Olisiko kenelläkään tarjota Mikkelistä raviradan läheltä asutusta ajalle 20-22 heinäkuuta?Meitä olisi 4-5 hengen asiallinen porukka, jotka kiperästi etsivät asutusta.Jos sinulla on tarjota jotakin asutusta, niin ilmoitathan ketjun perään, niin voin ottaa yhteyttä :)
Vastaukset 5
- Heppaillen Mikkeli
Mikkelin keskustassa 65 m2 kerrostalokaksio - raviradalle ~3km. Astian- ja pyykinpesukone, kylpyamme ja parveke. Majoitus löytyy 4-5 hengelle.
Yhteydenotot : heppaillen(at)gmail.comCampingtason majoitusta vain 3 kilometrin päässä raviradalta, ravibussien linjan varrella.
Majoitustarjous maksimissaan 10 hengelle lämpimissä sisätiloissa.Sisään kirjautuminen PE 20.07.2012 kello 09:00 alkaen, uloskirjautuminen SU 22.07.2012 kello 14 mennessä.
Majoitushinta 700 € (sis. alv.). Majoitustilaa rajoitetusti ja tilat vuokrataan varausjärjestyksessä, hintä pitää sisällään 2 majoitusyötä, patjat, makuupussin, liinavaatteet ja pyyhkeet maksimissaan 10 hengelle.
Kysy lisää/Varaukset: [email protected] / 0440225715
- 20-22.7
Hei !
Vuokralle olisi tarjota 47neliöinen kaksio ravien ajaksi.
Asunto on 2,5km päässä keskustasta ja alle 5km päässä raviradasta.
Makuupaikkoja asunnossa on noin 4 henkilölle.
Ota yhteyttä !
[email protected] Aitta- ja huonemajoitusta löytyisi. Soita 040 506 1533
- kirsipiia
Hei!
Vuokraan kalustettua kaksiota Mikkelin keskustasta kuninkuusravien ajaksi pe-ma 20. - 23.7.12 noin kahden kilometrin päästä raviradasta ja aivan Urheilupuiston iltatapahtuman naapurista. Asunnossa on 120 cm sänky, kaksi 80 cm patjaa ja sohvallakin pystyy nukkumaan eli 4-5 henkilölle löytyy tilat. Peitot ja tyynyt järjestyvät tarvittaessa viidellekin. Omat vuodevaatteet mukaan! Perusvälineistö ruoanlaittoon sekä hiustenkuivain löytyvät asunnosta.
Ota yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487