Eli etsin minecraft pelikaveria 12-15 vuotias poika. Ei pidä olla mikkii tai skypee mutta voihan sitä olla. Mä pelaan minecraftis nimellä Applecrushed. Jos kiinnostaa playstation 3 käyttäjä nimi on Jukkapalmu780 PS3 pelejä esim. Battlefield 3
Minecraft pelikaveri
11
274
Vastaukset
Kerrotko ikäs ja skypes nii voish katon :D
- Jukkapalmu780
Täytän kohta 13:sta ja mulla on skype käyttäjä mutta en oo ladannu sitä keskustelu hommelii.
- Jukkapalmu780
Jukkapalmu780 kirjoitti:
Täytän kohta 13:sta ja mulla on skype käyttäjä mutta en oo ladannu sitä keskustelu hommelii.
Eikä mul oo mikkii.
Olen 12 vuotias ja kiinnostunut sinun kanssa pelaamisesta.omistan minecraftin ja osaan tehdä plugin-serverin. Että olisiko vielä paikka auki?
Ja hamachi löytyy
Tässä olis mine seervu ei tartte hamatchii ip on 80.223.3.225 tai 80.223.3.225:25565
- Hukllu dnalskdmlkakf
ad
- Jukkapalmu780
zana1221 koitin noita osotteita muttei toiminu. Ja salibandyluka voin pelata sun kaa mutta ei oo hamachia.
P.S Onks kellään Driver SanFranciscoa? - jonttuuuu
morjes! mul olis mikki ja skypekin löytyy!
- Hemppa13
Voisin tulla pelaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem933118HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat722395Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k601414Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901372Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N309843Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184825Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.10815- 49775
Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s9734Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142718