Tunteeko kukaan tätä bussikuljetusta lentokentältä Funchaliin, AeroBus? Löysin lipun hinnat netistä, 5€ yhteensuuntaan ja menopaluu 7,50€. Minkäkokoisia busseja ne on? Matkatavarathan on pakko saada mukaan.
Olen menossa 19.3.2012 Tjäreborgin pelkällä lennolla Madeiralle. Tilasin myös lentokenttäkuljetuksen, 18€ edestakainen matka. Jättävät mut sitten johonkin hotelliin lähellä mun omaa, Pestana Miramar. Ja heiltä tulleessa viestissä luki, että matkatavarat toimitetaan toisella kuljetuksella hotelleihin. Mutta mun hotelli ei ole listoilla.
Voisin unohtaa tuon kuljetuksen pienenä sijoitustappiona, jos toi AeroBus kuljetus toimii. Onko jollain tietoo?
AeroBus
6
311
Vastaukset
- functsija
aerobussi on pikkubussi ja siihen mahtuu 20-25 matkustajaa .
matkalaukut otetaan sisään siihen bussiin ja ne vie kyllä tilaa.
kun olet jo maksanut bussimatkat niin käytä niitä.
alempana on bussi-asiasta viestejä. - Talviasukas
Laukut mahtuvat bussiin, johon ne on kannettava itse ja myös otettava pois. Bussi ajaa hotellialueen läpi päätietä Praia Formosalle saakka. Aikataulun löytää tästä linkistä:
http://www.sam.pt/Default.aspx?ID=276- I-pad 3
Missä bussissa on wi-fi,?
- Talviasukas
I-pad 3 kirjoitti:
Missä bussissa on wi-fi,?
Sam yhtiön bussissa, expresso Machico-Funchal välillä ...
- I-pad 3
Talviasukas kirjoitti:
Sam yhtiön bussissa, expresso Machico-Funchal välillä ...
Kiitokset tiedosta.
- pelkkääraitaa
http://www.tjwalking-madeira.com/public.htm
Värit helpottavat valintaa busseissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1241642Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2451162Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.186996- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48833Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827