Osaako kukaan auttaa..

sielunkutoja

Minulla on mieleen jäänyt sellainen piirretty (wanha), jossa on kevät, tai hyvin aikainen kevät ja pajuissa oli pajunkissoja.
Sitten yksi pajunkissa heräsi ns. eloon ja siitä tuli sellainen valkoinen, pieni kissanpentu, joka (oman muistelman mukaan) ihmetteli kevättä ja haisteli uusia hajuja.

Näin tuon joskus lapsena vain yhden ainoan kerran ja toista kertaa en ole siihen enää siis törmännyt missään. Olisi ihan mukava tietää, että mikä tuo piirretty oli ja että voisiko sitä enää nähdä mistään.. :/

7

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sielunkutoja

nosto~

• sielunkutoja

bump

• sielunkutoja

bump

• Kissanainen

Ihanaa että joku muukin muistelee tuota. Muistaakseni se kesti vain joitain minuutteja (?) , ja lopussa olisi ollut paju täynnä noita vienosti maukuvia pikkukisuja. Joskus 80-luvulla pääsiäisenä sitä tv:stä näin - ja olen yrittänyt myös jkv. selvittää sen alkuperää. Muistaakseni joku samanikäinen kaverini sanoi sen olleen olemassa myös lasten kuvakirjana. Mutta tulisipa joskus vielä uudelleen! (YLE:stä voisi varmaan muuten tiedustella siitä.)

• ankka

Nyt mullekkin tuli hämäriä muistikuvia et olisin nähnyt jotain täntyylistä joskus.. muttei nyt kyllä muistu mieleen mitään. :/

• muistellen

Minäkin muistan kyllä selvästi nähneeni kuvakirjan tästä aiheesta,ja mahdollisesti myös sen lyhyen animaation? Mutta alkuperästä tai nimestä ei ole kyllä mullakaan mitään käryä.. :/

• sielunkutoja

Tännehän on tullut vastauksia muutama. Ihanaa kun en ole yksin tämän kissavideon kanssa pähkäilemässä :)

Kissanainen, tosiaan.. joitakin minuutteja se vain kesti, joten ei ollut edes pitkä "piirretty".
      Olen pyörinyt youtubessa ja googlessa, yrittänyt etsiä tuota piirrettyä.. Vielä ei ole tullut vastaan mitään. :/ Mutta jospa se joskus tulisi vastaan, edes jonkun mutkan takaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe