Suomi-kp

Ostoaikeissa

Tervehdys,

olen jo kauan haaveillut Suomi kp:n ostosta. En ole varsinaisesti keräilijä tai aseharrastaja, mutta edes muutamia kulttuurihistoriallisesti merkittäviä tavaroita on kiva vaalia ja omistaa. Toisen maailmansodan ajan suomalaisia sankareita unohtamatta. Mitä tulisi ottaa huomioon kyseistä asetta hankittaessa? Onko suujarrullinen malli huonompi valinta, noin tulevaa keräilyarvoa, levinneisyyttä ja valmistusmääriä sekä muita faktoja ajatellen? 500-700 euroa vielä lienee kohtuullinen hinta, mikäli tavara on suht hyvässä kunnossa? Löytyykö kokemusta noista Varustelekan aseista (hinta-laatu, todistukset jne.)?

6

488

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skopislari

Moro! Minulta löytyy 650 € Muistaakseni 5 vuotta sitten puolustusvoimien dekoama konepistooli. Tässä sulle vaihtoehto järkihintaan.

• Onko siisti?

Millainen dekoamistapa? Ei siis kiinnosta mikään ampumakuntoon laittaminen, vaan se, onko pilattu teknisesti. Nykyään aseet näköjään dekotaan niin, että tekninen ulkoasu tärveltyy täysin. Mitä sellaisen kanssa enää keräilet!

• skopislari
        Onko siisti? kirjoitti:

Millainen dekoamistapa? Ei siis kiinnosta mikään ampumakuntoon laittaminen, vaan se, onko pilattu teknisesti. Nykyään aseet näköjään dekotaan niin, että tekninen ulkoasu tärveltyy täysin. Mitä sellaisen kanssa enää keräilet!

Muistinpa vasta nyt kattoa tämän linkin. Laita / laittakaa sp-osoitetta, niin pistän kuvia tulemaan. Ase on dekottu vanhan säännän mukaan, eli saa ladattua ja ammuttua klikin...

• Tomppa

Moro,

Olis hakusessa Suomi KP. Mielellään vanhalla tavalla dekottu.

t .Tomppa

• samovaari

Tarjolla vain ykkösmalleja varikon vanhoja dekoja. HP. 600

• Tomppa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      998
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      288
      853
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      738
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      691
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      44
      617
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe