Pattaya ja Koh Samet

Minttu

Onko Koh Sametilla käyneitä? Olen menossa Pattayalle ja ajattelin yöksi/pariksi mennä Koh Sametille, mutta miten siellä on hotellihuoneita saatavilla? Saako ihan ilman varausta majoitusta? Mitäköhän hintaluokkaa?

7

4583

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grim

Kyllä sieltä nukkumapaikkoja löytyy.
      Tosta hotellihuoneesta en osaa sanoa,en siell' hirveesti hotelleja nähnyt,mut bungalowin saat 400-1500B/yö riippuu vähän,että mistä päin ja otatko ilmastoinnilla vai no.

• eippi

Oli mukava paikka ja rannan hiekka kuin perunajauhoa! En usko, että majoituksen löytäminen tuottaa vaikeuksia, vaikket sitä etukäteen varaisikaan.

• Mowgli

Olen ollut Koh Sametilla 3-4 kertaa, joka kerralla 2-3 pävää. Paikka oli muistaakseni Malibu beach. Ranta taisi olla suurin, siellä.
      Silti vain noin 500m pitkä.
      Maihin mennessä pitää maksaa pieni "tulli", muistaakseni 50-100 bahtia. Veneestä pitää kahlata rantaan, vettä on ainakin polveen saakka.
      Minulla kastui kännykkä, shortsin taskussa.
      Hotellihuoneen saa kyllä paikanpäällä, en ole ikinä varannut etukäteen. Ilmastoitu huone n.1000-1500 baht. Jos haluat lämmintä vettä, se maksaa lisää.
      Mahtavia ruokapaikkoja aivan veden rajassa, hiljaista musiikkia.
      Kävellen voi kulkea muille rannoille, polulle opasviitta. Hyvää matkaa!

• hartsa

olemme lähdössä pariksi viikoksi sametille olisi kiva tietää paikasta millaista on?onko siistiä rakennetaanko paljon ja muutenkin paikan meiningistä???

• Hannele

Aloin kaivella tietoa Koh Sametista... minulla sama suunnitelma, Pattayalle ja sieltä pariksi päiväksi Koh Sametille... minä lähden 13.8....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2024
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1125
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      113
      1116
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      971
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      928
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      53
      819
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      717
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      677
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      664
    10. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      662
    Aihe