Jouduin kolariin kun toinen kuljettaja tuli kolmion takaa. Vauhti itsellä oli 50km/h, enkä juuri kerennyt jarruttaa kun kaikki tapahtui niin äkkiä.
Terveyskeskuksessa kävin tapahtuneen jälkeen ja lääkäri totesi ruhjevammoja ja kirjoitti loppuviikon sairaslomaa. Murtumia ei tullut, mutta vasen puoli oli hyvin tunnuton.
Nyt arvon töihin menemistä, Vasen puoli on edelleen kipeä, olkapään liikuttaminen sattuu sekä kyynernivelessä tuntuu kipua kun liikutan kättä. Oikea käteni ranne on myös kipeä. Kipu ei ole ns. aivan kamalaa, vaan sellaista että sen saattaisi vielä sietää hetkittäin. Ja parempaan suuntaan ollaan menossa kun nyt saa jo vaatteet päälle.
Teen näyttöpäätetyötä. Kuinka kauan ns. kolarista toipuminen voi kestää ruhjevammojen osalta?
Autokolarista toipuminen
2
685
Vastaukset
- Pieni ihminen
Vuoden verran kestää, mutta jos sen jälkeen on vielä kipua niin kannattaa mennä
erikois lääkärille ja vaatia kunnollista tuttkimusta, magneetti ,siivu röntgen yms.
silloin saat avun, kun vika on löydetty. Kannattaa myös vaatia ehdottomasti
kivusta ja särystä koska ehdon tahdon ne ei sitä maksa ja oikeuteen ei kannata
mennä. Itse sitä pitää vaatia ponnekkaasti, minä vaadin kymmenen vuotta
enkä antanut niille periksi , ja sain kunnollisen korvauksen. - kokemusta on
Kai sulta otettiin röntgenkuvat olkapäästä ja kädestä. Itse olen ollut kahdessakin autokolarissa. Toisessa pyörän kanssa. Auto pukkas mut ja lennätti vastaantulevien kaistalle. Olkapää meni hetkeksi pois paikoiltaan ja mitellassa oli käsi 6 viikkoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694732
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383296- 492773
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262708Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52159- 232051
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91478