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

terätön perhosveitsi

sellasta kyselisin, että saako suomesta mistään ns. harjoittelu perhosveitsiä joissa ei ole terää vaan sellainen terätön veitsi. näin sellaisen tässä videossa http://www.youtube.com/watch?v=HXGvWgOkyEw&feature=fvwrel
yritin itse etsiä, mutta löysin vain ulkomailta ja he eivät lähetä niitä suomeen

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta