KUUBA, Varadero hotelli Melia varadero

eka kertaa Kuubaan

Olemme harkinneet Melia Varadero hotellia ensi talveksi yhdisrelmämatkalle Havanna -Varadero Apollomatkojen kautta.

Olisiko kellään kokemuksia hotellista tai muita vinkkejä matkalle?
Kaikki tiedot otetaan kiitollisina vastaan.

6

1108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • mirya1

Meliaan helmikulla. Ei todella kellään ole kokemuksia tuosta hotellista??????

• kanario
        mirya1 kirjoitti:

Meliaan helmikulla. Ei todella kellään ole kokemuksia tuosta hotellista??????

Hola !!
        Kokemuksia Varaderon Meliasta ei ole,mutta yleisesti ottaen Meliat kuitenkin on paremmasta päästä:: Kirjoita Googlee em.nimi ja katsele kuvia ja arvosteluja sieltä??
        Milloin olette Havannassa ja onks siel hotelli tiedossa?? Itse olen Colombiassa 22.1. asti ja sitten 2 kk Havannassa.
        "Veturi"

• hoooooooooohhhhh

sellanen vaan tulee mieleen, että te täällä itkette jotain parin viikon matkan aikana olevaa majapaikkaa, et onko hyvä, voi video, olkaa kuulkaa tyytyväisii, et teil on siel kunnon peti ja suihku ja seuraavaks aamuks aamupalaa tiedos ja rahaa kans, meinaan suurimmalla osalla, ketä te siel kadulla näätte, nämä ei ole itsestään selviä asioita todellakaan!

mua oikeen oksettaa tollanne kermaperseitten matkailu köyhiin maihin. mitä te sieltä haette tolla asenteella.

• tyby1

Olin just 2vko Meliassa. Hotelli iso.Hieman kulunut. Mutta niinhän Kuubassa kaikki on. Henkilökunta TODELLA auttavaista ja aidosti ystävällistä. Palvelu pelaa. ALL INCLUSIVE toimii niin kuin pitää. hotellin alakerrassa discoa, kauppaa, ravintoloita, hierontaa, taidetta, baaria, iltaohjelmaa moneen makuun. Sijainti hyvä. Ranta hyvä.

• tyby1

Niin ja kerrankin hotelli missä riittävästi aurinkopetejä allasalueella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe