Onko kukaan palstan lukijoista ollut töissä Dubaissa? Suunnittelemme mieheni kanssa vuoden mittaista "työkeikkaa" Dubaihin ja haluaisin kysellä käytännön asioista. Vastata voitte joko tälle palstalle tai mieluummin sähköpostiini [email protected].
töihin Dubaihin
6
6540
Vastaukset
- läpälepa
Seuraatkohan yhtään maailman uutisia? Montakohan länsimaalaista on päässyt sielläkin viimeisen parin kuun aikana hengestään...
- Dubaissa työskennellyt
seuraatkohan ite yhtään uutisia, Dubai sijaitsee Arabiemiraateissa, joka eri maa kuin Iran, Irak tai Saudit! Joo-joo, naapurimaita nää on, mut silti, ei Dubaissa vielä ole länsimaalaiset päässeet hengestäään!
Haloo: puhu aiheesta, älä aiheen vierestä!
- Raissu Pena
Minä olen ollut ja muutama suomalainen kaverini on vieläkin.
suurin osa väestöstä intiasta, filipiineiltä, kiinasta ja pakistanista sekä ammattinsa harjoittaja naisia lisäksi afrikasta ja venäjältä. Viina saa "viinakupoista". Muslimit riidan haastajia juovuspäin (sudit pahimpia öykäreitä) selvin päin muuten vaan ylpeitä ja koppavia liikenteessä täysiä mulkkuja. Pokkeuksiakin löytyy. Mahdollisissa tilanteissa virkavallan kanssa länsimainen on aina syyllinen. Kaikki onnistuu ja kaikkea saa, kun on rahaa tai luottokortti. Sivistynein maa siellä päin.
Kun nämä realiteetit ja paljon muuta opii, niin ei ongelmia.- reissaaja
Tapasin juuri erään vanhan tuttavani eräällä lentokentällä konetta odotellessa.Hän oli lomalla Dubaista täällä Pohjolassa. Asunut siellä 7 vuotta miehensä ja lastensa kanssa. Hänen mielestään se oli hyvä paikka asua ja oli tyytyväinen jos he saavat asua siellä vielä joitain vuosia. Lapset kävivät englanninkielistä koulua joka toimi hyvin.Elikkä siitä vaan onnea teillekin!Varmasti pärjäätte positiivisella asenteella missä vain. Muuallakin maailmassa elämä voi toimia ihan hyvin edm. periaatteella.
- Heathen80
Hei!
Mistä löytäisin suomalaisia firmoja jotka toimivat myös esim. dubaissa, ja jotka mahdollisesti tarvitsisivat kotimaastaan kielitaitoista ja laadukasta työvoimaa.- Raksan mies
Muakin kiinnostaa! Oon rakennusalalla ja kiinnostaisi Dubain rakennusprojektit ja palkkataso. Kiinnostaisi tietää enemmän aiheesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049