My Toyota

Yaris2012

Onko joku onnistunut kirjautumaan kys. sivustolle . Mulla herjaa laite ID väärin. Siis se Touch and Go .

18

2388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yaris2012

      Jo selvis ,meni oo ja nolla sekaisin.

      • multidrive

        Itsellä meni hermot jo tilin luomisessa, ei onnistunut, olenko työpäivän jälkeen väsynyt vai mikä. Ajattelin laittaa ilmaiset säätiedot ja vesilasin sinne touch ja gouhin. Monimutkaiset on systeemit. Huollossa saisivat laittaa niita ilmaisia ohjelmia sinne.


    • Sol mara

      Ei ole vaikeeta. Ne alustanumerot (Vin) 14 numeroa ,on rekisteriotteessa tai kulj.oven pilarissa. Sitten ruudulta set up - yleiset - laitetunnus. On pitkä liuta kirjaimia ja numeroita.Jos alaviiva sekin täytyy laittaa.Mulla meni oot ja nollat väärin ,ovat samanlaisia.Kokeilemalla selvisi.Onnea yritykseen.Se sää on 12kk. ilmainen,sitten maksaa.

    • hhhyyyiiikkk

      Ei anna kirjautua väittää Syöttämääsi laite-ID:tä ei ole olemassa. Tosi hyvä järjestelmä, kun ei pääse käsisksi

      • Yaris2012

        Niin minullakin herjasi. Kokeile vaihtaa 0:lla ooksi ,tai päinvastoin. Ja se ei ole siis kartanta ID,mikä syötetään .
        ,vaan se pitkä "litania"


      • Yaris2012
        Yaris2012 kirjoitti:

        Niin minullakin herjasi. Kokeile vaihtaa 0:lla ooksi ,tai päinvastoin. Ja se ei ole siis kartanta ID,mikä syötetään .
        ,vaan se pitkä "litania"

        Ei siis kartan ID


    • dorka

      pääsin sisään i I l ja L ovat aika samanlaisia......

      • Yaris2012

        Niinpäs ovatkin,voi olla että sentakia en minäkään päässyt. Saitkos autoon jo ladatua,mulla vasta koneella.


    • Mie vaan

      Olettekos jo autoihinne saaneet asennettua noita ohjelmia ?
      Minulle tuli tänään auto ja hetihän sinne pitäisi ohjelmia saada.
      Mulla softaversio 1.7.3L ja nyt näyttäisi olevan jaossa 1.7.4 versio.
      Uskaltaisikos tuota päivittää ?
      Mahtaakos noi uudet päivitykset hukata suomenkielen noista valikoista.

      Yllättävää muuten, ettei macille löydy tota toolbar ohjelmistoa :(
      Täytynee käydä kaverin luona jolla windows.
      Mitäs toi käytännössä toimii tuo ohjelma ?

    • HybridAuris

      Hyvin toimii. On säät ym... nettiradiot ladattu Auris Hybridiin

      • ei.ymmärrä

        Kuka sitten haluaa kuunnella huonolaatuista nettistreamia autoradiosta?


    • Hyvinonnistuu

      Helppo ne on sinne asennella. Kaksi kertaa olen päivittänyt uuteen Aurikseen. Latailet ne sieltä korista koneelle aamuvarhaisella niin lataus ei katkea. Päivällä lataus ei oikein onnistu kun palvelin on niin rasitettu.

    • uusipeli

      Haluaisin kuulla,miten on onnistunut uusien karttojen lataus ja mikä on viimeinen karttaversio joka on saatavilla? (pohjoismaat ja eurooppa)

      Ei kovin vakuuttavalta tunnu tilin luominen myToyotaan.
      Ensi yrittämällä homma hoitui ja pääsinkin kirjautumaan sisään.
      Mutta myöhemmin,useista yrityksistä huolimatta minua ei enää tunnistettu.

      Info ilmoittikin ongelmista joita myToyotalla on ilmennyt.
      Erinäisistä ohjeista huolimatta,joita sain heiltä,homma ei lähtenyt toimimaan.
      Viimeisin neuvo olikin,että poistavat nykyisen tilini ja minun tulisi luoda tili uudestaan.
      Ei kovin vakuuttavaa.
      Miten kävisi vastaisuudessa niiden ohjelmien, jotka on ladattu laitteeseen jos koko tili
      pitäisi luoda uudelleen?

    • nytsesittentoimii

      Minä olen liimannut sen auton oman näytön päälle 7 tuuman Android tabletin ja sähköt siihen, nyt toimii kaikki niinkuin pitääkin, Toyota saa haistaa pitkän persevaon mun puolesta.

    • Vaihdoinpois

      Ohjelma on vanhahtava ja huono käyttää.
      Autokin pikku pettymys. Ei päässyt lähellekään luvattuja kulutuslukemia.

    • 2017 malli ja Touch 2 & Go. Viimeisin päivitys on Map Update 6.11.0L Spring 2018, täytyykin päivittää taas. Mulla ei ole ollut ongelmia kirjautumisen kanssa koskaan. Juuri tullut GDPR lakimuutos on saattanut aiheuttaa jotain ongelmia, ainakin desktopin kautta kirjautuminen vaatii erilaisten asioiden hyväksymistä ennen sivuston aukeamista. Tämä saattaa vaikuttaa autosta palveluun kirjautumiseen.
      Tuosta kartan päivittämisestä, päivityksen sisältävä usb-tikku kiinni, kysyy päivittämisen aloittamisesta hetken kuluttua kun virrat on päällä. Tarvitset aktivointikoodin käden ulottuville ja siihen on hyvä varata aikaa, vie varmaan 30min. Päivittämisen voi tehdä ajaessa, mutta silloin kaikki muu toiminta on systeemistä pois päältä.

    • turhake

      Vai että oikein ajaessa voi kartat päivittää.
      Taidat olla niitä kolmen konstin timpermanneja.
      Kehuskelet ja yllytät muita vielä rikkomaan liikennesääntöjä.
      Olis kiva nähdä kun yrität ajaa ja samalla yrität näpytellä A-koodia näytölle.

      • Tuliko mieleen, että voit laittaa koodit ym. ENNEN kun lähdet ajamaan ja ajella ihan rauhassa kun laite päivittyy samalla.
        Tules nyt pois jo auringosta. Ei ajatus taida kulkea enää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe