Onko Koh Sametilla käyneitä? Olen menossa Pattayalle ja ajattelin yöksi/pariksi mennä Koh Sametille, mutta miten siellä on hotellihuoneita saatavilla? Saako ihan ilman varausta majoitusta? Mitäköhän hintaluokkaa?
Pattaya ja Koh Samet
7
4517
Vastaukset
- Grim
Kyllä sieltä nukkumapaikkoja löytyy.
Tosta hotellihuoneesta en osaa sanoa,en siell' hirveesti hotelleja nähnyt,mut bungalowin saat 400-1500B/yö riippuu vähän,että mistä päin ja otatko ilmastoinnilla vai no.- Grim
bahti kirjoitti:
kaiva täältä faktaa.
http://rayong.sawadee.com/Noi netti hinnat heittää välillä aika pahasti siitä mitä paikan päällä pyydetään.
- eippi
Oli mukava paikka ja rannan hiekka kuin perunajauhoa! En usko, että majoituksen löytäminen tuottaa vaikeuksia, vaikket sitä etukäteen varaisikaan.
- Mowgli
Olen ollut Koh Sametilla 3-4 kertaa, joka kerralla 2-3 pävää. Paikka oli muistaakseni Malibu beach. Ranta taisi olla suurin, siellä.
Silti vain noin 500m pitkä.
Maihin mennessä pitää maksaa pieni "tulli", muistaakseni 50-100 bahtia. Veneestä pitää kahlata rantaan, vettä on ainakin polveen saakka.
Minulla kastui kännykkä, shortsin taskussa.
Hotellihuoneen saa kyllä paikanpäällä, en ole ikinä varannut etukäteen. Ilmastoitu huone n.1000-1500 baht. Jos haluat lämmintä vettä, se maksaa lisää.
Mahtavia ruokapaikkoja aivan veden rajassa, hiljaista musiikkia.
Kävellen voi kulkea muille rannoille, polulle opasviitta. Hyvää matkaa!- hartsa
olemme lähdössä pariksi viikoksi sametille olisi kiva tietää paikasta millaista on?onko siistiä rakennetaanko paljon ja muutenkin paikan meiningistä???
- Hannele
Aloin kaivella tietoa Koh Sametista... minulla sama suunnitelma, Pattayalle ja sieltä pariksi päiväksi Koh Sametille... minä lähden 13.8....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818