KUUBA, Varadero hotelli Melia varadero

eka kertaa Kuubaan

Olemme harkinneet Melia Varadero hotellia ensi talveksi yhdisrelmämatkalle Havanna -Varadero Apollomatkojen kautta.

Olisiko kellään kokemuksia hotellista tai muita vinkkejä matkalle?
Kaikki tiedot otetaan kiitollisina vastaan.

6

1158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • mirya1

Meliaan helmikulla. Ei todella kellään ole kokemuksia tuosta hotellista??????

• kanario
        mirya1 kirjoitti:

Meliaan helmikulla. Ei todella kellään ole kokemuksia tuosta hotellista??????

Hola !!
        Kokemuksia Varaderon Meliasta ei ole,mutta yleisesti ottaen Meliat kuitenkin on paremmasta päästä:: Kirjoita Googlee em.nimi ja katsele kuvia ja arvosteluja sieltä??
        Milloin olette Havannassa ja onks siel hotelli tiedossa?? Itse olen Colombiassa 22.1. asti ja sitten 2 kk Havannassa.
        "Veturi"

• hoooooooooohhhhh

sellanen vaan tulee mieleen, että te täällä itkette jotain parin viikon matkan aikana olevaa majapaikkaa, et onko hyvä, voi video, olkaa kuulkaa tyytyväisii, et teil on siel kunnon peti ja suihku ja seuraavaks aamuks aamupalaa tiedos ja rahaa kans, meinaan suurimmalla osalla, ketä te siel kadulla näätte, nämä ei ole itsestään selviä asioita todellakaan!

mua oikeen oksettaa tollanne kermaperseitten matkailu köyhiin maihin. mitä te sieltä haette tolla asenteella.

• tyby1

Olin just 2vko Meliassa. Hotelli iso.Hieman kulunut. Mutta niinhän Kuubassa kaikki on. Henkilökunta TODELLA auttavaista ja aidosti ystävällistä. Palvelu pelaa. ALL INCLUSIVE toimii niin kuin pitää. hotellin alakerrassa discoa, kauppaa, ravintoloita, hierontaa, taidetta, baaria, iltaohjelmaa moneen makuun. Sijainti hyvä. Ranta hyvä.

• tyby1

Niin ja kerrankin hotelli missä riittävästi aurinkopetejä allasalueella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      116
      9708
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      94
      9272
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      20
      7875
    4. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      25
      7199
    5. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6264
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5408
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      8
      4628
    8. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4375
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4283
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      39
      4213
    Aihe