Eli siis esim. koulussa on tosi ahdistavaa jos jotkut tyypit tuijottaa. Tulee sellanen olo heti, että onks mussa jotain outoa kun ne kattoo ja kaikkee tollasta. Sitten se on inhottavaa jos vaikka kävelen jossain käytävällä ja siinä vieressä on penkkirivi ja kaikki tuijottaa mua ja joudun yksin kävellä siitä keskeltä käytävää, niin sit koitan kävellä kauheen ripeesti ja vähän "rapsuttaa" nenääni, että voisin peittää kasvoni.
Esim. aika monet lissut meidän koulussa tekee niin, että ne ensin mulkkaa ja sitten kikattelee oikein kaveriporukalla, ja samalla vilkuilee muhun päin.
Tosi ärsyttävää ja ahdistavaa..!
Tiedän kyllä ettei tollasesta kannatais välittää, mutta silti meen aina jotenkin oudoks tollasessa tilanteessa, ja ajattelen vaan niitä tuijottajia ja sitä että miten vaikka mun kädet on ja millanen ilme mulla on silloin.
Mikä neuvoks jatkossa? Onks teillä ollut samanlaisia tilanteita?
Ahdistavaa...
7
181
Vastaukset
- Auttaja
Sinuna sanoisin Rohkeasti " mikä teitä vaivaa kui katotte mua" ja sitmenisit pois :) mul autto!
- Tytsy__97
Oorait, kiitti vinkistä. :]
Mietin täs muuten että jos ne kattoo mua, niin mähän voisin sillon ehkä kattoo niitä, niin pitkään että ne irrottaa ensin sen katseen musta.
Paitsi se voi olla tyhmääkin, jos ne vaikka tulee siitä sitten jtn urputtaa siitä tms.. - Mulkku?
Mä aina sanon et "mitä te mulkkaatte" tai "ottakaa kuva ja mulkatkaa mua sit kotona" :D
- joku pummi...
On mullakin ihan samanlaista, minusta on todellakin puhuttu suuoraan sanottuna PASKAA selän takana. Ja se on minusta raivostuttavaa. Ei niillä ole mitään vitu oikeutta mulkata ja juoruta sitten paskaa ja kikatella selän takana. Mene ohitse ja mulkkaa sinä niitä, on sullakin oikeutesi!
- annijAAu
tietenkin ne tuijottaa jos te tuijotatte :D tai kyl ihmiset aina kattoo toisiaa, mut ette te voi tietää TUIJOTTAAKO ne sua jos te ette ite tuijota? jos tajuutte siis xD
- litistynyt
Itse ainakin kuvittelisin, että minua vilkuillaan ja tuijotellaan, tosin ainoastaan tytöt tuntuisivat moista tekevän. En tiedä, onko häijyä pilaa alitajunnalta vai olenko minä todella jotenkin erityisen näköinen, mutta ainakaan en usko olevani mikään komistus.
14-vuotias poika siis olen, jos et hoksannut. - Näillä mennään
no yleensä lissut kouluis ovat vaa kateellisia jostain ! Ite oo aina sanonu että : vittuako siinä mulkkaat , tai , ota kuva ja kato sitä sillo ku huvittaa , tai , no ? oliks sul jotai asiaa ku tuijotat siinä perkele.
Ite oon ysillä ja kaikki seiskat ja jotkut kasit tekee noin :D:D::D:D:D: niin noloja !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962326Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1791466
- 247912
- 79892
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621