MOI
mitä teen kun penikseni on kasvanut yli banaanin muodon??se sojottaa edestä katsottuna oikealle.voiko tälläisellä munalla edes naida??!
onko syytä mennä lääkäriin??
banaani penis??
9
1849
Vastaukset
- lääkäri
...
- masa
Sinun on heti syytä sitoa heppisi tueksi jokin suora esine, samoin kuin kukille sidotaan kukkakeppi. Mutten munasi on kohta solmussa. Jos heppisi on pitempää sorttia joudut turvautumaan hernekepiin....
- minä
ei mitää hätää...monilla erektio on sellanen että muna "vääntyy" oikeelle tai vasemmalle..luin sen yhestä murrosikä kirjasta..
- perhonen
minä kirjoitti:
ei mitää hätää...monilla erektio on sellanen että muna "vääntyy" oikeelle tai vasemmalle..luin sen yhestä murrosikä kirjasta..
no ei tartte uskoa noita!
JOkaisen muna on erilainen!
Käyrä muna on sitä paitsi paljon sexikkäämpi ku suora!
Ja eiköhän sunki kulli oo viel kasvu iäs!
=) - munaveli
perhonen kirjoitti:
no ei tartte uskoa noita!
JOkaisen muna on erilainen!
Käyrä muna on sitä paitsi paljon sexikkäämpi ku suora!
Ja eiköhän sunki kulli oo viel kasvu iäs!
=)Mun muna on hieman käyrä myös mut käyristyy lievästi ylöspäin. En ole ikinä harmitellut tätä , on hienoa jos muna on uniikki !
- polttajapimut
kyllä sil voi naida KORVAAN!!!Buhahahahahahahahah!!!!käyrämolopää!!!!
- Gay
Voi ku tommosta sais. NAM!
- jasode1
hanki uus muna mee vaik viroo kauneus leikkaukkseen ja ota vaik lehmän muna
- pikkupervo
VOI TIETYSTI!!!
sä oot kai pienempänä pelannu futista tai jotai ja on pallo tullu päin...ite ainakin tykkään ottaa suihin "vänkyrän kalun" joska saan olla mukavassa asennossa ja jätkän on helpompaa leilliä mun aukolla...ja esimerkiks. ratsastaminen on huippua...
*saanko tulla sisään*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663