Muutamaa hyvää vinkkiä vailla:
- eli onko paljon ilmaisia WiFi-paikkoja vai kannattaako ostaa esim prepaid-kortti mokkulaan? Erityisesti LaMatan alueella..
- käykö suomalaiseen mokkulaan?
-Mitä suosittelisit "pakolliseksi" käyntipaikaksi/nähtävyydeksi? (auto on käytössä)
- Suosittele hyvää ravintolaa merkkipäivän illallista varten
- Suosittele edullista lounaspaikkaa
-Suosittele mukavaa baaria jossa menoa riittäisi n 30vuotiaille
-Mitkä ovat Torreviejan "erikoisuudet"
2viikon reissu torreviejaan
3
458
Vastaukset
- Onniponni
Mitä? eikö kukaan osaa vastata näi helppoihin kysymyksiin? Ja siellä varmasti porukkaa käy jatkuvasti.
Minäkin olisin mielelläni lukenut edellisen kysyjän saamat vastaukset. kiinostais varmaan monia. - Ehkä muuttaja
Samoin ja onko siellä nettikahviloita. Olen menossa huhtikuussa Torreviejaan. Ostan ehkä asunnon sieltä mutta tämä vaikeneminen alkaa arveluttaa. Toivotaan nyt joukolla vastauksia, kiitos.
- 9kk vuodesta
Yritän tähän nyt vastata vaikka asunkin täällä Orihuela Costalla Torreviejasta 10km etelään ja LaMata on taas Torreviejan pohjoispuolella.
-ilmaisia WiFi paikkoja löytyy kyllä paljon eri ravintoloista eli sinne vaan kokeilemaan ja nauttimaan samalla jotain pientä juomaa/tapasta.(myös McDonaldsissakin on ilmainen WiFi)
-minun mielestä käy mutta muistaakseni Carrefourissa(käy netistä tarkistamassa) löytyy halpa nettitikku aika
-me olemme vieneet vieraat esim. SantaBarbaran linnoitukselle Alicanteen n50km,tai sitten shoppailemaan joko Murcian Thaderin ostoshelvettiin70km(mm.Ikea jne) tai sitten Elcheen shoppailemaan.Kaikki riippuu ihan mitä haluaa nähdä?????
-kaikilla on niin erimaku ravintolioden suhteen että paras löytyy kokeilemalla ja yleensä aika läheltä sillä valinnavaraa on.
-Suomeen verrattuna en ole vielä löytänyt kallista ravintolaa
-tämä menobaari asia on vaikea kun en ole käynyt siellä LaMatan baareissa sillä täälläkin niitä on ihan tarpeeksi,mutta irkkubaarit on hyviä mestoja ja niitä kyllä löytyy!Ja kyllä sitä itsekkin näkee missä sitä porukkaa on sillä kaikilla on terassit auki myös yöllä.
-mitä ovat "erikoisuudet"? Bordellejakin kyllä löytyy ja liikenneympyröissä on myös tyttöjä odottamassa,mutta monet pitävät "erikoisuutena" myös sitä että täällä voi pelata mm.golfia ympärivuoden.Myös isot suolavuoret saattavat olla "erikoisia".
Toivottavasti et mennyt enempää sekaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044671Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86980Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64866