Miten parhaiten Suomesta Bratislavaan?

just me

Onko kellään kokemuksia, miten kyseiseen kaupunkiin pääsee parhaiten Suomesta? Mielessäni oli käydä katsomassa viikon 35 perinteisiä kruunajaisia 1.9. Itse olen käynyt kaupungissa aiemminkin, lensimme Brysselistä Wieniin ja jatkoimme sieltä junalla Bratislavaan. Halpalentoyhtiöiden sivuilla joutuu nopeasti hukkaan, joten olisin kiitollinen jos jollakulla on kokemuksia parhaasta reittivalinnasta.

4

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ervo A

Kyllä se Wienin reitti ainakin helpoin on, koska Bratislavaan menoa voi pitää lähes lentokenttäkuljetuksena ja suoria lentoja ei sinne kovin halvalla saa. Mutta siksi toiseksi, Budapestiin saa varsin halpoja lentoja ja junamatka ei ole lainkaan mahdottoman mittainen, näkeehän siinä kaupan päälle kaunista maaseutua ja ravintolavaunut on keksitty. Molemmat reitit on useaan kertaan kokeiltu ja hyväksi havaittu.

• mrs matkaaja

Juurikin näin, kuten edellä sanottiin. Wienin kautta nopeinta. Ja bussit Wienistä tulevat Bratislavan vanhan kaup. tuntumaan aivan Park Inn -hotellin viereen. Itsellä kokemus Budapestin kautta matkustamisesta viime keväältä. Silloin sai halvat suorat lennot Malevilta Budapestiin. Kentältä otimme taksin rautatieasemalle, toki julkisilla pääsee myös. Junaliput ostimme jo Suomesta VR:ltä - kahden hengen menopaluu istumapaikkoineen maksoi hieman yli 100 euroa. Otimme nopeat junat; reilu 2 h / suunta. Junan pääteasema oli mennessä Praha :)

Bratislavassa rautatieasema on noin 1,5 km:n päässä vanhasta kaupungista. Majoituimme juuri kyseisessä Park Inn -hotellissa ja voin suositella.

• Bratislava

(Vaihdolliset) lennot Bratislavaan näyttää maksavan toista tonnia joten kannattaa unohtaa. Austrian airlines näyttää myös lopettaneen lennot Helsingistä Wieniin. Jää siis Finnairin suorat lennot tai vaihdolliset Saksan kautta Wieniin.

• käymään vain

Me päätimme yhdistää Bratislavan vierailun Wienissä käyntiin. Wienistähän on vain puolentoista tunnin bussimatka Bratislavaan ja väli Bratislava - Wienin lentokenttä vielä lyhyempi. Tulee lentojenkin osalta edullisemmaksi ja mukavammaksi, kun pääsee suoralla lennolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3692
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3074
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      90
      2639
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2380
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2327
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      120
      2246
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2234
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2060
    Aihe