Harrastatko urheilua vai katsotko töllöstä?

sillitrooli

*Vai kumpaakin?

*Kumpaa haluaisit kumppanisi tekevän?

PLUS Koska sen tietää, mitä naiset vastaavat edelliseen kysymykseen, niin naisille ekstrakysymys: Voisitko seurustella miehen kanssa, joka ei ikinä, ei sitten ikinä, katsoisi telkusta urheilua?

14

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+12

Voisin! En minäkään katso telkkua, mieluummin itse liikenteessä O.o Miten telkkarin katsominen olisi hyve?

• ATMaster

Itse kuulun siihen joukkoon joka ei urheile EIKÄ katso sitä myöskään telkusta. Kuntoliikunta riittää minulle urheilun puolesta täysin.

• ,....,

Meinasin vastata jotain mutta seuraavan takia en vastaa yhtään mitään:

" PLUS Koska sen tietää, mitä naiset vastaavat edelliseen kysymykseen,".

• sillitrooli

No kyllähän nyt jokainen, jolla vähänkään on sormituntumaa asiaan, tietää, että naiset vastaavat jotain "en halua mitään sohvaperunaa, hyi hirvitys". Tosiasiassa kuitenkin naiselle voi olla kovempi paikka se, jos mies ei ikinä katsokaan urheilua. Urheilua katsova ja muka asiantuntevasti sohvalta kommentoiva mies on monien naisten mielestä seksikäs.

• ,....,
        sillitrooli kirjoitti:

No kyllähän nyt jokainen, jolla vähänkään on sormituntumaa asiaan, tietää, että naiset vastaavat jotain "en halua mitään sohvaperunaa, hyi hirvitys". Tosiasiassa kuitenkin naiselle voi olla kovempi paikka se, jos mies ei ikinä katsokaan urheilua. Urheilua katsova ja muka asiantuntevasti sohvalta kommentoiva mies on monien naisten mielestä seksikäs.

"Urheilua katsova ja muka asiantuntevasti sohvalta kommentoiva mies on monien naisten mielestä seksikäs." -> Et taida olla nyt ihan tosissasi...

Mun lapsuudenkodissani isä ei ole koskaan ymmärtänyt urheilusta mitään vaan esim. jääkiekkoa totuin pienenä katsomaan koska äitini katsoi sitä (ja kommentoi). Äitini on edelleen se penkkiurheilija heidän taloudessaan.

Ja onhan niitä naisia, jotka eivät itse harrasta juurikaan urheilua niin heitä ei haittaa jos mies on sohvaperuna. En mäkään nykyään juurikaan harrasta satunnaisia kävelylenkkejä enempää..vaikka pitäisi kyllä. Mutta jos mies ei tee muuta kuin istuu/makaa sohvalla ja juo kaljaa niin ei sellainenkaan kyllä mun mies olisi.

• ,....,
        ,...., kirjoitti:

"Urheilua katsova ja muka asiantuntevasti sohvalta kommentoiva mies on monien naisten mielestä seksikäs." -> Et taida olla nyt ihan tosissasi...

Mun lapsuudenkodissani isä ei ole koskaan ymmärtänyt urheilusta mitään vaan esim. jääkiekkoa totuin pienenä katsomaan koska äitini katsoi sitä (ja kommentoi). Äitini on edelleen se penkkiurheilija heidän taloudessaan.

Ja onhan niitä naisia, jotka eivät itse harrasta juurikaan urheilua niin heitä ei haittaa jos mies on sohvaperuna. En mäkään nykyään juurikaan harrasta satunnaisia kävelylenkkejä enempää..vaikka pitäisi kyllä. Mutta jos mies ei tee muuta kuin istuu/makaa sohvalla ja juo kaljaa niin ei sellainenkaan kyllä mun mies olisi.

Vanhemmistani vielä (vaikka ketään ei kyllä kiinnosta)..Isäni on pakko käydä kylläkin joka päivä kävelylenkillä sauvoilla tai ilman, tai pyöräilemässä tai muuten sen päivä menee pilalle. Muistaa myös aina mainita, että "vielä vanha jaksaa"..Ja muistaa myös valittaa, jos minä heillä kylässä ollessani en käy kävelemässä tms.

• äpgjsdfdkobm

En katso lainkaan urheilua, en televisiosta enkä paikanpäältäkään. Ja mitä tulee tuohon urheilunharrastamiseen, niin jos 2 kertaa viikossa salilla käyminen ja parit pitkät kävelylenkit lasketaan urheiluksi, niin kai minä sitten sitä harrastan. Mutta mitään joukkuelajeja en pelaa, enkä ainakaan omasta mielestäni harrasta mitään urheilua, kunhan vain pidän huolen siitä että kunto pysyy yllä.

• realismus

Hyppään huolellisesti sanomalehden urheilusivujen ylitse, urheilu-uutisten aikana menen pesemään hampaat, urheiluohjelmia en seuraa ikinä ja itse urheilisin - ajatuskin nosti kuvotuksen kurkkuun.

PLUS - voisin aivan loistavasti ja mielelläni seurustella miehen kanssa, joka ei ikinä, ikinä katsoisi televisiosta urheilua.

• Harrastan molempia ja mieluummin olisin kumppanin kanssa, joka myös tekee molempia. En kyllä voisi olla miehen kanssa, joka ei ikinä katsoisi urheilua telkkarista... tai lähtisi paikan päälle katsomaan.

• ENFP-nainen

SE katsooko mies tv:stä urheilua on ihan sama-osastoa. Saa toki katsoa, jos kiinnostaa tai olla katsomatta. Ei vaikuta mielikuvaani miehestä eikä parisuhteen laatuun.

• Jack Dempsey

Tykkään kyllä katsoa urheilua. Esim. tulevan kesän olympialaiset ja futiksen EM-kisat tulee varmaan seurattua niin paljon kun mahdollista.
      Luonnollisesti oma mielenkiintonsa on seurata naistennistä, -lentopalloa ym.

• MlNÄ

Treenaan ite, en harrasta kotisohvaurheilua. Formuloiden ininä tai lätkäselostajan karjuminen aiheuttaa lähinnä vitutusreaktion. Tv-urheilun täydellinen seuraamattomuus olisi miehessä ehdoton plus vaan eipä tällaisia taida olla olemassakaan.

• vai millainen?

Miksi sä kysyt, jos sä tiedät jo vastauksen?
      Niin, sä et tiedä, vaan sä ajattelet koska pelkäät pettymyksiä. "semmosia ne kuitenkin on". Eli et siis itse urheile, niin, et ole urheilusta kiinnostunut. Haluat varmistuksen, mille? Sille ettei kukaan ole kiinnostunut sinusta, koska pelkäät sitä? Vai onko tämä versio teinityttöjen "mä oon niin ruma"-ruikutukselle, mihin väsymätön kaveri jaksaa hokea "sä oot tosi nätti", eli kehujen kerjäämistä?
      Ei, meistä ei kukaan harrasta urheilua ja kaikki vihaa urheilevia miehiä, lihaksikas miehen vartalo on ihan... ök... ja televisiostakin on luovutta vaan koska sieltä tulee aina, aina, aina joku urheilupätkä ainakin, jos ei muuta.

Oisko toi hyvä?

Njää. Urheilen. Olen aina urheillut. Olen kilpaillut ja kilpailen. Olen huippukunnossa, missä olen ollut... Nooh, jos nyt tosta 10-vuotiaasta laskisi, niin he*vetin kauan muuten... Hmm. No, joskushan tämäkin loppuu. Tosin siis huippu menee, urheilu sinänsä ei lopu.

En jaksaisi miestä joka itse ei urheile vaan toljottaa vaan tv:tä ja arvostelee urheilijoita. Näitähän riittää, jotka itse voittaisivat kaikki kisat, osaavat taktikoida ja kuitenkin toivovat tappiota, ettei tarttis itte olla niin kateellinen toisen menestykselle.
      Joo, se "yleisö" on yleensä ihmisiä, joista itsestä ei ole edes sen viimeisen paikalle, tietenkään, kun ne ei tee mitään muuta kun tuijottaa toisiaan. Nyrkkeilykisoissa ne huutelee tappelusta jotain ja etenkin äijät on ikäänkuin tietävinään jotain vaikka pers* on leveä kuin 7 leivän uuni ja itsellä ei varvaskaan ole liikahtanut... jne. siis penkkiurheilijoita, joilla on kaikkitietävä asenne, jotka eivät itse oikeasti urheile, en katselisi. He eivät tiedä urheilusta mitään. Urheilusta tietää vain se, joka urheilee. Yleensä se osa yleisöstä on vielä aina paikan tullen kännissä, joten kun toiset tekee töitä, he ovat lärveissä ja silti he tietävät enemmän siitä, mitä pitäisi tehdä... Juuh.

Joten, jos se olisi toinen vaihtoehto, ennemmin mies, joka ei katso urheilua eikä itse urheile. Jos hän ymmärtää että se on minulle tärkeää ja kannustaa minua. Mitään kiistojahan me emme asiasta tule käymään. Minä en asiasta nimittäin kiistele.

Mutta kaikkein mieluiten, mies joka urheilee. Tai edes treenaa ja pitää aidosti urheilusta.
      Ihailen treenattuja vartaloita ja miehen keho on seksikäs ja ihana, kun se on treenattu. Pidän urheilun maailmasta ja on kiva jutella jonkun kanssa, joka oikeasti siitä tajuaa jotain. Paitsi! Jotkut harrastelija-aloittelijat on pahoja! Joo, ei niitä, ne on kanssa yksiä asiantuntijoita, no way in hell!
      Mutta muuten. Olisi kivaa, kun olisi yhtä hyvä kroppainen mies miehenä, kun itse on naisena. Olisi kivaa, kun voisi treenata yhdessä ja molemmilla olisi prioriteetit selvillä. En esimerkiksi halua haaskata rahaa huonoon ruokaan vain siksi, että toinen ei tajua, miksi pitää syödä oikein.

Mutta ainahan optimistisesti voi ajatella, että me voimme ymmärtää toisiamme erilaisuuksista huolimatta. Eikö?

• En harrasta urheilua enkä katso myöskään töllöstä. Viimeksi tuli avattua TV useita kuukausia sitten, eikä kyseessä ollut urheiluohjelma. Viimeksi katsoin jotakin urheiluun liittyen noin vuosi sitten, eli MM-jääkiekon loppuottelua.

Mielestäni sellaisella, joka katsoo urheilua säännöllisesti TV:stä on ruuvit löysällä, tai on muuten vaan tylsämielinen. Enkä hyväksy ketään, joka harrastaa urheilua säännöllisesti, tai katsoo sitä töllöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2439
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2248
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1270
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1078
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      103
      1042
    6. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      889
    7. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      196
      875
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      817
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      769
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      47
      730
    Aihe