Minulla on mieleen jäänyt sellainen piirretty (wanha), jossa on kevät, tai hyvin aikainen kevät ja pajuissa oli pajunkissoja.
Sitten yksi pajunkissa heräsi ns. eloon ja siitä tuli sellainen valkoinen, pieni kissanpentu, joka (oman muistelman mukaan) ihmetteli kevättä ja haisteli uusia hajuja.
Näin tuon joskus lapsena vain yhden ainoan kerran ja toista kertaa en ole siihen enää siis törmännyt missään. Olisi ihan mukava tietää, että mikä tuo piirretty oli ja että voisiko sitä enää nähdä mistään.. :/
Osaako kukaan auttaa..
7
187
Vastaukset
- sielunkutoja
nosto~
- sielunkutoja
bump
- sielunkutoja
bump
- Kissanainen
Ihanaa että joku muukin muistelee tuota. Muistaakseni se kesti vain joitain minuutteja (?) , ja lopussa olisi ollut paju täynnä noita vienosti maukuvia pikkukisuja. Joskus 80-luvulla pääsiäisenä sitä tv:stä näin - ja olen yrittänyt myös jkv. selvittää sen alkuperää. Muistaakseni joku samanikäinen kaverini sanoi sen olleen olemassa myös lasten kuvakirjana. Mutta tulisipa joskus vielä uudelleen! (YLE:stä voisi varmaan muuten tiedustella siitä.)
- ankka
Nyt mullekkin tuli hämäriä muistikuvia et olisin nähnyt jotain täntyylistä joskus.. muttei nyt kyllä muistu mieleen mitään. :/
- muistellen
Minäkin muistan kyllä selvästi nähneeni kuvakirjan tästä aiheesta,ja mahdollisesti myös sen lyhyen animaation? Mutta alkuperästä tai nimestä ei ole kyllä mullakaan mitään käryä.. :/
- sielunkutoja
Tännehän on tullut vastauksia muutama. Ihanaa kun en ole yksin tämän kissavideon kanssa pähkäilemässä :)
Kissanainen, tosiaan.. joitakin minuutteja se vain kesti, joten ei ollut edes pitkä "piirretty".
Olen pyörinyt youtubessa ja googlessa, yrittänyt etsiä tuota piirrettyä.. Vielä ei ole tullut vastaan mitään. :/ Mutta jospa se joskus tulisi vastaan, edes jonkun mutkan takaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694