TV Viihde lopettaa - miten käy sopimuksien?

Mä vaan11

Nyt kun TV Viihde lopettaa niin ilmeisesti huhtikuussa katkeaa heidän palvelunsa.

Minulla on esimerkiksi määräaikainen sopimus kesäkuun loppuun heidän kanssaan, joten voinkohan purkaa sen saman tien? Ja miten sen voi edes purkaa, kun TV VIihde on irtisanonut työntekijänsä?

Vai onkohan TV VIihde sopinut että heidän tarjoamansa palvelut siirtyvät toiselle operaattorille kun puhuvat toiminnan jatkamisen kehittelystä toisten palveluoperaattorien kanssa?

Olisi kiva tietää kannattaako soppari nyt purkaa ja voiko sen purkaa ilman lisäkuluja vai pitäisikö odotella TV Viihteen tiedotusta. Huonoa tässä on se, että mulla huomenna erääntyy TV VIihteen huhtikuun maksu. Toisaalta kuka sitäkään karhuaa kun ei ole työntekijöitä. En ajatellut maksaa sitä jos palvelu tosiaan loppuu..

4

235

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odota hetki...

TV Viihteen asiakaspalvelu on ostettu palveluna ulkopuoliselta toimijalta, joten se jatkuu varmaankin toistaiseksi ennallaan. Lupauksenahan on, että palvelut pysyy ennallaan ainakin huhtikuun loppuun saakka, joten jonkinlaista ratkaisua palvelujen jatkon osalta voitanee odottaa jo maaliskuun aikana.

• toiminta jatkuu

Todennäköisesti pyrkivät myymään liiketoiminnan asiakaskuntineen toiselle toimijalle eli käytännössä Plustv:lle tai Dna Welholle samalla tavoin kuin Canal Digital luopuessaan antenniverkon maksutv:stä myi sen osaston liiketoiminnan Plustv:lle. Tuskinpa ne siis sentään seinään lopettaa.

Mitä tulee sun laskuusi niin kyllä se kannattaa maksaa, itsekin aion maksaa koska perittävät on aina perittäviä ja lasku tulee maksettavaksi aina jossain muodossa ja jos normaalia laskua ei maksa niin saatat saada Lindorff Oylta ikävän perintälaskun jossa korkoa X prosenttia.

• dfdfdfdfdfdf

Itselläni on Urhotv määräaikaisuus lokakuun loppuun. Toivottovasti tuo määräaikaisuus loppuu kun ei tuolta urholta tule mitään kesäisin.

• totta puhut

Sama vika Rahikaisella eli mullakin määräaikaisuus Urhotv:ltä syksyyn asti ja tosiaan Urholta ei tule kesäisin mitään kiinnostavaa. Toki ohjelmaa tulee ympäri vuoden mutta se mikä jaksaa kiinnostaa, itseäni ei vois vähempää kiinnostaa Matti Kyllösen juontamat F1-venekisat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1053
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      990
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      833
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      801
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      60
      583
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe