mitä kaasolle ja bestmanille kiitoslahjaksi

morsian

onko kenelläkään kokemusta tai paljon mielikuvitusta mitä kaasolle ja bestmanille voisi antaa vaivanpalkkaa?!

14

4970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spliz

      lupautuu kaasoksi ja bestmaniksi,silloin ei kumpikaan minun mielestäni odota palkkiota siitä!
      Sehän on kunniatehtävä!!!
      Itselläni ei käynyt mielessäkään odottaa korvausta tai palkkiota siitä.
      Saunailta tai tarjoaa ruuan,se on mielestäni ihan hyvä kiitos...

    • Ranttu

      Pelkkä kiitos ei kyllä riitä, jos olette työtä apulaisillanne teettäneet. Antakaa lahjakortit hierojalle, jotta he voivat vihdoin rentoutua kunnolla. Päälle vielä syötätte ja juotatte kunnolla. Älkää missään tapauksessa antako mitään pyttyjä, maljakoita, tauluja tai valokuvia tms. muistoksi.

    • Lotta

      Ensinnäkin maksatte kampauksen ja meikin ja bestmanille myös hiustenleikkuun. Se on ihan perusjuttu. Ostatte jotain järkevää tai annatte lahjakortin; mikään hikinen kynttilänjalka ja kiitos ei riitä.

    • Kierrätystä

      Näillä sivuilla on ollut pari juttua siitä kun sulhanen ja kaaso hyppäävät samaan sänkyyn hääyönä. Tästä voisikin kehittää uuden hääperinteen jossa morsian ja bestman ja vastaavasti sulhanen ja kaaso viettävät hääyön yhdessä. Ehkäpä siinä voisi olla kokemusta ja vivanpalkkaa sekä kaasolle että bestmänille.

    • meillä

      Minä ostin kaasolle kaulariipuksen ketjuineen ja sulho osti bestmanille solmioneulan.

    • Morsmaikko

      Mietimme mekin pitkään ja sitten päädyttiin antamaan bestmanille perinteinen taskumattisetti kuppeineen ja tratteineen ja kaasolle iso tina tuoppi (kun ei käytä koruja). Molemmat on kaiverrettu.

      Tässä matkan varrella on myös tarjottu safkat ja juomat jos on jokin venynyt pidempään jne.
      Mutta omaa rahaa eivät joudu käyttämään hääsuunnitelmissa ja touhuissa.

      Ja paras kiitos on lämmin halaus ystävälle.

      • Kyynikko

        Tarkoitit varmaan, että halaus on halvin kiitos... Ja säälin noita tuopin ja taskumatin saaneita juoppoja.


    • kati

      annoimme kaasolle kalevala sormuksen ja bestmanille kalevala kalvosinnapit, tiesimme että bestmanillä ei ollut omia itsellään ja kaasoni kerää kalevalasormuksia...

    • reilureino

      Meidän häissä laitettiin kaaso ja bestman siivoamaan häidenviettopaikkaa, kun me taas lähdimme siltä istumalta kohti helsinki-Vantaata, kohteena Madagaskar.)Sanoin muuten bestmanille, että
      jos nälkä yllättäisi, voisivat vetää rippeitä pahimpaan nälkäänsä.
      Kortti lähetettiin molemmille, ja siinä "heipat ja kiitti".

      • Repa sucks!!

        Sinäpä se kuulostat todelliselta järjen jättiläiseltä! Hienosti olette näköjään valinneet "hyvät" tyypit kaasoksi ja bestmaniksi, kun noin teitä palvelevat. Varmasti he ovat erittäin tyytyväisiä pesteihinsä ja ikuisesti liputtavat teidän kunniaksi.

        Voi tsiisus. Vastapalloon pitäisi moista tyyppiä tempoa. Vaikka kaaaso ja bestis valitaan kaveripiiristä, ei se tarkoita sitä, että heitä tieten tahtoen pitäisi "nöyryyttää" koko rahan edestä.

        Jos minä menisin naimisiin, niin olisin erittän tyytyväinen pelkästään siitä, että kaverini seisoisi alttarilla ojentamassa minulle sormuksen.
        Kaikki muu on extraa, ja jokaisesta omasta itsestään kiinni. Ei heitä siivojiksi ole palkattu, vaikka he varmasti myös sen homman tekevät mukisematta. Mieti sinäkin vähän, mitä hommia ystävillesi asetat.


    • Rouva

      helmikorvakorut. Hän oli tosi suuri tuki mulle, ja näki paljon vaivaa. Läheinen ihmissuhde ei ole itsestäänselvyys.

    • Muistan

      Tiedän kaksista ystävien häistä, että hääpari antoi lahjat niille, jotka olivat paljon auttaneet järjestelyissä. Eli muillekin kuin kaasolle (tai bestmanille).

    • Näin meillä

      on mukavaa ja tyylikästäkin saada kestävä lahja ja muisto! Hieronta kuulostaa ihan hauskalta - muuhun yhteyteen. Koru puolestaan on "ikuinen".

    • kaasolleni

      Hän oli tosi kultainen kaaso ja on mahtava ystävä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1542
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1182
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1139
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      975
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      57
      740
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      656
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      637
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe