Minusta Timo Räty on ihan hyvä puheenjohtaja ja joutunut nyt median hiillostamaksi ihan turhaan.
Timo Räty
21
304
Vastaukset
- demareiden sekoilua
Hyvä varmaan myös H. Ahteen mielestä !
Mitä asiaan sanonee käpälä-Matti ?- pienet perässä...
Jussi Ahteestakin löytyy youtubesta materiaalia jossa aikoo vetää kokaa nokkaan...
- Näin kävi
demarit tunaroivat kannatuksensa lopulliseen alamäkeen
- Matti Kätön kingi
Matti täysin oikeassa.
- hahaa
Aisankannattaja Ahde
- evvks
kuka vidun kepuli tuo räty on
- Kätön Masa
Te olette kaikki samaa kastia kuin minä eli homppeleita,kun vastaatte minulle kiitos.
- Mätön Katti
Matti kerranki oikeessa.
- Uusi paikka
Rädystä demareiden puoluesihteeri.
- j7934
Kätön Matti siellä taas spekuloi !
- skorppiooni on
aina narsistiluonne, vaatii kaikilta kaikkea ja itse ei tee mitään muiden eteen!
Pirullinen luonne, jos ei mene asiat kuin haluaa, pistää piruillessaan hanttiin ja syyttäää muita aina, hän on aina oikeassa, muut väärässä! Se on totuus!- narskutnarisee
Miten henkilö suhteet, jos molemmat on narsisteja?
- Ja Masakin on
mikä horoskoopissaan?
Skorppioonikos vai mikäs????
Kerroopas se meille, niin tiedämme oikeat ajatuksesi????
Kerrome sitten mikä oikeesti olet luonteeltasi! - Kätön Masa
Ei sinun sitä tartte tietää,sillä olen homo juoppo.
- Kätön syytä
Semmoisia ne Matit ovat.
Varsinkin jos ovat Kätöstä. - Masailua kätöstä
Kätön syytä kirjoitti:
Semmoisia ne Matit ovat.
Varsinkin jos ovat Kätöstä.Kätön aiheuttama fiksaatio
- tenu arska
no senhän kyllä arvaa et olet ruskeanreijän ritari.
- Kätön Masa
Ei olekkaan se on huono.
- Diktaatorit.........
Yleensä on aina ihan hyviä tyyppejä, se on yleistä nykyään.
Tehdään salaa päätöksiä, ihan niinkuin hyväveli systeemissä, palkitsevat toisiaan tekemättömistä töistä.
Otanmäessäkin johdetaan yritystä työnantajan ehdoilla.
Taitaa nämä jotka omistavat yrityksen, johtaa sitä yhteisymmärryksessä tehtaanjohtajan kanssa, siinä voi käydä vain huonosti, työntekijät pakenee jonnekkin muualla.
Nykyään työntekijöitten ay-toiminta on liian lähellä työnantajan tavoitteita.
Ilmapiiri huononee, työhyvinvointi haisee. - Ikääntyvä
Timo Rädyn isoisä Jafet Räty toimi neljättäkymmentä vuotta pappina Sotkamossa –kappalaisena 1931–1958 ja kirkkoherrana siitä eteenpäin kuolemaansa (1963) saakka.
Koska Timo Räty on syntynyt 1964, ei hän ole ehtinyt tehdä tuttavuutta ukkinsa kanssa.
Minä ehdin. Jahvetti oli joviaali kansanmies, joka osasi suhtautua hienosti minunlaiseen nuoreen koulupoikaankin. Minulle oli suuri kunnia olla mukana partiolaisten kulkueessa Jahvetin hautajaisissa.
Timo Rätyä en tunne enkä ollut ikäerosta johtuen paljoa tekemisissä hänen isänsäkään kanssa. Jafet Rädyn tunsin vanhempieni kautta.
Timo Rädyn setä Aku Räty oli hengenmiehiä hänkin, körttien keskuudessa erittäin tunnettu maallikkosaarnaaja.
Lehtijuttujen mukaan Timo Räty on ylpeä körttiläisestä sukutaustastaan, mutta ei itse mukana tuossa herännäisliikkeessä.
Timo Rädyn toimintaan AKT:n puheenjohtajana en ota riittävien tietojen puutteessa kantaa. - Miten käy ?
Rädyn kohtalon päivä lähestyy !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181