Nyt mummoa nyppii!

Mummo akkuviidakossa

Löysin kaapin perukalta monia vuosia sitten heräteostona hankitun kameran mallia: Nytech ND-6360. Laturi ja piuhat tallessa, mutta akku sökö. Kameraa tarvittiin joskus reissulla, kun virallisempi jäi kotiin ja kuvia piti napsia. Ihan hyviä kuvia tuolla saikin ja nyt haluaisin antaa kamerani lapsenlapselle, mutta akkua en tuohon onnistu löytämään mistään!!! Voisiko joku viisaampi auttaa? Miksii hemmetissä akkuja pitää olla miljoonia erilaisia??

8

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • mummoa ei enää nypi

Enempi kuin linnuradalla on ihmeitä - niin sinulle kiitoksia. AAsiat, jotka osaa, ovat helppoja..

Akkuja tilattu ja maksettu, joten eikun odottamaan :)

• kiltti mummo
        mummoa ei enää nypi kirjoitti:

Enempi kuin linnuradalla on ihmeitä - niin sinulle kiitoksia. AAsiat, jotka osaa, ovat helppoja..

Akkuja tilattu ja maksettu, joten eikun odottamaan :)

Innoissani vielä kirjoitin virheitäkin sain aikaan. Joista sori.

Kyseisellä kameralla olen ottanut muutaman sellaisen kuvan, joista muistan aina, miten elämäni ensimmäiset raudut nousivat jään alta. Jos vaikka kipinä tarttuisi lapsenlapseen...

• 9 euroa
        kiltti mummo kirjoitti:

Innoissani vielä kirjoitin virheitäkin sain aikaan. Joista sori.

Kyseisellä kameralla olen ottanut muutaman sellaisen kuvan, joista muistan aina, miten elämäni ensimmäiset raudut nousivat jään alta. Jos vaikka kipinä tarttuisi lapsenlapseen...

Tosi nopeaa toimintaa, onnittelen! Kiva, jos googlettamisestani oli apua. Toivottavasti kaupat onnistuvat kaikin puolin ja lapsenlapsesta saadaan yksi innokas fotoilija lisää.

Itse olen jo seitsemännellä kymmenelläni. Ensimmäiset valokuvani olen ottanut puolisen vuosisataa sitten, mutta en ole saanut pilkityksi vielä ensimmäistäkään kalaani jään läpi (taannoisista yrityksistä huolimatta). Ehkäpä vielä joskus onnaa.

En ole myöskään saanut vielä ensimmäistäkään lapsenlastani. Ovat nuo nykyajan nuoretmiehet (keski-ikää lähentelevät) aika saamatonta sorttia, sanoisin... Mutta eletään toivossa!

>Kyseisellä kameralla olen ottanut muutaman sellaisen kuvan,
        >joista muistan aina, miten elämäni ensimmäiset raudut
        >nousivat jään alta. Jos vaikka kipinä tarttuisi lapsenlapseen...

Toivottavasti jään alta ei nouse sentään rauduskoivuja eikä kipinä tartu mummon rakkaaseen niin että lapsiparka vallan kärähtää!

• leppoistunut mummo
        9 euroa kirjoitti:

Tosi nopeaa toimintaa, onnittelen! Kiva, jos googlettamisestani oli apua. Toivottavasti kaupat onnistuvat kaikin puolin ja lapsenlapsesta saadaan yksi innokas fotoilija lisää.

Itse olen jo seitsemännellä kymmenelläni. Ensimmäiset valokuvani olen ottanut puolisen vuosisataa sitten, mutta en ole saanut pilkityksi vielä ensimmäistäkään kalaani jään läpi (taannoisista yrityksistä huolimatta). Ehkäpä vielä joskus onnaa.

En ole myöskään saanut vielä ensimmäistäkään lapsenlastani. Ovat nuo nykyajan nuoretmiehet (keski-ikää lähentelevät) aika saamatonta sorttia, sanoisin... Mutta eletään toivossa!

>Kyseisellä kameralla olen ottanut muutaman sellaisen kuvan,
        >joista muistan aina, miten elämäni ensimmäiset raudut
        >nousivat jään alta. Jos vaikka kipinä tarttuisi lapsenlapseen...

Toivottavasti jään alta ei nouse sentään rauduskoivuja eikä kipinä tartu mummon rakkaaseen niin että lapsiparka vallan kärähtää!

Se pilkkiminen ei ole kovin vaikeaa.. Paitsi jos menettää sydämensä sille..

Ei se määrä, vaan laatu pätee monessa. Mut kuva tarvitsee sinut kokonaan. Ei yksikään kamera ole muuta kuin kuvaava väline ja sinä olet se, joka näkymän ottaa talteen.

Lapsessa on ainesta kuvaamaan ja siksi hälle nyt tää ensikamera. Kiitos sinun, se onnistunee! Suuntaahan sinäkin vaikka Jerisjärvelle pilkkimään:)

• mummoilla kuumia aaltoja?
      tarvitaanko siihenkin nykyään akkuja?

• Mummo nukkuu

Kas. Miten aaltoilevia kameroiden akkuasiat ovat? Veikkaan, ettet tiedä kummastakaan?

• Helmuli

Subtel on yksi kehnoimmista verkkoliikkeistä. Tomitusajat pettävät todella paljon. Tilasin tuotteita maaliskuussa, enkä ole vielä toistaiseksi saanut muuta kuin naurettavia selityksiä Subteliltä.

En todellakaan suosittele ostamaan noilta Lapin polttajilta yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      82
      1635
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      40
      1279
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      87
      976
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      201
      936
    5. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      862
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      853
    7. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      66
      838
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      830
    9. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      784
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37