Nettisivuillani on alidomain kauppa.mydomain.com , ja jostain syystä, kun kirjoitan tuon osoitteen kauppa.mydomain.com, index.php:n sijaan aukeaakin joku ihmeen kauppa.mydomain.com/cgi-sys/defaultwebpage.cgi . Mikä tämä on ja mistä se on tullut - ja ennen kaikkea, miten siitä pääsee eroon. Jos kirjoitan osoitteeksi kauppa.mydomain.com/index.php , sivu aukeaa normaalisti. Samoin aukeaa normaalisti alidomain blog.mydomain.com/ ja sivuston varsinainen etusivu eli www.mydomain.com - miten ihmeessä tuo yksi ei toimi?
/cgi-sys/defaultwebpage.cgi ???
ei voi käsittää
2
117
Vastaukset
- ei voi käsittää
Niin, ja tuolla aukeavalla sivulla lukee selvällä suomen kielellä, että "Sivusto on rakenteilla" - mitä se onkin, mutta haluaisin silti saada oikean sivun auki...
- ei voi käsittää
Jaahas, onnistuin sitten "korjaamaan" vian ihan itse, kun vähän googlettelin. Eli välimuistin tyhjennys yllättäen auttoi :D.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206136Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243586Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1672833- 292750
- 821714
- 1471602
- 1481551
- 91493
- 121238
- 961138