Mikä vartalomuoto sinulla on, vaikee löytää vaatteita

lai,.la

Minä olen kunnon päärynämalli. Vaikee on löytää pitkisiä tähän vartalomalliin, ja painookin kertynyt muutenkin liiaks.

5

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L - L

Nykyään jo vyötärömitta määrittää housukoon.
      Aikaisemmin ratkaisi se, että reidet mahtuivat lahkeisiin.

Olen myös paisunut keskosista sen verran, että yhdistelmäpukukin on mahdollinen jos ei vaadi kohtuuttomia istuvuudelta.

Painoa on liikaa silloin jos siitä on terveydellistä haittaa tai se rajoittaa ratkaisevasti liikkumista.

• Nykyajan mitoitukset on joissain vaatteissa ihan päin mäntyä.

• äitemuori*

Todella on päin mäntyä. Ostin viime talvena toppistakin ja sen koko on 50, tehty jossain kiinas. Vertasin sen kokoo vanhaan 42-numeroiseen niin saman kokonen oli.
        Mulla on vaikeeta löytää esim. jakkupukua sillä yläosan pitää olla numero pari isompi. Ja yleensä se isompi on sitte liian iso hartian kohdas. Mittanauha laukus mukana kun vaatetta meen ostaan.
        Farkkuja löytyy kyllä, oon toistasek säästyny michelinrenkailta, vaikkei ihan ampiaisvyötäröö ole.

• tiimaluu

Tiimalasi ja hiekat kaikki valuneet alas. Vaateita kaupat pullolaan vaan en löydä
      itselle mitään, johtuu varmaan naamasta.Isot kaula-aukot, mahdun niistä läpi.
      Ei löydy meidän liikkeistä tavallisia arkivaatteita minulle, en osaa ostaa mitään tai en tarvi. Kaapit pursoaa ja muutenkin sellaisia mitä ei tule enää laitettua päälle.
      Minulle saisi tulla lisää painoa, mutta ei auta voi eikä kerma olen varmaan läpipa...ja
      Minulla niin ohuet reidet että en voi laittaa kapealahkeisia housuja koska näyttä tyhmältä tyhjät housut. suorat lahkeet ei niin paljasta paitsi istuessa.
      Tultiinko siihen tulokseen että mikään ei sovi kellekkään ääss

• *fryökkynä*

On tullut tuota vatsarasvaa tuohon vyötärölle ja aina olen ollut yäosasta oikea uimarityyppi. On leveät hartiat ja aika kapea lantio, vaikka olenkin nainen.
      Iän myöden on paino alkanut nousta ja vatsalle tullut "pelastusrengas". Nuorena olin aika pienikokoinen vaikka olikin leveät hartiat.

Hyväksyn itseni ja yritän saada vain painoa laskemaan hiukan. Vaatteita on, mutta monet housut ja hameet ovat vyötäröltä kireitä. Uusia vaatteita en tarvitse, kunhan vanhat mahtuisivat kunnolla päälle ja olisivat kivannäköisiä päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      174
      5008
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      15
      1620
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1595
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1451
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1283
    6. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      93
      1046
    7. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      48
      1036
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      297
      932
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      181
      901
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      279
      757
    Aihe