ben zytsgchcovits ille pisteitä

Hyvä Ben

ta joutuu antannkun vertas hyvä-veli järjestelmää insestiin.

yhteiskuunnan varojen siirtäminen omiin taskuihin on suomessa "ihan Laillista "

aatella että joilleki maksetaan miljoonia siitä että pysyvät työpaikallaan , samalla alaiset pakotetaan palkattomiin talkoisiin.

miten Suomesta on tullu tämmönen ?

15

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai nipin napin

      toisaalta pettymys heidi hautalaan, joka otti väärinkäytöksiin täysin sovinnaisen linjan kuin kotirouva

      toisaalta ymmärtää hänen varovaisuutensa: jos naispolitiikko ottaa epäkohdan esille, pojat nylkevät hänet elävältä . lieko Hilkka Ahde vielä hengissä ?

      • Vaaran vuosia eletää

        Entä missä on vasemmisto , missä ovat korkeimmat oikeusoppineet ? Juuri he.

        Suomen laillisuusvalvonnasta vastaa tällä hetkellä vain media.

        Kohta ei oo poliisejakaan.

        Onko kysymys jostain oligargiasta, joka siirtää itelleen yhteistä varallisuutta ?

        Kaivosyhtiöt ja ydinvomayhtiöt ovat täysin ylimielisiä.


      • ei aayy tukeja
        Vaaran vuosia eletää kirjoitti:

        Entä missä on vasemmisto , missä ovat korkeimmat oikeusoppineet ? Juuri he.

        Suomen laillisuusvalvonnasta vastaa tällä hetkellä vain media.

        Kohta ei oo poliisejakaan.

        Onko kysymys jostain oligargiasta, joka siirtää itelleen yhteistä varallisuutta ?

        Kaivosyhtiöt ja ydinvomayhtiöt ovat täysin ylimielisiä.

        Mitä löytysi jos ay järjestöt tutkittas?


      • Tiiliä faaraolle
        ei aayy tukeja kirjoitti:

        Mitä löytysi jos ay järjestöt tutkittas?

        Kunniakasta työntekijän aseman puolustamista, ainakin minun liitostani.
        Enemmän saisivat terästäytyä tänä riistokapitalismin ja orjayhteiskunnan ihailun aikakautena.


      • pois aayy tuet
        Tiiliä faaraolle kirjoitti:

        Kunniakasta työntekijän aseman puolustamista, ainakin minun liitostani.
        Enemmän saisivat terästäytyä tänä riistokapitalismin ja orjayhteiskunnan ihailun aikakautena.

        Kyllä ay liikkeessä menee jäsenmaksuja aivan turhaan sosialistien ja kommarien tukemiseen, vasemmiston kannatus yhteensäkkään ole kuin toistakymmentä prossaa, niiku pressavaalit näytti!


      • jankutan tarvittaess
        pois aayy tuet kirjoitti:

        Kyllä ay liikkeessä menee jäsenmaksuja aivan turhaan sosialistien ja kommarien tukemiseen, vasemmiston kannatus yhteensäkkään ole kuin toistakymmentä prossaa, niiku pressavaalit näytti!

        meinaatkos ettei ay-liikkeessä ole porvareita????Niinkuin vaalituloksesta olet huomannut niin pieni osa suomen kansasta on ns. vasemmistolaisia, ja ay-liikkeessä on satojatuhansia jäseniä???Eli mitähän ne muut mahtavatkaan olla.
        Jos ei ay-liikettä olisi, niin kuinkahan paljon luulisit työntekijöiden saavan palkkaa?..ja millaisissa olosuhteissa luulisit työntekijöiden työtänsä tekevän???


      • Vaaran vuosia eletää kirjoitti:

        Entä missä on vasemmisto , missä ovat korkeimmat oikeusoppineet ? Juuri he.

        Suomen laillisuusvalvonnasta vastaa tällä hetkellä vain media.

        Kohta ei oo poliisejakaan.

        Onko kysymys jostain oligargiasta, joka siirtää itelleen yhteistä varallisuutta ?

        Kaivosyhtiöt ja ydinvomayhtiöt ovat täysin ylimielisiä.

        ja paperiyhtöt vielä kaupanpäälle
        (kannatti alkaa myydä sähköä ennen kuin laittaa sitä tehtaisiin...)


      • kehittämistä on
        jankutan tarvittaess kirjoitti:

        meinaatkos ettei ay-liikkeessä ole porvareita????Niinkuin vaalituloksesta olet huomannut niin pieni osa suomen kansasta on ns. vasemmistolaisia, ja ay-liikkeessä on satojatuhansia jäseniä???Eli mitähän ne muut mahtavatkaan olla.
        Jos ei ay-liikettä olisi, niin kuinkahan paljon luulisit työntekijöiden saavan palkkaa?..ja millaisissa olosuhteissa luulisit työntekijöiden työtänsä tekevän???

        Varmasti työntekijäinasiat olisi premmin, tuo samapalkkasuus aivan järetön, kyllä palkka pitäsi tulla työtuloksen mukaan, ei vain ajanmukaan!


    • ptruuuhhhhhhh

      No eihän tuo mitään, se on rehellistä kapitalismia se...

    • 323423t4gy53

      Väärin kirjoitit nimen, se on "Ben Tsygootiksi" kai?

    • anfrin bergman

      Voi voi kun punaviherstalinisti , oliko se heiti kalmisto, joutu ryhtymään toimiin finnairin jupakassa!! On kovaa puurtamista ollut hänellä .....

      • Täysi tuki

        Ammattiyhdistykset ovat kaikkkein tärkeimmät yhdistykset , saisivat vaan
        terävöityä paljon nykyisestä.


    • Jännä kisa

      Ben varasti soinin populistiset aatteet.
      Kumpi tulevaisuudessa enempi populistinen?
      Hurja taistelu.

      • Pisteitä

        No, Benillä on hiukan pitempi ura kuin Soinilla, ja hän on aina pysynyt linjassaan.
        Erittäin lahjakas ja kokoomuslaiseksi hyvä poliitikko.
        Myös rohkea.


    • kepuli..

      Taidanpa siirtyä kokoomusleiriin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe