Elikkäs olen käynyt talleilla noin vuoden ja haluaisin harrastaa ratsastusta. Kaikki kaverini harrastaa. Harrastan joukkuevoimistelua, joten siihen menee paljon rahaa! Siskotkin on lukiossa, joten lukiokirjoihin menee paljon rahaa! Jos on pakko voi lopettaa sen joukkuevoimistelun, koska talli on tärkeämpi. Ratstus maksaa Kilon talleilla 770€ ja alkeiskurssi 440€. Minulla on vasta 171€ rahaa. Mistä saan lisää??
Vastaukset 2
- JaanaOp
Terve! Suosittelen nettilainaa, en siis pikavippiä. Rehellistä nettilainaa jonka maksat takaisin kuin on sovittu.
http://www.nettilaina.blogspot.fi/
Suosittelen ensimmäistä, jossa lukee "tämä ei ole pikavippi" . Olen itse ottanut myös sieltä. Tosin en kovin suurta summaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.377882- 102865
- 80660
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei170646- 50635
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 31590
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557