Iloista sunnuntai aamua palstalaiset!

sunnuntaihymy.

Aurinko paistaa kirkkaasti.

Lähdetään ulos virkistymään keväiseen pakkasaamuun, kohta alkaa säteet lämmittämään keväistä päivää.

Iloitaan keväisestä valoisasta ajasta.

37

136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piipiloo

Valo tosiaankin lisää toimeliaisuutta ja tuntuu kuin tunteja olisi tullut päivään enemmän.
      Kyllä tästä mökille täytyy lähteä pikapuoliin,siirtelemään lumikasoja paikasta toiseen,keittää pannukaffeet ja istua aurinkoon pisamia keräämään!

Mukavaa päivää kaikille!

• Aurinkoista sunnuntaita myös sinulle ja kaikille muillekin!
      Kiva kun saa olla ihan rehellisesti positiivinen ja iloinen, ei tarvitse väkisin keksiä mökötyksen aiheita. :)

Taidan tänään kokeilla hiihtämistä, pysynkö pystyssä vai heittääkö taas nurin. :))

• Just tuossa äsken ajattelin mikä kaikki ilahduttaa tänään. No, 1) tietysti ihana auringonpaiste pilvettömältä taivaalta (hiihtokelit taisi päättyä eiliseen?), sekä 2)joulu- vai marraskuunkaktusko tuo on joka intaantui kukkimaan toisen kerran tänä talvena. Siis minun kukka! Omalla ikkunalla. Enkä ymmärrä miten sen tein ;-D

Eiköhän lista jatku kun päivä etenee.

• Kaksi isoa kaktusta kukkii täälläkin, joka vuosi syksyllä ja keväällä innostuvat kukkia pukkaamaan.
        Vien ne kesäksi ulos ja ehkä siitä saavat puhtia talven ajaksi.
        Kauniita kaktukset ovat kukkiessaan.

On tässä päivän aikana ilmaantunut kaikenlaista ilonaihetta ja täytyy keksiä itse lisää. :)

• Anceli kirjoitti:

Kaksi isoa kaktusta kukkii täälläkin, joka vuosi syksyllä ja keväällä innostuvat kukkia pukkaamaan.
        Vien ne kesäksi ulos ja ehkä siitä saavat puhtia talven ajaksi.
        Kauniita kaktukset ovat kukkiessaan.

On tässä päivän aikana ilmaantunut kaikenlaista ilonaihetta ja täytyy keksiä itse lisää. :)

Voi vitsi mää oon kuullu. Siis viedään marras/joulukaktus kesäksi roikkumaan omenapuuhun jne..... ja sitten se kukkii hulluna talvella. Yritin sitä joskus: ei kukkinut. Nyt olen hoidellut vähän lempeämmin, kastellutkin silloin tällöin - ja kukkii! Varsinkin jos/kun olen muistanut huitaista jotain ravinnetta kasteluveteen. Hmmmm, olinkohan unohtanut kastelun?

Päivä on vielä nuori. Tiedä mitä muutakin kivaa putkahtaa ;-D

• saimaantaka kirjoitti:

Voi vitsi mää oon kuullu. Siis viedään marras/joulukaktus kesäksi roikkumaan omenapuuhun jne..... ja sitten se kukkii hulluna talvella. Yritin sitä joskus: ei kukkinut. Nyt olen hoidellut vähän lempeämmin, kastellutkin silloin tällöin - ja kukkii! Varsinkin jos/kun olen muistanut huitaista jotain ravinnetta kasteluveteen. Hmmmm, olinkohan unohtanut kastelun?

Päivä on vielä nuori. Tiedä mitä muutakin kivaa putkahtaa ;-D

Kaktuksia ei saakaan kastella liikaa, parempi liian harvoin.
        Nykyisin taitaa olla lähes kaikille lajeille omat lannoitteensa, mie laitan sitä vaaleanpunaista kesät talvet ja hyvin kasvavat.
        Nyt miulla on neljä pikkukaktusta, saa nähdä miten ne kukkivat ensi kesän jälkeen.
        Ulos vien kyllä kaikki, ovat jo tottuneet siihen.

Ehkä jokaisella on omat konstinsa, minunkin kaktus alkoi kukkia vasta sen jälkeen, kun koira söi siitä suurimman osan. :)
        Pelästyi varmaan. :)

• virva-tuulia***

Minullakin on 3:ssa kaktuksessa kukkanuppuja 1 kukkii paraikaa ja 1 lopettanut jo tälle keväälle kukkimisen. Kaktukset ovat valkoisista vaaleanpunaisin tai oranssin värisin kukin, kaikki vähän eri sävyisiä.

Joulukaktuksia pitäisi olla, mutta kukkivat näköjänsä keväälläkin.

• Anceli kirjoitti:

Kaktuksia ei saakaan kastella liikaa, parempi liian harvoin.
        Nykyisin taitaa olla lähes kaikille lajeille omat lannoitteensa, mie laitan sitä vaaleanpunaista kesät talvet ja hyvin kasvavat.
        Nyt miulla on neljä pikkukaktusta, saa nähdä miten ne kukkivat ensi kesän jälkeen.
        Ulos vien kyllä kaikki, ovat jo tottuneet siihen.

Ehkä jokaisella on omat konstinsa, minunkin kaktus alkoi kukkia vasta sen jälkeen, kun koira söi siitä suurimman osan. :)
        Pelästyi varmaan. :)

Mulla on joulu- ja pääsiäiskaktukset yli 20 vuotta ja kertaakaan ne ei ole kukkinut vaikka mitä olisin tehnyt. *snif*

• Nittaminax kirjoitti:

Mulla on joulu- ja pääsiäiskaktukset yli 20 vuotta ja kertaakaan ne ei ole kukkinut vaikka mitä olisin tehnyt. *snif*

Nuo minun isot kaktukset ovat varmaan parikymmentä vuotta vanhoja, tai toiseen otin alun siitä koiran runtelemasta kukasta.
        Sie et näköjään osaa hoitaa niitä, hehee... :)))
        Yleensä kaktukset ovat tosi helppohoitoisia ja kukkivat silloin, kun haluavat.
        Olisikohan joulu- ja pääsiäiskaktus ihan sama kukka, myyntiaika sanelee millä nimellä sitä kaupitellaan.

• Anceli kirjoitti:

Nuo minun isot kaktukset ovat varmaan parikymmentä vuotta vanhoja, tai toiseen otin alun siitä koiran runtelemasta kukasta.
        Sie et näköjään osaa hoitaa niitä, hehee... :)))
        Yleensä kaktukset ovat tosi helppohoitoisia ja kukkivat silloin, kun haluavat.
        Olisikohan joulu- ja pääsiäiskaktus ihan sama kukka, myyntiaika sanelee millä nimellä sitä kaupitellaan.

Ei ole samoja, niissä on ihan erilaiset lehdet, toinen pönkii ylöspäin ja toinen riippuu.
        En tiedä missä vika mutta kaikkia olen yrittänyt. Kituvat vaan ruukuissaan.

• virva-tuulia***
        Nittaminax kirjoitti:

Oho....olipas pitkät linkit. :)))

Nii-in.... Pääisäiskaktuksessa on vähän eri malliset kukat kuin joulukaktuksessa. Minulla on ollut keltainen pääsiäiskaktus joka kukki syksyllä kun toin sen ulkoa sisälle.

• Nittaminax kirjoitti:

Oho....olipas pitkät linkit. :)))

No niinpä oli. Nää miun kaktukset kukkivat syksyllä sekä keväällä ja ovat ihan samanlaisia, kun samasta kukasta ovat lähtöisin. Eivät varmaan tiedä etteivät saisi kukkia kuin kerran vuodessa, enkä mie aio sitä niille kertoa. :)

• Mulla on alkanut taas Mustanmerenruusun käpyjen ettiminen.
        Monta vuotta oli samat mutta sitten jostain syystä ei enää lähtenyt kukkimaan.
        Silloinkin etsin niitä kissojen ja koirien kanssa.
        Mutta kyllä niitä varmaan taas jostain kaupasta löytää.
        Ja sitten haluan taas sinisiä ja punaisia.
        Ne on niin kauniita ikkunalla kesällä.

• Anceli kirjoitti:

No niinpä oli. Nää miun kaktukset kukkivat syksyllä sekä keväällä ja ovat ihan samanlaisia, kun samasta kukasta ovat lähtöisin. Eivät varmaan tiedä etteivät saisi kukkia kuin kerran vuodessa, enkä mie aio sitä niille kertoa. :)

Huoh (=huokaus). Olen kuullut vain joulu- ja marraskuun kaktuksesta. Kotona oli sellainen joka linkissä oli nimeltään pääsiäiskaktus (ei niitä teräviä lehtikärkiä) ja jompana/kumpana (joulu/marras) siitä puhuttiin, ei ainakaan pääsiäiskaktuksena. Nyt kävin oikeen katsomassa lehtiä: mulla on se missä lehtien päässä on ne pikkuiset "terävät" särmät. Ja se kukki tammikuussa, ja nyt uudelleen. Sekin ihmetyttää kun tammikuussa kukat oli mielestäni täydellisemmän punaiset, nyt vaaleammat? Olenkohan näkövammainen vai mitä? Kuviakin on, pitää pistää esiin, katsokaas ja tunnistakaas.

Olin huomaavinani että kukkanuput ilmestyivät tuotapikaa kun olin antanut kukalle tukevan ravinneannoksen... oiskohan auttanut.?

Noeisemitä, hieno juttu ja pääasia että kukkii! Kiitos tiedonjakajille ja -linkittäjille.

• tulisilla kirjoitti:

Mulla on alkanut taas Mustanmerenruusun käpyjen ettiminen.
        Monta vuotta oli samat mutta sitten jostain syystä ei enää lähtenyt kukkimaan.
        Silloinkin etsin niitä kissojen ja koirien kanssa.
        Mutta kyllä niitä varmaan taas jostain kaupasta löytää.
        Ja sitten haluan taas sinisiä ja punaisia.
        Ne on niin kauniita ikkunalla kesällä.

Hei, onkohan Mustanmerenruusu sama kuin meillä päin "maallisesti" nimetty Torpantyttö? Mulla ei ole sitä koskaan ollut, mutta Tilda-tädillä joskus aikojen alussa se kukki porstuan ikkunalla ja oli mielestäni tosi kaunis. Violetinpunertavat kukat...

• saimaantaka kirjoitti:

Hei, onkohan Mustanmerenruusu sama kuin meillä päin "maallisesti" nimetty Torpantyttö? Mulla ei ole sitä koskaan ollut, mutta Tilda-tädillä joskus aikojen alussa se kukki porstuan ikkunalla ja oli mielestäni tosi kaunis. Violetinpunertavat kukat...

Torpankukka näkyy tässä kuvassa olevan sen toinen nimi, en kuitenkaan aikaisemmin ollut kuullut sitä.
        Niitä on useamman värisiä, mutta kun se on kunnolla kukassaan niin todella kaunis.

http://www.google.fi/imgres?q=mustanmerenruusu&um=1&hl=fi&sa=N&biw=811&bih=451&tbm=isch&tbnid=CK1ouRhcwpG72M:&imgrefurl=http://www.kolumbus.fi/niemi.olavi/Sisakukkia/album/slides/Mustanmerenruusu (torpankukka), Achimenes Longifora hybr IMG_2802.html&docid=1IyGcRh2XToWsM&imgurl=http://www.kolumbus.fi/niemi.olavi/Sisakukkia/album/slides/Mustanmerenruusu (torpankukka), Achimenes Longifora hybr IMG_2802.jpg&w=600&h=399&ei=U_BlT6uRJdHP4QTWuNyRCA&zoom=1&iact=hc&vpx=255&vpy=80&dur=5239&hovh=183&hovw=275&tx=129&ty=101&sig=106668267818739138982&page=1&tbnh=118&tbnw=177&start=0&ndsp=8&ved=1t:429,r:1,s:0

• tulisilla kirjoitti:

Torpankukka näkyy tässä kuvassa olevan sen toinen nimi, en kuitenkaan aikaisemmin ollut kuullut sitä.
        Niitä on useamman värisiä, mutta kun se on kunnolla kukassaan niin todella kaunis.

http://www.google.fi/imgres?q=mustanmerenruusu&um=1&hl=fi&sa=N&biw=811&bih=451&tbm=isch&tbnid=CK1ouRhcwpG72M:&imgrefurl=http://www.kolumbus.fi/niemi.olavi/Sisakukkia/album/slides/Mustanmerenruusu (torpankukka), Achimenes Longifora hybr IMG_2802.html&docid=1IyGcRh2XToWsM&imgurl=http://www.kolumbus.fi/niemi.olavi/Sisakukkia/album/slides/Mustanmerenruusu (torpankukka), Achimenes Longifora hybr IMG_2802.jpg&w=600&h=399&ei=U_BlT6uRJdHP4QTWuNyRCA&zoom=1&iact=hc&vpx=255&vpy=80&dur=5239&hovh=183&hovw=275&tx=129&ty=101&sig=106668267818739138982&page=1&tbnh=118&tbnw=177&start=0&ndsp=8&ved=1t:429,r:1,s:0

Uusi yritys toisesta:

http://www.google.fi/imgres?q=mustanmerenruusu&um=1&hl=fi&sa=N&biw=811&bih=451&tbm=isch&tbnid=HDgx_nIywcOfNM:&imgrefurl=http://akileija.i28.fi/2010/06/30/mustanmerenruusut/&docid=Uarg897fZNgKXM&imgurl=http://inno.1g.fi/kuvat/Korpilon kasveja/01.-10/06.-10 Korpilon kasveja/DSC_8770.JPG/_medium.jpg&w=1024&h=685&ei=5vFlT9TWEY2Q4gSbvMneBw&zoom=1&iact=hc&vpx=395&vpy=152&dur=2765&hovh=184&hovw=275&tx=117&ty=169&sig=106668267818739138982&page=2&tbnh=106&tbnw=159&start=8&ndsp=12&ved=1t:429,r:10,s:8

• saimaantaka kirjoitti:

Huoh (=huokaus). Olen kuullut vain joulu- ja marraskuun kaktuksesta. Kotona oli sellainen joka linkissä oli nimeltään pääsiäiskaktus (ei niitä teräviä lehtikärkiä) ja jompana/kumpana (joulu/marras) siitä puhuttiin, ei ainakaan pääsiäiskaktuksena. Nyt kävin oikeen katsomassa lehtiä: mulla on se missä lehtien päässä on ne pikkuiset "terävät" särmät. Ja se kukki tammikuussa, ja nyt uudelleen. Sekin ihmetyttää kun tammikuussa kukat oli mielestäni täydellisemmän punaiset, nyt vaaleammat? Olenkohan näkövammainen vai mitä? Kuviakin on, pitää pistää esiin, katsokaas ja tunnistakaas.

Olin huomaavinani että kukkanuput ilmestyivät tuotapikaa kun olin antanut kukalle tukevan ravinneannoksen... oiskohan auttanut.?

Noeisemitä, hieno juttu ja pääasia että kukkii! Kiitos tiedonjakajille ja -linkittäjille.

Laitapa kuvia esiin, niin nähdään sinun kaktuksesi. Minullakin on jossain kuvia omista kukkivista kaktuksista, täytyy selata ja etsiä.
        Tai otan uusia kuvia, kun nämä kukkivat oikein komeasti.
        Ilmoittelen sitten siulle, niin pistäydyt kurkkaamassa.
        Samalla voi tarkistaa onko väreissä eroja.
        Samoin kiitokset kukka-asiantuntijoille ja kyllä ravinteet auttavat, äsken kastelin omat kukat lannoitevedellä.

• meeriamanda
        Nittaminax kirjoitti:

Ei ole samoja, niissä on ihan erilaiset lehdet, toinen pönkii ylöspäin ja toinen riippuu.
        En tiedä missä vika mutta kaikkia olen yrittänyt. Kituvat vaan ruukuissaan.

Tuli mieleeni et jos sä Nitta hoidat niitä ´liian´ hyvin? Väliin saa kuivahtaa ihan kunnolla, muutoinkin ei uiteta. Tuo pääsiäiskaktus on minulla kanssa ja kukkii kuin mikäkin. :)
        Monesti ihmettelen miten jaksaa elää kun niin huonolla hoidolla väliin on, lannoitan joskus ja jouluna :)

• saimaantaka*
        tulisilla kirjoitti:

Uusi yritys toisesta:

http://www.google.fi/imgres?q=mustanmerenruusu&um=1&hl=fi&sa=N&biw=811&bih=451&tbm=isch&tbnid=HDgx_nIywcOfNM:&imgrefurl=http://akileija.i28.fi/2010/06/30/mustanmerenruusut/&docid=Uarg897fZNgKXM&imgurl=http://inno.1g.fi/kuvat/Korpilon kasveja/01.-10/06.-10 Korpilon kasveja/DSC_8770.JPG/_medium.jpg&w=1024&h=685&ei=5vFlT9TWEY2Q4gSbvMneBw&zoom=1&iact=hc&vpx=395&vpy=152&dur=2765&hovh=184&hovw=275&tx=117&ty=169&sig=106668267818739138982&page=2&tbnh=106&tbnw=159&start=8&ndsp=12&ved=1t:429,r:10,s:8

Just, tuo kukka se oli, "torpantyttö". Muistan täkäläisen kutsumanimen hyvin ja tilanteenkin missä sen eka kertaa kuulin. Olin Tilda-tädin asunnon ulkopuolella ja verannan ikkunasta näkyi tämä kukka. En tuntenut kukkaa ennestään ja kysyin sen nimeä samassa talossa asuvalta pikkupojalta. Hän mulkaisi jännästi alta tummien kulmiensa ja loihe lausumahan: "Torlpatyttö". Voi että kuulosti hauskalta. Minä lienen ollut alun toisella kymmenellä ja poika on muistaakseni minua 5-6 vuotta nuorempi.

• saimaantaka* kirjoitti:

Just, tuo kukka se oli, "torpantyttö". Muistan täkäläisen kutsumanimen hyvin ja tilanteenkin missä sen eka kertaa kuulin. Olin Tilda-tädin asunnon ulkopuolella ja verannan ikkunasta näkyi tämä kukka. En tuntenut kukkaa ennestään ja kysyin sen nimeä samassa talossa asuvalta pikkupojalta. Hän mulkaisi jännästi alta tummien kulmiensa ja loihe lausumahan: "Torlpatyttö". Voi että kuulosti hauskalta. Minä lienen ollut alun toisella kymmenellä ja poika on muistaakseni minua 5-6 vuotta nuorempi.

Tuon kuvassa olevan värin löysin eilen.
        Paria muuta väriä metsästän vielä.
        Kesällä onkin sitten kauniita ikkunoita tiedossa :))

• Lämmintähän tuolla jo, ja valoisaakin nyt kun eilinen tihku väistyi muualle. Talvesta selvinneet linnut laulavat ja etelästä tulee lisää...

• 1943

Ihan kaunis päivä on ollut. Sivuteillä ja esim. asuntoni edessä on vielä jäistä, joten kävely ei innosta. En olisi ehtinytkään, kun on pari pöytäkirjaa pitänyt laatia ja kylpyhuone ja eteinen tyhjentää. Vielä on vähän hommaa, mutta viimeksi pakkaan tavarani ja lähden. Kolmen tunnin päässä oma rakas jo odottelee. Saas nähdä, mitä keksitään.

• Iloista iltapäivää kaikille, vaikka joku yrittääkin meikäläisen lannistaa. :))

• Kyllä on ollut taas kaunis päivä.
      Nyt sulattaa aurinko lumikasoja, pari päivää olikin niin kosteaa että se taas sulatti niitä ihan silmissä.

Tässä meren vieressä on kuitenkin vielä niin kylmää etten ole viitsinyt kahvia mennä juomaan pihalle. Sitä odotan kun pääsen taas tuohon keinuun istumaan ja ihmettelemään.

• Meillä oli portsilla niin lämmintä ja tuuletonta että puolisko vietteli siellä aikaa lueksien (sillä aikaa kun tein ruokaa). Harmillista jos ei yöpakkasia enää tule, hiihtokelejä toivoisin lisää.

Päiväkahvin aika, pitäiskö juoda ne pihan puolella? Pitää kokeilla, vaikka aurinko onkin jo kääntynyt turhan paljon lännen puolelle ja parveke/portsi on etelään. Lämpöasteita varjossa viisi. Hieno aurinkoinen kevätpäivä tosiaan!

• i_a'*'

Jepp...

Tulipahan ulkoilua yhden päivän osalle... Aamusella lähdin tuonne järvelleni pilkkivarusteet mukanani ystäväni kanssa... Ahti olikin antelias kookkaiden ahventen muodossa... Tulihan nuotiokin tehtyä kotitekoisten makkaroiden lämmittämiseksi... Huomenna sitten savuahventa sopivien lisukkeiden kera... :)

• ;D

Kiva että jollakin on tullut saalistakin. Ei ole ollut kala syönnillään eilen eikä tänään. Muutama pikkusintti tarttui onkeen. Sais heittää harakoille ja variksille, vaan kun ne kaikki pitää nykyisin tunkea sinne avantoon elävinä ja kuolleinakin.
        Ensi viikolla olisi luvassa kalankalenterin mukaan kalansyönti. Saas nähdä, riippuu varmaan ilmoistakin.

Hauskahan siellä pilkillä on muutenkin raittiissa ulkoilmassa istuskella ja ainakin kasvot saavat terveen värin.

• i_a^¨
        ;D kirjoitti:

Kiva että jollakin on tullut saalistakin. Ei ole ollut kala syönnillään eilen eikä tänään. Muutama pikkusintti tarttui onkeen. Sais heittää harakoille ja variksille, vaan kun ne kaikki pitää nykyisin tunkea sinne avantoon elävinä ja kuolleinakin.
        Ensi viikolla olisi luvassa kalankalenterin mukaan kalansyönti. Saas nähdä, riippuu varmaan ilmoistakin.

Hauskahan siellä pilkillä on muutenkin raittiissa ulkoilmassa istuskella ja ainakin kasvot saavat terveen värin.

No en kehuakseni, mutta... Paljon pantiin ahvenia kasvamaan... Mukaan tuli 12 kpl joista suurin 730 g ja pienin 320 g... Hyviä savukaloja huomiseksi... :)

• ;D
        i_a^¨ kirjoitti:

No en kehuakseni, mutta... Paljon pantiin ahvenia kasvamaan... Mukaan tuli 12 kpl joista suurin 730 g ja pienin 320 g... Hyviä savukaloja huomiseksi... :)

Nojoo... Syöhän noita ennenkuin selkäänsä ottaa ;). Kelpaa jo tuon kokoisia savustella.;)

• i_a^¨^
        ;D kirjoitti:

Nojoo... Syöhän noita ennenkuin selkäänsä ottaa ;). Kelpaa jo tuon kokoisia savustella.;)

No joo... Harmittaa kun itse sain nuo pienimmät.... Kasselin jotta jokohan fileoin nuo ahvenaiset ja paistelenkin voipannulla ettei tarvi savupönttöä kaivaa hangesta... :)

• piipiloo

Palailin mökiltä reippaasti pyöräillen,sora vain rapisi alla.On ihanaa päästä taas fillarin selkään,se sopii minulle paremmin kuin kävely.

Näin joutseniakin,meren jäältä yrittivät kai löytää sulapaikkaa,siivet vaan viuhui.
      Miten ne osaakin tulla oikeaan aikaan,niitten sisällä on varmaan joku tunnistin.

Kukista puheenollen olen onnistunut idättämään keijunmekkoja,suorastaan ihme.
      Ovat hentoisia pieniä,mutta kuitenkin elossa,vielä ; ))

Kokonaisuudessaan tänään oli hyvä päivä.

• demeter

Entinen naapuri kävi kylässä ja kertoi, että kottarainen oli eilen haeskellut kortteeria heidän pihalta.. Meidän kotikoivussa huilutteli mustarastas eilen illalla.
      Rusakolla oli pönttö ihan sekaisin, laukkasi pihalla edestakaisin. Ei tainnut löytää etsimäänsä. Se on kevättä nyt...

• 1943

Se oli sunnuntai, aurinkoinen ja kaunis. Nyt on maanantai ja lautasen kokoisia lumihiutaleita putoilee maahan täällä Pirkanmaalla. On onni, ettei tarvitse autolla minnekään lähteä. Mutta uusi lumi on vanhan surma, ehkä liukkaus häviää ja voi taas nauttia kävelystäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      75
      1758
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1708
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      337
      1467
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      168
      1419
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1290
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1269
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      62
      1117
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1099
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      98
      1050
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      990
    Aihe