Hei ! Tyttölapselle nimi mietinnässä, ei mielellään perinteikästä Maijaa tai Anna-Liisaa vaan jokin hitusen erikoisempi mikä ei kuitenkaan mene täysin kansainväliseksi saati "oudoksi".
Lemppari tällä hetkellä Malvina, miten kääntyy teidän päässänne/kielessä?
toinen ja kolmas nimi hakusessa, kyseessä ensimmäinen lapsi! :)
Malvina-suomalainen?
6
225
Vastaukset
- Täti
Lapsuuden ystäväni naapurissa asui Malvina-niminen mummo. Hän oli oikein herttainen ja positiivinen ihminen, ja ehkä siitä syystä tämä nimikin saa positiivisen vivahteen ;)
Katsopa täältä lisää hieman harvinaisempia nimiä: www.etunimet.net - tahtookauniin!
Ihana kiitos linkistä ! Jep, Malvinassa hieman vanhaa vivahdetta, tahtoo perinteikkään muttei nykyaikaisen nimen! Kertomuksesi vahvisti nimen miellyttävyyttä.... ;D
- ????
Malvina Ida Augusta
Malvina Greta Amalia
Malvina Jenny Matleena
Malvina Hilkka Helinä
Malvina Lilja Inkeri
Malvina Leena Katriina
Malvina Heta Johanna
Malvina Henna Emilia
Malvina Stina Elina
Malvina Tiitu Karoliina - ei paras
Eihän se nimi naistakaan pahenna, vaikka tuo loppu onkin viina. Malviina. Tulee mielleyhtymä mallasviina.
- sibyllavon
Esimerkiksi Malena Inna Elise
- alica10
Malvina on nätti vanhahtava nimi eikä niin yleinenkään joten laittakaa vaan!
Itselleni Malvina- nimestä tulee mieleen kaksi asiaa.
Ensimmäisenä venäläisen Buratino- sadun herttainen hahmo. Sadun Malvina on nukketyttö jolla on söpöt vaaleansinisen hiukset ja samansävynen mekko. http://www.doedeereblogazine.com/wp-content/uploads/2010/10/malvina1.jpg
Buratino on siis muunneltu versio italialaisesta Pinocchiosta joka on yleisesti hyvin tunnettu Itä-Euroopan alueella.
Toinen mielleyhtymä on sanaan malina joka venäjäksi tarkoittaa vadelmaa. Eli ei siis mitenkään paha mielleyhtymä ollenkaan :)
Itse olen tosin inkerinsuomalaisa alkuperää joten siksi myös mielleyhtymäni ovat hieman erilaiset kun mitä muilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324561Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152548Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532278- 321767
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321591Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661284
- 821241
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?421161