Olemme harkinneet Melia Varadero hotellia ensi talveksi yhdisrelmämatkalle Havanna -Varadero Apollomatkojen kautta.
Olisiko kellään kokemuksia hotellista tai muita vinkkejä matkalle?
Kaikki tiedot otetaan kiitollisina vastaan.
KUUBA, Varadero hotelli Melia varadero
6
1059
Vastaukset
Samaan hotelliin menossa, toivotaan että on hyvä
http://taloustietoblogi.blogspot.fi/- mirya1
Meliaan helmikulla. Ei todella kellään ole kokemuksia tuosta hotellista??????
- kanario
mirya1 kirjoitti:
Meliaan helmikulla. Ei todella kellään ole kokemuksia tuosta hotellista??????
Hola !!
Kokemuksia Varaderon Meliasta ei ole,mutta yleisesti ottaen Meliat kuitenkin on paremmasta päästä:: Kirjoita Googlee em.nimi ja katsele kuvia ja arvosteluja sieltä??
Milloin olette Havannassa ja onks siel hotelli tiedossa?? Itse olen Colombiassa 22.1. asti ja sitten 2 kk Havannassa.
"Veturi"
- hoooooooooohhhhh
sellanen vaan tulee mieleen, että te täällä itkette jotain parin viikon matkan aikana olevaa majapaikkaa, et onko hyvä, voi video, olkaa kuulkaa tyytyväisii, et teil on siel kunnon peti ja suihku ja seuraavaks aamuks aamupalaa tiedos ja rahaa kans, meinaan suurimmalla osalla, ketä te siel kadulla näätte, nämä ei ole itsestään selviä asioita todellakaan!
mua oikeen oksettaa tollanne kermaperseitten matkailu köyhiin maihin. mitä te sieltä haette tolla asenteella. - tyby1
Olin just 2vko Meliassa. Hotelli iso.Hieman kulunut. Mutta niinhän Kuubassa kaikki on. Henkilökunta TODELLA auttavaista ja aidosti ystävällistä. Palvelu pelaa. ALL INCLUSIVE toimii niin kuin pitää. hotellin alakerrassa discoa, kauppaa, ravintoloita, hierontaa, taidetta, baaria, iltaohjelmaa moneen makuun. Sijainti hyvä. Ranta hyvä.
- tyby1
Niin ja kerrankin hotelli missä riittävästi aurinkopetejä allasalueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000606990824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102448Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101805Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231583- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43963Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä80766