Mistä saisi ohjelman joka etsii kappaleet netistä?

aloittelija

Hei! Mistä voisin saada sellaisen ohjelman joka etsii kaikki biisit netistä kun vain kirjoittaa minkä biisin haluaa löytää? Ei tarvisi ite etsiä niitä yksitellen netistä kun voisi sitten suoraa polttaa ne siitä sitten levylle.

72

101698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ossi

      LimeWire etsii. Ohjelman saa osoitteessa .
      Jos alat käyttää ohjelmaa, niin säädä se niin, etteivät muut pääse hakemaan musaa koneeltasi. Epäreilua, kyllä, mutta laillista.

      • jakke

        miten sen voi silleen säätää??


      • canna
        jakke kirjoitti:

        miten sen voi silleen säätää??

        siellä limewires meet sinne asetuksiin , klikkaat jaot auki.valitset sen kohdan yleis ja vedät kaistan jaoille nollaaan . sit otat slotit ja pistät maksimi jaot suoraan nollaan... niin sulla näkyis olevan paljon tavaraa jaossa mutta kukaan ei saa niitä koska sissän tulevien hakujen määrä on määritelty nollaan... kätevää


      • jade
        canna kirjoitti:

        siellä limewires meet sinne asetuksiin , klikkaat jaot auki.valitset sen kohdan yleis ja vedät kaistan jaoille nollaaan . sit otat slotit ja pistät maksimi jaot suoraan nollaan... niin sulla näkyis olevan paljon tavaraa jaossa mutta kukaan ei saa niitä koska sissän tulevien hakujen määrä on määritelty nollaan... kätevää

        moikka! Voitko kertoa miten mä saan sen limewiren itelleni... oon niin puupää etten osaa sitä laittaa....kiitos jo etukäteen!


      • canna
        jade kirjoitti:

        moikka! Voitko kertoa miten mä saan sen limewiren itelleni... oon niin puupää etten osaa sitä laittaa....kiitos jo etukäteen!

        lataat sen vaikka tuolta noin

        http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/10275

        sen pitäsi asentaa se valmiiksi, jos ei onnistu niin kirjottappa sitten uudestaan mulle..


      • Avuton..

        Osaatkos auttaa, kun lataan tuon Limewiren ja kun se on ladannut ja yrtitän aukaista ohjelmaa, se sanoo englanniksi jotain.. jotain palomuurista eikä se sitten aukaise koko ohjelmaa .. Osaatko antaa neuvoa tähän ongelmaan?
        Olisin mielelläni ladannut Limewiren, sillä WinMX ei enään toimi... lieneekö joutunut konkurssiin.


      • joo-o
        Avuton.. kirjoitti:

        Osaatkos auttaa, kun lataan tuon Limewiren ja kun se on ladannut ja yrtitän aukaista ohjelmaa, se sanoo englanniksi jotain.. jotain palomuurista eikä se sitten aukaise koko ohjelmaa .. Osaatko antaa neuvoa tähän ongelmaan?
        Olisin mielelläni ladannut Limewiren, sillä WinMX ei enään toimi... lieneekö joutunut konkurssiin.

        Se sanoo et sun palomuuri estää sen ja sun palomuuri pitää säätää sillai et se sallii limewiren käytön.Ei kannata asentaa koko paskaa ku se kaatuilee ja käynnistää itteensä koko ajan viikon käytön jälkee ja hommaa ihan hullut viirukset koneelle ja asentaa jotain omanlaisii ohjelmia siihe.


      • Ponnekaasu
        joo-o kirjoitti:

        Se sanoo et sun palomuuri estää sen ja sun palomuuri pitää säätää sillai et se sallii limewiren käytön.Ei kannata asentaa koko paskaa ku se kaatuilee ja käynnistää itteensä koko ajan viikon käytön jälkee ja hommaa ihan hullut viirukset koneelle ja asentaa jotain omanlaisii ohjelmia siihe.

        Joo... Sen virus jutun huomasin. sen jälkeen ku latasin sen, mun koneeseen tuli 2 virusta, ja 55 haittaohjelmaa / mainosohjelmaa.
        On se nyt kumma kun ei löydy käyttökelvollista musanhakuohjelmaa... :/


      • joo
        Ponnekaasu kirjoitti:

        Joo... Sen virus jutun huomasin. sen jälkeen ku latasin sen, mun koneeseen tuli 2 virusta, ja 55 haittaohjelmaa / mainosohjelmaa.
        On se nyt kumma kun ei löydy käyttökelvollista musanhakuohjelmaa... :/

        No lataisitte DC :n.


      • muksu
        joo kirjoitti:

        No lataisitte DC :n.

        Dc :stakin tulee viiruksia.. mul oli se vanhal koneel niin se oli aina sekasin ku olin ladannu sinne dc :n.. et kiva :/


      • possu
        muksu kirjoitti:

        Dc :stakin tulee viiruksia.. mul oli se vanhal koneel niin se oli aina sekasin ku olin ladannu sinne dc :n.. et kiva :/

        onks sellast ohjelmaa ees olemas mist ei tulis viruksii... siis musa latausohjelmaa... jos on ni kertokaa ihmeessä


      • Nimetön
        possu kirjoitti:

        onks sellast ohjelmaa ees olemas mist ei tulis viruksii... siis musa latausohjelmaa... jos on ni kertokaa ihmeessä

        vaihtakaa ne pc:t mäcciin nii ei tuu viiruksia ikuna :P


      • kassi
        possu kirjoitti:

        onks sellast ohjelmaa ees olemas mist ei tulis viruksii... siis musa latausohjelmaa... jos on ni kertokaa ihmeessä

        Hommaa limewire pro, viruksia ei oo mulle ikinä tullu siitä


      • Air.

        Saako esim, jos lataan jonkun ohjelman jaksoja, niihin jaksoihin mitenkään tekstitystä, suomeksi? Enkuksikkin kelpaa.


      • ZasminZ
        Avuton.. kirjoitti:

        Osaatkos auttaa, kun lataan tuon Limewiren ja kun se on ladannut ja yrtitän aukaista ohjelmaa, se sanoo englanniksi jotain.. jotain palomuurista eikä se sitten aukaise koko ohjelmaa .. Osaatko antaa neuvoa tähän ongelmaan?
        Olisin mielelläni ladannut Limewiren, sillä WinMX ei enään toimi... lieneekö joutunut konkurssiin.

        Minäkin haluaisin limewiren, mutta en voi edes ladata sitä.. ja nähän on laittomii juttuja lienooköhän siitä.. koitappa ladata eMule koneellesi, se kuulemma toimii. Ja sen saa kuulemma suomenkielisenä.. ja sillä saa myös jtn ohjelmia kuulemma


      • pulu
        joo-o kirjoitti:

        Se sanoo et sun palomuuri estää sen ja sun palomuuri pitää säätää sillai et se sallii limewiren käytön.Ei kannata asentaa koko paskaa ku se kaatuilee ja käynnistää itteensä koko ajan viikon käytön jälkee ja hommaa ihan hullut viirukset koneelle ja asentaa jotain omanlaisii ohjelmia siihe.

        Niin miksi toi muuten käynnistelee itteään ihan omin päin? Aika helvetin ärsyttävää.


      • tyhmä minä
        canna kirjoitti:

        siellä limewires meet sinne asetuksiin , klikkaat jaot auki.valitset sen kohdan yleis ja vedät kaistan jaoille nollaaan . sit otat slotit ja pistät maksimi jaot suoraan nollaan... niin sulla näkyis olevan paljon tavaraa jaossa mutta kukaan ei saa niitä koska sissän tulevien hakujen määrä on määritelty nollaan... kätevää

        latasin limewiren ja sitte oo siinä että etsi ja täytän ne tiedot millä haluun etsiä vaikka jotain biisiä niin sitten tohon viereen tulee se mun hakema juttu ja siihe viereen tulee se filtteröi tuloksia niin mistä mä tiedän koska se on ettiny sen kappaleen ja löytykö sitä ja miten mä saan sitte sen mun koneelle? kirjotin aika sekavasti että ette varmaa ymmärrä mua://


      • Hannu

        jaa onko muutes enää ku toi juttu on kaks vuotta vanha


      • neil

        miten limewireellä voi hakee esim. suomeks puhuttaja leffoja ja suomeks tekstitettyjä? Tarviiko niihin ladat eriksee jonku kielipaketin tai jotain? jos täytyy ni miten? vai tarviiks kirjottaa siihen hakuun joku tietty juttu? kiitti paljon : D


      • Limewirwe

        Tuo osoite ei oo oikee


      • En tiiä

      • canna
        En tiiä kirjoitti:

        Maksaako toi

        limewiren basic versio on ilmainen ,jos et sitten välttämättä halua ladata proversiota joka sitten on taas maksullinen


      • kaiiija
        Avuton.. kirjoitti:

        Osaatkos auttaa, kun lataan tuon Limewiren ja kun se on ladannut ja yrtitän aukaista ohjelmaa, se sanoo englanniksi jotain.. jotain palomuurista eikä se sitten aukaise koko ohjelmaa .. Osaatko antaa neuvoa tähän ongelmaan?
        Olisin mielelläni ladannut Limewiren, sillä WinMX ei enään toimi... lieneekö joutunut konkurssiin.

        Mulla on toi LimeWire mutta jotenkin kun avaan sen niin siihen tulee sellane ikkuna jossa kirjoitetaan:"ONE OR MORE NECESSARY FILES APPEAR TO BE INVALID. THIS IS GENERALLY CAUSED BY A CORRUPTED INSTALLATION. PLEASE TRY DOWNLOADING AND INSTALLING LIMEWIRE AGAIN. IF THE PROBLEM PERSISTS, PLEASE COPY AND PASTE THE MESSAGE BELOW AND SEND IT TO:[email protected] THANK YOU"

        Olen kokeillut sekä ladata uudestaan sitä koneelle mutta ei ja sähköpostikaan ei lähetä sitä tohon fucking osotteeseen!! missähän mahtais olla vika?? enkä saa sitä poistettuu koneeltakaan...


      • P2P
        Ponnekaasu kirjoitti:

        Joo... Sen virus jutun huomasin. sen jälkeen ku latasin sen, mun koneeseen tuli 2 virusta, ja 55 haittaohjelmaa / mainosohjelmaa.
        On se nyt kumma kun ei löydy käyttökelvollista musanhakuohjelmaa... :/

        ei mulle mitään viruksii tullu, se on kai kiinni viruscontrolleista sun muista :-)


      • b13
        tyhmä minä kirjoitti:

        latasin limewiren ja sitte oo siinä että etsi ja täytän ne tiedot millä haluun etsiä vaikka jotain biisiä niin sitten tohon viereen tulee se mun hakema juttu ja siihe viereen tulee se filtteröi tuloksia niin mistä mä tiedän koska se on ettiny sen kappaleen ja löytykö sitä ja miten mä saan sitte sen mun koneelle? kirjotin aika sekavasti että ette varmaa ymmärrä mua://

        joo niin sen tiedoston voi ladata siten että
        painat kaksois napsautuksella tiedoston
        nimen kohdalta. kun tiedosto on latautunut
        kokonaan niin se siirtyy omaan shared kansioon
        joka on c:/document and settings/käytäjä.


      • b13
        muksu kirjoitti:

        Dc :stakin tulee viiruksia.. mul oli se vanhal koneel niin se oli aina sekasin ku olin ladannu sinne dc :n.. et kiva :/

        joo no onhan toi dc muutenkin paljon sekavampikin kun pitää ettii aina joku yhteisö


      • tiina_love666
        kassi kirjoitti:

        Hommaa limewire pro, viruksia ei oo mulle ikinä tullu siitä

        Hmm, eikö se oo niin ku lataa sen Proon (vai mikä
        se nyt onkaan) niin sehän maksaa, vai mitä, häh?


      • wire4

        Pystyykö tolla lataa koko levyn kerrallaa vai yhen biisin kerrallaa?


      • HÖH.

        Latasin limewiren mutta se ei löydä mitään tiedostoja. Ehkä johtuen siitä että vasemmassa alakulmassa olevat palkit ovat punaisia eikä vihreitä mitä niiden pitäisi olla... luulisin? Mistähän asian saisi korjattua? Jos joku viitsisi yrittää auttaa. Kiitos


      • julppo
        HÖH. kirjoitti:

        Latasin limewiren mutta se ei löydä mitään tiedostoja. Ehkä johtuen siitä että vasemmassa alakulmassa olevat palkit ovat punaisia eikä vihreitä mitä niiden pitäisi olla... luulisin? Mistähän asian saisi korjattua? Jos joku viitsisi yrittää auttaa. Kiitos

        mulla on sama ongelma.. ei suostu yhdistyyn kunnolla ja ne palkit just tulee punasiks. :/ en tiä pitäskö jotain asetuksia muuttaa?? AUTTAKAA!!


      • kusen sukkaasi

        ohjelma on syvältä perseestä. älkää edes harkitko
        ohjelman käyttämistä.teidän tietokoneen tärkeät tiedot menee käyttöön muille tietäville käyttäjille,
        on varmasti sellaisia käyttäjiä jotka sanoo toista
        mutta nää heput on tässä takana... otan osaa...sori


      • kullin juuri

        ohjelma on syvältä perseestä. älkää edes harkitko
        ohjelman käyttämistä.teidän tietokoneen tärkeät tiedot menee käyttöön muille tietäville käyttäjille,
        on varmasti sellaisia käyttäjiä jotka sanoo toista
        mutta nää heput on tässä takana... otan osaa...sori


      • j...

      • Nimetön
        canna kirjoitti:

        limewiren basic versio on ilmainen ,jos et sitten välttämättä halua ladata proversiota joka sitten on taas maksullinen

        Lataukset maksaa jos esim. vaikka lataat musiikkia ja sinulla ei ole kohtaa "Weedshare" (Yleisjako).
        Ja kun lataat "Ohjelmat" kohdasta niin siihenkin License type: Publicdomain (Yleisetohjelmat). Niin silloin ei maksa, mutta jos sinulla on tyhjä kohta niin silloin Limewire näyttää sekalaista, eli ei maksavia ja maksavia tiedostoja (tämä koskee Audio ja Ohjelmat, kohtaa). Kaikki videot mitkä lataat niin ovat ilmaisia. Se on hyvä puoli.
        Jos lasku menee yli 100 euron niin lasku tulee yleensä yhden kuukauden jälkeen (riippuu IP osoitteen yleisyydestä ja haravoimis codeceista)

        Ps. itse Limewire ei maksa ja Limewire Pro maksaa.
        Ps2. ole tarkkana mitä lataat! Kun hyväksyt Limewiren lisenssin (eli sen kohdan missä lukee jtn tänne päin:" I agree this, and i am over 13 years old"), niin olet sitoutunut maksamaan maksulliset tiedostot.


      • !!!!!
        HÖH. kirjoitti:

        Latasin limewiren mutta se ei löydä mitään tiedostoja. Ehkä johtuen siitä että vasemmassa alakulmassa olevat palkit ovat punaisia eikä vihreitä mitä niiden pitäisi olla... luulisin? Mistähän asian saisi korjattua? Jos joku viitsisi yrittää auttaa. Kiitos

        Mul on ihan sama ongelma!!!!!!!!!!!!! ://jos joku jaksis auttaa..


      • -mk
        HÖH. kirjoitti:

        Latasin limewiren mutta se ei löydä mitään tiedostoja. Ehkä johtuen siitä että vasemmassa alakulmassa olevat palkit ovat punaisia eikä vihreitä mitä niiden pitäisi olla... luulisin? Mistähän asian saisi korjattua? Jos joku viitsisi yrittää auttaa. Kiitos

        -,l


      • hehe moon kingi
        canna kirjoitti:

        limewiren basic versio on ilmainen ,jos et sitten välttämättä halua ladata proversiota joka sitten on taas maksullinen

        kirjota limewireen limewire pro
        sit sinne tulee kaikkii juttui sitte laita siel joku niist mis lukee pro.
        muuten en käyttäisi tavallista versiota muut voivat nähä sun tiedot ja kaikki.
        http://www.youtube.com
        kirjota tonne haku sanaks limewire siel on video siitä mitä voi käydä jos käytät limewireä!


      • ???
        Ponnekaasu kirjoitti:

        Joo... Sen virus jutun huomasin. sen jälkeen ku latasin sen, mun koneeseen tuli 2 virusta, ja 55 haittaohjelmaa / mainosohjelmaa.
        On se nyt kumma kun ei löydy käyttökelvollista musanhakuohjelmaa... :/

        Mun ongelmana on se että kun oon ladannu limewiren ni ku laitan siihen etsi kohtaan jonkun biisin niin sen jälkeen kun painaa etsi niin siinä ei tapahdu yhtään mitään ja vähän ajan päästä tulee sen bändin tai biisin nimeen semmonen juttu vähänku kopiois tekstii semmonen sininen mut mitään biisii ei tuu eikä mitäään :\\ ;


      • Syytetty

        VAROKAA IMUROIMASTA LIMEWIRELLÄ LAITONTA MUSAA.
        TÄLLAINEN VERTAISVERKKO MAHDOLLISTAA IMUROITUJEN
        KAPPALEIDEN JAKELUN, JOS ET OLE HUOLELLINEN.
        KORVAUKSET VOIVAT OLLA TUHANSIA EUROJA.

        NIMIM. KOKENUT


      • Vaikeuksia voi tulla = korv...
        pulu kirjoitti:

        Niin miksi toi muuten käynnistelee itteään ihan omin päin? Aika helvetin ärsyttävää.

        Olenko oikeassa: Kun imuroi musaa, niin tulee
        automaattisesti myös jakelijaksi.
        Teidän koneiden/IP-osoitteiden lähettämää
        musaa seurataan ja voi tulla kutsu poliisikuuulusteluun!
        Seurauksena tietämättömyydestä voi olla tuhansien eurojen korvaukset!


      • WNBfutaaja

        Latasin tänää ton Limewiren tähä koneelle, sitte koitin alkaa lataa musiikkia ni se vaan ettii ja ettii eikä löydä mitää. Mikä tässon niinku ny ongelmana ja viittiskö joku selittää alusta asti kui tolla oikeen haetaan mitää? :D
        Toivottavasti oon osannu ees asentaa sen oikeen. o___O


      • aerei
        Vaikeuksia voi tulla = korv... kirjoitti:

        Olenko oikeassa: Kun imuroi musaa, niin tulee
        automaattisesti myös jakelijaksi.
        Teidän koneiden/IP-osoitteiden lähettämää
        musaa seurataan ja voi tulla kutsu poliisikuuulusteluun!
        Seurauksena tietämättömyydestä voi olla tuhansien eurojen korvaukset!

        entä jos poistaa ohjelman kokonaan voiko sen jälkeen enää olla mahdollisuutta jäädä kiinni ?


      • l..
        muksu kirjoitti:

        Dc :stakin tulee viiruksia.. mul oli se vanhal koneel niin se oli aina sekasin ku olin ladannu sinne dc :n.. et kiva :/

        nii oon ladannu se limewirwn osittain mut sit se on jääny sellaseen outoonkohtaan jos kysytään noit kuvii, dokumenttei, ohjelmat, videot, other, my extension ja ääni. Nii miten siit pääsis eteenpäin?


      • ...
        ??? kirjoitti:

        Mun ongelmana on se että kun oon ladannu limewiren ni ku laitan siihen etsi kohtaan jonkun biisin niin sen jälkeen kun painaa etsi niin siinä ei tapahdu yhtään mitään ja vähän ajan päästä tulee sen bändin tai biisin nimeen semmonen juttu vähänku kopiois tekstii semmonen sininen mut mitään biisii ei tuu eikä mitäään :\\ ;

        mulla on sama ongelma. on se aikasemmin toiminu ihan hyvin nii miks ei sitte nyt...


      • Tuntematon
        Syytetty kirjoitti:

        VAROKAA IMUROIMASTA LIMEWIRELLÄ LAITONTA MUSAA.
        TÄLLAINEN VERTAISVERKKO MAHDOLLISTAA IMUROITUJEN
        KAPPALEIDEN JAKELUN, JOS ET OLE HUOLELLINEN.
        KORVAUKSET VOIVAT OLLA TUHANSIA EUROJA.

        NIMIM. KOKENUT

        Voiko alaikästä syyttää imuroimisesta?


      • Rangaistu
        Tuntematon kirjoitti:

        Voiko alaikästä syyttää imuroimisesta?

        Alaikäistä tytärtäni syytettiin poliisikuulustelussa, annettiin ymmärtää olevan melkeinpä "rikollinen".
        Maksumieheksi tietysti isukki.
        Tekijänoikeusviranomaiset eivät kaiketi tee tai pysty tekemään mitään ohjelmistonjakelijoita vastaan, vaan sen sijaan hyökätään lasten kimppuun!


      • Seuranta on jo tapahtunut
        aerei kirjoitti:

        entä jos poistaa ohjelman kokonaan voiko sen jälkeen enää olla mahdollisuutta jäädä kiinni ?

        Mun lapsi oli joutunut hakkeroinnin/jakelun kohteeksi 2004 ja poliisikuulusteluun kutsuttiin 2007! Eli mitä on tehty on tehty ja perästä voi kuulua!


      • että....
        Nimetön kirjoitti:

        Lataukset maksaa jos esim. vaikka lataat musiikkia ja sinulla ei ole kohtaa "Weedshare" (Yleisjako).
        Ja kun lataat "Ohjelmat" kohdasta niin siihenkin License type: Publicdomain (Yleisetohjelmat). Niin silloin ei maksa, mutta jos sinulla on tyhjä kohta niin silloin Limewire näyttää sekalaista, eli ei maksavia ja maksavia tiedostoja (tämä koskee Audio ja Ohjelmat, kohtaa). Kaikki videot mitkä lataat niin ovat ilmaisia. Se on hyvä puoli.
        Jos lasku menee yli 100 euron niin lasku tulee yleensä yhden kuukauden jälkeen (riippuu IP osoitteen yleisyydestä ja haravoimis codeceista)

        Ps. itse Limewire ei maksa ja Limewire Pro maksaa.
        Ps2. ole tarkkana mitä lataat! Kun hyväksyt Limewiren lisenssin (eli sen kohdan missä lukee jtn tänne päin:" I agree this, and i am over 13 years old"), niin olet sitoutunut maksamaan maksulliset tiedostot.

        mikä musiikki ym tiedosto on sitten maksullinen?


      • älä lataa sitä!!!
        possu kirjoitti:

        onks sellast ohjelmaa ees olemas mist ei tulis viruksii... siis musa latausohjelmaa... jos on ni kertokaa ihmeessä

        siel tulee viirukssii ku koripallossa pisteitä!


      • arskabani
        canna kirjoitti:

        limewiren basic versio on ilmainen ,jos et sitten välttämättä halua ladata proversiota joka sitten on taas maksullinen

        Ja sen pro versionkin pystyy lataamaan limewirestä ilmaiseksi(:


    • Shiina

      Onko Limewirellä musiikin lataaminen laitonta? Monet ovat puhuneet, että siitä voi saada miljoonien eurojen sakot ja siksi eivät käytä Limeä enää. Onko se totta?

      • mattyyyyy

    • Naapurikyttääjä

      KAI sitten tiedätte kaikki että tuollaisella toiminnalla rikotte Suomalaisia ja kansaivälisiä tekijänoikeuslakeja.
      Netistä biisien lataaminen ilmaiseksi ilman tekijän lupaa (artisti omistaa kappaleensa oikeudet) on laitonta.

      • jihuygt

        se on laitonta. Jos siitä jää kiinni ei hyvää seuraa. On todella tyhmää rikkoa lakia...


      • Loolalkaa
        jihuygt kirjoitti:

        se on laitonta. Jos siitä jää kiinni ei hyvää seuraa. On todella tyhmää rikkoa lakia...

        Ei siitä nyt noin helpsoti jää kiinni.
        Se on aika PALJON ihmisiä suomessa jotka lataa laittomasti musiikkia.


      • Kokemuksella
        Loolalkaa kirjoitti:

        Ei siitä nyt noin helpsoti jää kiinni.
        Se on aika PALJON ihmisiä suomessa jotka lataa laittomasti musiikkia.

        Hei haloo!!!
        Poliisi pystyy näkemään mistä liikennettä on lähtenyt ja minne, eli sun kotikoneen IUP-osoitteeseen!!!

        VAROKAAAAAAAAAAAA!!!!! I MEAN IT!


    • epätoivonen lataaja

      auttakaa nyt tyttöä joka ei osaa ladata kappaleita, en muista kuinka se meni. puol vuotta takaperin sain kaiken vielä pelaan jotenkuten, mutta nyt muisti pätkii pahemman kerran.

      • dlöa

        heti tulee kun yritin ladat biisejä jtn copyright:istä pitäiskö vaa pistää siihe et kyllä..


      • maalais-jussi-tollo
        dlöa kirjoitti:

        heti tulee kun yritin ladat biisejä jtn copyright:istä pitäiskö vaa pistää siihe et kyllä..

        miteen ladataan youtubesta musiikkia media playeriin ???
        ku sieltä osaan jo ladata mutta ku siel ei oo mitää hyvii biisei niin mitä teen et tuleee media playerii ?


      • tuntematon

        Miten saa musan ipodii? Pitääks se muuttaa johonki muotoo... Ko en osaa tuoda sitä tonne itunesii xP


    • auttakaa nyt...

      joo niin tosta limestä, että miten sen musan saan tonne ämpärilleni?? auttakaa.. kiitos.

      • lollollol

        mistä sen sitten tietää, ettei lataamastaan biisistä joudu maksamaan?!


    • Tietämätön utelias

      Jos mulla on kappale jossain Limewiren ulkopuolisessa hakemistoss, miten sen saa
      jakoon, määritelläänkö sen alkuperäinen tallennuspaikka/polku vai pitääkö se siirtää
      johonkin Limewiren hakemistoon?

      • haha

        Kaikki on lailista kuhan ei jää kiinni.


      • cch
        haha kirjoitti:

        Kaikki on lailista kuhan ei jää kiinni.

        ku sieltä ettii vaikka alter bridge (esmimerkiksi) nii sitte ku laitan siitä lataa ja 100% valmis sitte otan sen pois ja sillä ei oo musaa ????
        pitääks sen olla päällä ja mitä mun pitää tehä kertoka joku plz :)


        KIITOS


      • Älä jakele

        ÄLÄ JAKELE BIISEJÄ!
        Lue edellä poliisin seurantamahdollisuudesta!


      • Oxy
        cch kirjoitti:

        ku sieltä ettii vaikka alter bridge (esmimerkiksi) nii sitte ku laitan siitä lataa ja 100% valmis sitte otan sen pois ja sillä ei oo musaa ????
        pitääks sen olla päällä ja mitä mun pitää tehä kertoka joku plz :)


        KIITOS

        Kun se on tallennettu tietokoneellesi, sinun täytyy siirtää se tietokoneelta mp3seen. Se ei riitä että vain lataat sen koneelle... Paina oma tietokone ja sieltä siirrettävä levy, sinne vain Click &draggaat musiikit.


      • Nääin on/57%¤¤#"
        Älä jakele kirjoitti:

        ÄLÄ JAKELE BIISEJÄ!
        Lue edellä poliisin seurantamahdollisuudesta!

        Nääin on.


        Tietyiltä sivuilta lataaminen on kiellettyä kuten.

        www.thepiratebay.org


        LimEwire tosin on sanonut sen sivuilta musan lataamisen lailliseksi vaikka onkin istunut siitä on oikeudessa...


      • HÖRHÖR
        Nääin on/57%¤¤#" kirjoitti:

        Nääin on.


        Tietyiltä sivuilta lataaminen on kiellettyä kuten.

        www.thepiratebay.org


        LimEwire tosin on sanonut sen sivuilta musan lataamisen lailliseksi vaikka onkin istunut siitä on oikeudessa...

        poskellaan.
        Ei LimeWirellä ole mitään sivujja missään
        eikä mitään palvelimia, joilta voisi ladata jotain.
        Se yksittäisten koneiden verkosto, joss jokainen ronkki topisten koneita.

        Sitä vaan en ymmärrä mistä se matsku tulee sinne
        ihmiseltä-to-ihmiselle verkkoon?


      • pööööööasdasd
        HÖRHÖR kirjoitti:

        poskellaan.
        Ei LimeWirellä ole mitään sivujja missään
        eikä mitään palvelimia, joilta voisi ladata jotain.
        Se yksittäisten koneiden verkosto, joss jokainen ronkki topisten koneita.

        Sitä vaan en ymmärrä mistä se matsku tulee sinne
        ihmiseltä-to-ihmiselle verkkoon?

        Joo siis menkää www.limewire.com nii siel on limewiren nää sivut ja sielt saa tän ohjelman ja lataaminenha on laillista mut vaan omaan käyttöön. vai? :D


    • apua?

      JOO SORI VANHA CHATTI. Mutta en saa ladattuu biisijä tietokoneelta iTunesii ;CC joo oon huono.. Someone help please?

      • kaksi nappia

        cmd o


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe