piina

toivoton nainen

Aviomieheni erosi entisestä naisystävästään jo useampi vuosi sitten, mutta nainen ei edelleenkään anna miehelle mahdollisuutta normaaliin, onnelliseen elämään meidän kanssa. Me oikeasti olemme onnellisia, mutta hän ei tajua sitä. Hän kokee erityisen tärkeäksi yrittää myrkyttää meidän välit, taktikoimalla ja manipuloimalla. Onneksi mieheni tuntee naisen tarpeeksi hyvin, niin hyvin ettei lankea tämän tempauksiin mukaan enää.

Nainen on aina pompotellut miestäni, siis ennen kuin me edes tapasimme ja avioiduimme. Lapsi on naiselle pelkkä pelinappula tässä valtataistelussa - jos hän ei saa tahtoaan läpi, miehen on turha kuvitellakaan voivansa olla tekemisissä lapsen kanssa. Jos mieheni yrittää ottaa yhteyttä puhelimitse lapseen, äiti ei suostu antamaan edes paria minuuttia puhumiseen. Viimeksi hän alkoi taas paasaamaan siitä, että miksi mieheni on mennyt naimisiin ja uusi lapsikin tulossa jne. Hän on katkera ja mustasukkainen ja lapsi kärsii siitä!

Olen todella surullinen tästä kaikesta, en vain siksi että me aikuiset kärsimme, vaan eniten tästä kärsii heidän yhteinen lapsi.

Minulla itsellänikin on kokemusta erosta ja siitä, että entisestä parisuhteesta jää yhteinen lapsi. Mutta en ole vaivautunut kiusaamaan entistä miestäni millään muotoa, koska en kokenut sitä elämäntehtäväkseni toisin kuin nykyisen mieheni exä ilmeisesti kokee.

13

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_katkera

      Kurjan kuuloinen tilanne. Tuntuu, että on yleistä kiusata entistä puolisoa. En ymmärrä tuollaista. Mielestäni jokaisen on hyväksyttävä tosi asiat ja jatkettava elämäänsä. Antakaa siis rauha exällenne! :)

    • byh

      voi nyyh! Olipa surullista. Jättäkää te ne exät rauhaan ja keskittykää siihen omaan onneenne!

    • juustotötterö

      johtuisiko nyt siitä että rakas "miehesi" on hoitanut eronsa jotenkin huonosti ??? Ehkäpä käyttänyt exäänsä hyväksi vaikkapa "vakihoitona " sinne asti kunnes sattu soinut kohtaamaan ??

      • kuole lissu kuole

        No sua ei kukaan oo pannu vuosiin,sen näkee tosta katkeruuden määrästä.


      • Ei edes hölsky

        Ihan siitä johtuu että eksillä on kusta päässä, ei nyksistä.


    • tujhg

      Kyllä näissä ihmissuhteissa aina on kaksi osapuolta, vikaa on aina molemmissa. Syntipukkia on turhaa etsiä, tärkeintä on keskittyä välien paikkaamiseen ja sovun hieromiseen. Sinuna ottaisin exään yhteyttä ja puhuisin asiat selviksi hänen kanssaan. Kertoisin mikä minua häiritsee ja kysyisin suoraan häneltä mikä hänen käytökseensä on taustalla ja voisitteko mahdollisesti yhdessä tehdä jotain saadaksenne asiat taaksenne ja elämän toimivaksi lapsenkin kannalta.

      Jotain miehesi on tehnyt että naisella tuollainen "pakkomielle". Jotain, joka on loukannut häntä ja syvästi, ja asia jäänyt erossa käsittelemättä miehen paukattua luoksesi, tai jonkun muun luo tai vaan ylhäiseen yksinäisyyteensä, ja kieltäytyessä nostamasta kissaa pöydälle. Asiat on kuitenkin selvitettävä ennemmin tai myöhemmin, kuten varmasti jo itsekin tajuat eläessäsi tilanteessa. Vaadi siis miestäsi lopultakin selvittämään asiat ja selvitä omasi exän kanssa. Ole teistä se viisaampi ja epäitsekkäämpi ja tarjoa sovintoa.

      Se mikä sitten miehesi ja exän välejä hiertää, ei ole sinun asiasi, eikä kuulu sinulle. Anna miehellesi vapaus ja luottamus asian selvittelyn suhteen, äläkä utele ja valitse puolia. Ei meistä kukaan tykkää paljastaa heikkouksiamme muille ja virheitä, jotka joskus on tullut tehtyä. Hän kertoo totuuden kun on siihen itse valmis ja on sen exänxä kanssa käsitellyt taakse jätettäväksi arpeutuvaksi haavaksi, joka ei enää kummankaan osalla repeydy auki.

    • tunne itsesi tunne s

      No voi näitä provoja, kun ei ole omaa elämää pitää alkaa mollaa toisten onnellista elämää. Kuvitelmissa on kiva elää, ja niitä voi kuvittaa miten sattuu. Eri asia on siten sairas mieli, joka sysää omat ongelmat toisten niskoille, vaikke tarinassa olisi päätä eikä häntää eikä perustu tosiasioihin, niinkertojalle se on leikkitotta ja helpottaa omaa olotilaa. Aina pitää olla joku kohde mihin heittää sairaanmielen pahat ajatukset.

      • Buahhahahahhaaa

        Ja näin puhuu Lissu, palstan pelle ja satu-täti................


    • voi,jessus mikä tilanne tuttu tunne .mieheni ex harppu yritti monet kerrat kolmanneksi pyöräksi joka ikiseen tilanteeseen tämä tilanne on erikoisesti jäänyt mieleeni menimme kihloihin niin harppu yritti tulla entiseesä kotiinsa joulun viettoon ja pelkäsi kuollakseen että jos ex:säsä menee naimisiin nuoremman naisen kanssa. kun ei mitään pystynyt niin pentujensa kautta tukitti väliimme ja joka helvetin päivä soitteli ex.sälesä monta kertaa päivässä tyhjää paskaa jauho ja halusi kontroloida mitä ukkosa on suunitellut minun kanssa. kerta kaikkiaan en enään jaksanut katsoa tätä touhua kun ukko ei saanut turpaasa auki ja haistattanut ämmälle pitkät paskat niin ,oli parempi jättää kun näin tilanteen että liian pehmeä äijä että exsät voi todella tuommoista pyöritellä miten haluaa.ukolla on uusi nainen ja tilanteet jatkuvat saman lailla harppu kontroloi edelleenkin.

    • Yksinkertaisesti. Ex-puoliso on narsisti. Silloin myös lapsi on pelkkä pelinappula kuten kaikki muutkin hänen elämässään.
      Tähän (narsisti) ihmiseen ei voi vaikuttaa nega-eikä positiivisilla tunteilla.
      Se vaan imuroi kaikki tunteet itseensä, voidakseen tuntea olevnasa elossa.

    • Koko totuus esille

      Milloin rupesit seurustelemaan nykyisen miehesi kanssa? Silloin kun hän vielä seurusteli/asui edellisen naisystävänsä kanssa? Jätät tämän asian mainistematta. Ex-naisystävän reaktio vähän kuullostaa siltä, että näin on tapahtunut.

      • apu apunen.

        mitä sitten vaikka näin olisikin? Jos mies on valinnut itselleen sopivamman ja mukavamman kumppanin niin eikähän olis aika jo aloitetta omaa elämää jätetynkin ja ennen kaikken tehdä jotain päästäkseen elämässään eteenpäin. Apua katkeruudesta luopumiseen. Jätetyksi tuleminen kun ei annan oikeutta käyttäytyä miten vain ja häiriköidä toisten elämää, vaikka petetty niin luuleekin, että kostaminen ja riidanhakeminen auttavat häntä. VÄÄRIN pilkka osuu omaan nilkaan. Ja sehän se harmittakin kun mies meni ja on onnellinen sehän on väärin, haluatte että sama p...ka minkä olette omasta elämästänne rakentaneet on osa toisten ihmisten elämää, tottahan toki, pitäähän heidänkin kärsiä.
        Jos joku toimii väärin niin pitääkö itse alentua samalle tasolle, mielestäni ei. Mutta saahan sitä puuhastella mitä haluaa jokainen elämässään, onko se sitten järkevää niin se on toinen juttu se. Tuollainen käytöshän kertoo vain ja ainoastaan se että jätetty ei ole oman elämänsä herra. Säälittävää.

        AP kuittaa kurpalle, että ikävää kun sulla menee noin huonosti, olen pahoillani.


      • Ymmärryksestä...
        apu apunen. kirjoitti:

        mitä sitten vaikka näin olisikin? Jos mies on valinnut itselleen sopivamman ja mukavamman kumppanin niin eikähän olis aika jo aloitetta omaa elämää jätetynkin ja ennen kaikken tehdä jotain päästäkseen elämässään eteenpäin. Apua katkeruudesta luopumiseen. Jätetyksi tuleminen kun ei annan oikeutta käyttäytyä miten vain ja häiriköidä toisten elämää, vaikka petetty niin luuleekin, että kostaminen ja riidanhakeminen auttavat häntä. VÄÄRIN pilkka osuu omaan nilkaan. Ja sehän se harmittakin kun mies meni ja on onnellinen sehän on väärin, haluatte että sama p...ka minkä olette omasta elämästänne rakentaneet on osa toisten ihmisten elämää, tottahan toki, pitäähän heidänkin kärsiä.
        Jos joku toimii väärin niin pitääkö itse alentua samalle tasolle, mielestäni ei. Mutta saahan sitä puuhastella mitä haluaa jokainen elämässään, onko se sitten järkevää niin se on toinen juttu se. Tuollainen käytöshän kertoo vain ja ainoastaan se että jätetty ei ole oman elämänsä herra. Säälittävää.

        AP kuittaa kurpalle, että ikävää kun sulla menee noin huonosti, olen pahoillani.

        Helppoa se on puhua noin. Luuletko tosiaan, että petetty ja jätetty jotenkin haluaa kireskella katkeruudessa? Ongelmana tässä on se, että tämänkaltainen asia on sen verran iso isku, että monilla ei ole resursseja päästä sellaisesta yli. Olen myös ihan käytännössä nähnyt että tämänkaltainen ymmärtämättömyys, kuten sinulla on, voi olla hyvin suuri, KUNNES henkilö joutuu itse samaan tilanteeseen. Silloin ei olla enää niin suurisuisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3541
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2581
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1910
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1693
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1127
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      47
      1068
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1016
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      946
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      916
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      864
    Aihe