Supersaver

Pettynyt Superlooser

Tilasin lennot Supersaverilta ja kirjoittaessani sukunimet tlaukseen,yksi kirjain oli väärin.He ilmoittivat,että lippujen uudelleenkirjoitus samoille lennoille maksaa lisää 720€ !!!!????Mikään ei auttanut,vaan oli maksettava Myönnän virheeni ja hyväksyn kohtuullisen muutosmaksun,mutta sitä tämä ei ollut.Lisäksi asiakaspalvelu Supersaverilla oli hyvin ylimielistä ja töykeää.
Tästä viisastuneena olen nyt käyttänyt matkatoimistojen asiantuntijapalveluja kohtuuhinnoin.

15

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkamikänimi

      Yhden kirjaimen heitto ei lentolipuissa meinaa mitään. Riippuu myös matkakohteesta. Esim. Saksassa ei nykyään tarkisteta passiakaan joten kukaan ei tiedä oletko Möttönen tai Mottonen tai Mötönen tai Myttönen tai Möttnen tai...

      • Pettynyt Superlooseriin

        Matka oli jenkkeihin ja siellä ovat äärimmäisen tarkkoja,että passin ja lipun kirjaimet täsmäävät.


    • Leijona

      Hyvä esimerkki siitä että itse lentolippu saataa olla halvempi kuin matkatoimiston mutta kun ongelmia tulee, joutuu valiettavatsi maksamaan ja puhelintuki on melko olematonta silloin kun jonkun onnistuu langanpäähän saamaan.

      Olen itse juuri näistä systä käyttänyt jo vuosia samaa matkatoimistoa ja valmist maksamaan käsittelymaksun jolla saa tukea ongelmatilanteissa.

    • aprs

      Oikein sulle!!!

      • Pettynyt Superlooseriin

        Ei kaada talouttani,mutta asia on lähinnä periaatteellinen


      • periaate-ss eli sama
        Pettynyt Superlooseriin kirjoitti:

        Ei kaada talouttani,mutta asia on lähinnä periaatteellinen

        mitä siinä vikiset. Omahan oli töppäyksesi.

        Näkyy noita virheita riittävän joka vietiin.


    • samaamieltä_ss eli p

      ÄLÄ KÄYTÄ SUPERSAVERIA. Jos käytät supersaverin palveluja harkitse toisen kerran. Saatat jäädä matkan varrelle siitä syystä, kun heitä ei kiinnosta informoida sinua muuttuneista matka-aikatauluista. Saati kantaa vastuuta tapahtuneesta, eli maksaa sinulle menetyksistä. Jaa eteenpäin - tiedoksi kaikille jotka välittävät omasta/ystäviensä lompakoista ja stressitttömistä lomista. Kiitos!

      • Matkalainen

        Olen täsmälleen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa eli ei Supersaveria vaan oikea matkatoimisto,joka vastaa asioista.


    • 4+6

      Me olemme ostaneet useita lentoja Supersaverin kautta ja aina on mennyt sovitulla tavalla. Eihän Supersaverilla mitään omaa lentoyhtiötä ole, vaan samojen yhtiöiden lippuja se myy kuin matkatoimistotkin, halvemmalla vaan.
      Usein jopa halvemmalla kuin yhtiöt omilla sivuillaan. Matkatoimisto laskuttaa ihan turhasta.
      No, jos ei osaa itse kirjoittaa nimeään oikein, niin toki kannattaa maksaa sellaiselle, joka osaa.

      • 5+7

        Opettele lukemaan 4 6


    • Virtanen ei MIES

      Mahtoiko olla oma kirjoitusvirheesi? Itselleni kävi näin:
      Varasin Supersaverin kautta kahdet lentoliput. Varauslomake täytettiin ja tarkastettiin. Tiedot olivat oikein. Kuitenkin lippuja tulostettaessa huomattiin, että toisessa lipussa oli sukunimenä virheellisesti sana MIES. Virhettä ei saa aikaan kuin kirjoittamalla sukunimikenttään sanan MIES. Copy/pastella tätä ei voi tehdä, eikä kenttää voi jättää tyhjäksi. Kyseessä on mitä ilmeisemmin järjestelmävirhe mutta sitä Supersaver ei myönnä. Itse reagoin asiaan niin, että heidän palvelujaan en enää uskalla käyttää. Kehotan muitakin olemaan tarkkana kyseisen firman kanssa. Sukunimen vaihto lippuun lentokentällä maksoi 75€ ja tätä Supersaver ei suostu korvaamaan.

    • Ei ikinä enää Supers

      Varasin Supersavesin kautta matkan. Jouduin perumaan sen työasioiden takia parin päivän päästä. Matkaa ei oltu vielä maksettu ja nettisivuilla sanotaan, että varaus on sitova kun matka on maksettu. Sitten alkoi tulla perintäkirjeitä ja uhkauksia ulosotolla. Eli varaus on heidän mielestään kuitenkin sitova, vaikka matkaa ei ole maksettu. Toisin kun heidän matkaehdoissaan sanotaan. Ymmärrän sen, että välttämättä jo maksetusta matkasta ei palauteta rahoja, mutta tässä tapauksessa käsittääkseni mitään ongelmaa ei ole, koska rahaa ei ole siirtynyt minnekään ja varauksen varmastikin voi helposti poistaa heidän järjestelmästään. Rikosilmoitusta tässä juuri harkitsen.

      • Surkea firma

        En myöskään ikinä tule käyttämään kyseistä firmaa,koska maksamisen jälkeen kyselyihin ei vastata tai jos,niin kohtelu on töykeää ja ylimielistä.
        Mahdollisissa virhetilanteessa korvausta ei tule.Yritä kuitenkin,koska ei tuollainen menettely heidän taholtaan ole oikeutettua.


    • rasite ihmisille

      Onko tuo haukkuminen jotenkin verissä,kun pitää jatkuvasti olla joku firma mustamaalauksen alla.
      Ettäkö oikein 720e kirjaimestta,taitaa olla vähän sekavaa. Tuo toinen maksoi
      sukunimestä vain 75e, ehkä sillä oli hyvin lyhyt sukunimi.

      Täällä ei ketään kiinosta mistä ett tykkää ja mitä et ikinä tule käyttämään..

      Joten älä viitsi vaivautua.

      • Tiedoksi muille

        Luulenpa,että kiinnostaa paitsi kyseisen firman työntekijöitä,jollainen taidat itsekin olla


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2200
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1721
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      156
      1579
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe