Tuolla toisessa ketjussa keskustellaan noista. Minulle on niitä tehty useita molemmista päistä.Ei se Colona ole ollut mitenkään paha ainakaan minulla.
On tehty kaikkiaan 4-5 kertaa. Aina liittynyt syöpäepäilyyn. Toisinaan tähystys on helpompi ja toisinaan vaikeampi. Joka kerta erilainen. Aina kuitenkin mielestäni helppo. Jos siellä on jollain jokin paha tulehdus niin heillä on hankalampi. Tähystyksen kesto varmaan riippuu tähystäjän taidoista ja mitä siellä vastassa on.
Suun kautta tehtävät muut tähystykset ovat hieman vaikeampia, mutta ei nekään ainakaan minulla ole olleet vaikeita. Ennakkopelko on usein pahin. Näin moni on itse kertonut ettei se niin paha ollut kuin pelkäsi.
Muuten vointini on hieman parempi kuin aikaisemmin ja kivut ovat hieman vähentyneet. Teen nykyään töitä, mutta ne ovat helppoja ja jaksan tehdä niitä. Halusin itse takaisin töihin. Entisiä hommia en uskalla etes yrittää. Minulla on erittäin ymmärtäväinen työnantaja ja hänellä on erilaisia töitä.
Colonoskopia ja muut tähystykset
10
193
Vastaukset
- IkiMuori
Aurinkoista ja kivutonta kevättä Sinulle Mailta!
- Mailta
Kiitos vaan toivotuksista. Ei se paha ole vaikka ei aurinko paista. Sade sulattaa nopeammin lumen jopa varjosilta pohjosrinteiltäkin. Niin eikä vesi haihdu vaan jää estämään kevätkuivuutta. On sitten komeammat rapakot mihin kaatua liukkaalla.
Olin sen pikkuipanan kanssa ulkona ja miten sattuikaan kun käveli ison rapakon halki niin siellä oli jäätä pohjalla ja ipana kellahti suoraan selälleen isoon lammikkoon.
Tuli aitoja ääniä enemmän kuin Venäjän vaaleissa. - IkiMuori
Mailta kirjoitti:
Kiitos vaan toivotuksista. Ei se paha ole vaikka ei aurinko paista. Sade sulattaa nopeammin lumen jopa varjosilta pohjosrinteiltäkin. Niin eikä vesi haihdu vaan jää estämään kevätkuivuutta. On sitten komeammat rapakot mihin kaatua liukkaalla.
Olin sen pikkuipanan kanssa ulkona ja miten sattuikaan kun käveli ison rapakon halki niin siellä oli jäätä pohjalla ja ipana kellahti suoraan selälleen isoon lammikkoon.
Tuli aitoja ääniä enemmän kuin Venäjän vaaleissa.Kyllä se vaan kiva on kun aurinko paistaa ainakin noin niin kuin kuvannollisesti mielessä ja saa suupielet näin päin (: . Makoisia kaatumisia sitten vaan.
Olikos Ipanalla kuravaatteet? - Mailta
IkiMuori kirjoitti:
Kyllä se vaan kiva on kun aurinko paistaa ainakin noin niin kuin kuvannollisesti mielessä ja saa suupielet näin päin (: . Makoisia kaatumisia sitten vaan.
Olikos Ipanalla kuravaatteet?Oli onneksi kuravaatteet ja ne tuli siinnä testattua. Hyvin piti kosteutta. Huomenna näen taas hänet ennenkuin arki alkaa.
- Ikimuori
Mailta kirjoitti:
Oli onneksi kuravaatteet ja ne tuli siinnä testattua. Hyvin piti kosteutta. Huomenna näen taas hänet ennenkuin arki alkaa.
Lapset on niin kivoja kun ne on niin aitoja. Kaikki tulee niin aidosti ja sydämestä
- ukko.
Kyllähän se on vastenmielinen toimenpide mutta ei se mitään verraten siihen että mahdollisnen syöpä löydetään ja hoidetaan pois.
Pientä kipua tuntui mutta paempaakin kipua on kestetty .
Kun vaan osaa rentoutua eikä ota ennekko pelkoa mukaan.
Suunkautta tosiaan on pahempimutta sekin on tarvittaessa tehtävä.
Aloittajalle parempia jatkojaeteenpäin mennään.- Mailta
Joo samaa mieltä noista tähtäyksistä ja niiden hyödyistä.
Kiitos vaan toivotuksista ja parempia jatkoja sinulle myös.
- 48997
taitaa olla turha toivo että jättäisit meidät rauhaan, miksi et
- Mailta
Joo mistäs arvasit?
- Entinen potilas
Tähystyksiä molemmissa päissä on koettu. Yläpuolen tähystyksiä tehtiin humauksessa. Todettiin, että oli parantunut pohjukaissuolen haavauma, jonka teki aiheutti helicobakteeri. Tehtiin helicobakteerin häätökuuri.
Suolistotähystys tehtiin onnistuneesti, oli jopa kolme henkilöä paikalla, toinen oikaisi vatsassani olevaa suolenmutkaa kun tähystyskamera osui sille mutkalle. Tuli sitten normaali löydos, ei jäänyt sittenkään traumaa. Kuvaaja osasi hommaansa ja avustajatkin.
Toisaalta voi mennä todella kinkkisesti, jos osutaan pahaan tai sairaaseen kohtaan.
Mutta sittenkin sairastuin eri syöpään joka hoidettiin asianmukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100