finnarin ruoka

thai12

finnarilla todella huono ruoka Bankok-Helsinki lennoilla.

15

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin

      Tarkoitat varmaan Bangkok-Helsinki lennolla ja tiedoksi ettei lentokone ole ravintola ja eikö ne Finnairin pöperöt ole ilmaisia? Ja ei ole pakko syödä jos ei halua. Riisi voittoista ne yleensä ovat kun sieltä päin tulee ja kyllä niitä voi syödä jos vain haluaa.

      • Leijona

        Minusta ruoka economyssa on ihan syötävää BKK-HEL reitillä ja huomattavasti parempaa kuin joidenkin muiden lyhyempien reittien kolmioleivät. Ruoka tosiaan sisältyy lipun hintaa joka on hieno juttu.
        Mikäli haluaa parempaa/omalaista ruokaa voi joko syödä etukäteen esim: BKK kentällä tai vaikka ostaa business paikan jolloin ruoka/uomat on lipun hinnasta johtuen monipulisempia.


    • on meitä

      on se kumma juttu että suomalainen ei pärjää muutamaa tuntia ilman ruokaa? ja jos ei ole hyvää niin vielä kehdataan tänne kirjoittaa...olisit senkin hinnan voinut lahjoittaa niille joilla ei ole edes sellaista ruokaa...häpeä hem....

      • thai 121

        olen thaimaalainen.


      • olen suomalainen
        thai 121 kirjoitti:

        olen thaimaalainen.

        Ei koneessa ole thaimaalaisille erikseen ruokaa, ei taikkukoneissakaan ole suomalaista ruokaa, pitää syödä taikkuruokaa, mikä ei ole herkkua.


      • älä kehtaa
        thai 121 kirjoitti:

        olen thaimaalainen.

        ja vielä kehtaat valittaa kun kotona syötte kaiken mikä liikkuu....siinä menee heinäsirkat ja toukat mutta Finnairin riisikana ei sitten maistu...anna minun nauraa ja oikein kunnolla.


      • rus12
        älä kehtaa kirjoitti:

        ja vielä kehtaat valittaa kun kotona syötte kaiken mikä liikkuu....siinä menee heinäsirkat ja toukat mutta Finnairin riisikana ei sitten maistu...anna minun nauraa ja oikein kunnolla.

        mistä tiedät oletko edes käynyt thaimaassa?


      • suosittelen
        rus12 kirjoitti:

        mistä tiedät oletko edes käynyt thaimaassa?

        28. kertaa ja asunut 3 vuotta. Kyllä tiedän ja olen myös syönnyt ja hyvää oli.


    • B.W.I.A.

      Pysy kotona ja syö sitä hernekeittoa

      • ärt1

        kun saiskin hernekeittoo


    • hyvää on

      Minä olen aina saanut syötävää ruokaa Finnairilla, maha tulee täyteen, kun vain istuu paikallaan.
      Syökää kotona sitten paremmin, jos ei kelpaa.

      • ori ginal

        Eikun ottakaa omat eväät mukaan te rutisijat. Lentoyhtiö on lentoyhtiö eikä mikään ruokahuolto köyhille


    • kuolen nauruun

      tämä valittaja oli vielä henkilö joka on takuulla syönnyt kaikkea mitä liikkuu....ja sitten narisee lentokoneen sapuskasta....näin se maailma muuttuu kun pääsee länteen....

    • Leijona

      Toissapäivänä Bangkokin lennolla oli tarjolla Wallenbergin pihvi (jauhelihapihvi) maukkaalla kastikeella tai kanaa, raastesalaatti, juusto, leipää ja juomaa. Aamiaisena jogurtti, makea pulla ja leipää, ihan ok. Lisäksi erikseen saa ostaa välipalaa istuintaskussa olevan listan mukaisesti mm. kolmioleipiä.

    • ssdgjsdjgjsdgjsdg

      Lentokoneissa on surkeaa ruokaa. Mutta mitä sitten?
      Ei sinne koneeseen syömään mennä, vaan matkustamaan.
      Jos ei kelpaa niin voivoi.
      Lentokentällä on monipuolisesti ruokaa tarjolla. Jos syö ennen lentoa hyvin, niin varmasti pärjää lennon vaikka ilman ruokaa.
      Olen lentänyt 12 eri lentoyhtiöllä, enkä ole missään erityistä ruokanautintoa saanut, mutta ei finnair ole sen huonompi kuin muutkaan.

      Valittajille annan loppuun vielä pienen tehtävän.
      Lentokoneruokahan tehdään lentoasemalla olevalla suurkeittiöllä.
      Joten tehkääpä vaikka 5000 annosta hyvää ruokaa. Yhden annoksen hinnaksi saa tulla 1,50e sisältäen jälkiruuan, salaatin yms.
      Ruuan pitää olla vähämausteista (että kelpaa myös niille jotka eivät voi mausteista ruokaa syödä) se ei saa sisältää sianlihaa (muslimit) ja sen pitäisi olla sellaista että mahdollisimman moni voi syödä sitä.
      Sen täytyy olla myös sellaista, että se voidaan helposti lämmittä koneessa.

      Kun olet tehtävän suorittanut, tule sitten valittamaan uudestaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe