Olen lukenut monia viestiketjuja suomen- ja pohjanpystykorvista ja HERRA PARATKOON millaisia kirjoituksia ! Omaa lempirotuaan saa tietysti kehua, mutta on törkeää haukkua toisten rotuja. Eikö täällä ole käyty jo aivan tarpeeksi taistoa suomen- ja pohjanpystykorvien välillä ? Miksi tappelette ?
Minä kerron joitain hyviä piirteitä pohjanpystykorvasta:
-mainio, lapsirakas perhekoira
-metsästysveitti todella voimakas
-sopii kaikelle riistalle
-kestää loistavasti pakkasta ja vettä
-terve
-kaunis
-helppohoitoinen
-ei arka eikä aggressiivinen, paitsi jos menee suorkealle omistajalle
Sitten kerron suomenpystykorvan hyvät puolet:
-mainio, lapsirakas perhekoira
-metsästysveitti todella voimakas
-sopii kaikelle riistalle
-kestää loistavasti pakkasta ja vettä
-terve
-kaunis
-helppohoitoinen
-ei arka eikä aggressiivinen, paitsi jos menee suorkealle omistajalle
Minä olen omistanut sekä suomen- että pohjanpystykorvia ja tuota mieltä.
Eikö ole hyvä asia, että molemmilla roduilla on omat ihailijansa ? Minua ärsyttää tämä jatkuva, lapsellinen tappelu näiden rotujen omistajien välillä. Testattaisiinko kumpi on sosiaalisempi rotu siinä suhteessa, että kumman omistajat osaavat ensimmäisenä lopettaa tämän arvostelun ja väittelyn.
Kuka allekirjoittaa tämän tekstini ?
Olisivatko sosiaalisten rotujen omistajat itsekin sosiaalisia ?
8
178
Vastaukset 8
- suomikoira
En minä ainakaan sillä jo pelkkä nimi "pohjanpystykorva" on harhaanjohtava.
- Best in live
miten harhaan johtava? en ymmärrä. voin pahoin kun nään suomenpystykorvan.
- hillomunkkiperseesee
Best in love, taitaa nimimerkkisi olla harhaanjohtava? Onko huonoja kokemuksia rodusta? Voihan sitä aina käydä mielipiteensä ilmaisemassa, mutta perusteet oli myös kiva kuulla
- Best in live
en kehtaa perustella kun vähä-älyset rupee tappelemaan ja kyllä! kyllä on huonoja kokemuksia rodusta ja useitakin!
- rauhan pystykorva
Monella voi olla yhtä huonoja kokemuksia siitä toisestakin rodusta. Molemmista, tai siis kaikista, roduista löytyy lionnevikaisia (:kin) yksilöitä.
- Metsämie
Aivan kauhistuttaa lukea tämmöistä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081295
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129664- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32438- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427- 52403
- 42400