LUFTHANSALLA BERLIINIIN

UUSI YHTEYS

Lufthansa avaa suoran reitin Helsingistä Berliiniin uudelle Brandenburgin kentälle kesäkuussa. Lennä Saksan pääkaupunkiin, joka on yksi Euroopan suosituimmista matkakohteista kulttuuri- ja historiaperintönsä johdosta.

Berliinin rikas kulttuuri- ja huvielämä tarjoaa jokaiselle, niin nuorille kuin varttuneimmillekin matkailijoille jotain.

7

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rjhtrnrfgbngj

      Miksiköhän? Finnair, Air Berlin ja Lufthansa. Jossain vaiheessa viime talvea Blue1:kin piti jatkaa omia Berliinin lentojaan tänä kesänä.

      Matkustajia reitillä on kuitenkin alle 300 000 vuodessa.

      Esimerkiksi Frankfurtiin matkustetaan vuosittain yli tuplasti Helsingistä ja sinne lentää vain Finnair ja Lufthansa.

      • Berliininkin kävijä

        Taitaa Frankfurtiin lentää monikin vain jatkoyhteyksien vuoksi.

        Frankfurtin kentällä olen aikaani kuluttanut jatkolentoa odotellen montakin kertaa, mutta kaupungilla ei ole tullut käytyä.

        Nähtävästi Berliini kiinnostaa yhä useampia suomalaisia, jos yhteyksiä lisätään.


      • 12+14
        Berliininkin kävijä kirjoitti:

        Taitaa Frankfurtiin lentää monikin vain jatkoyhteyksien vuoksi.

        Frankfurtin kentällä olen aikaani kuluttanut jatkolentoa odotellen montakin kertaa, mutta kaupungilla ei ole tullut käytyä.

        Nähtävästi Berliini kiinnostaa yhä useampia suomalaisia, jos yhteyksiä lisätään.

        Tuo kesällä avattava Brandenburgin kenttä, jonne kaikki Berliinin lentoliikenne siirtyy lisää kapasiteettia, niin että sinne yksinkertaisesti mahtuu enemmän vuoroja. Lisäksi samalla luonnollisesti jatkoyhteysmahdollisuudetkin parantuvat. Alkuun on varmasti odotettavissa paljon tarjouksia, joten kannattaa käyttää hyväksi.


    • VieläKerranTegeliin

      Air Berlin on nostanut halvimpien lippujensa hintoja joten Lufthansa on hyvä vaihtoehto. Harmi että halvimmat (n.50egee/suunta) paluulennot lähtee Berliinistä jo kuudelta aamulla.

      • 2580

        Todellisuudessa air berlinin ja lufthansan hinnanero on niin häviävän pieni,että itse suosin edelleen air berliniä.Jotenkin tuntuu,että tulee maksettua yksi hotelliyö turhaan,jos lähtee kotiin tuolla lufthansan aamulähdöllä.


    • aamulähtö

      Lähtee noita koneita aikaisin aamulla muutenkin, esim Helsingistä Frankfurtiin 6:30, tai Amsterdamiin samaan aikaan.
      Itse menen suoraan töihin tuolta aamulennolta.

    • VieläKerranTegeliin

      Työhommat on tietenkin erikseen mutta minä käyn vain lomailemassa Berliinissä. Aamu-unisena en millään taipuisi aikaisiin aamulähtöihin kummassakaan päässä. Lomalle lähtiessä se vielä jotenkin menee. Helsingistä ehdin kentälle julkisilla jos kone lähtee kahdeksan pintaan. Aiempiin lentoihin on otettava taksi joka tekee semmoset 40 euroa lisää matkakustannuksiin. Berliinin aikatauluja en ole katsellut mutta taitaa sielläkin mennä taksikyydiksi jos pitää kentällä olla aamuyöstä, jos ei muuten niin mukavuussyistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe