Ohjaimeni oli tälläinen. NVIDIA GeForce 6200 SE TC 64MB 32BIT, itse tietokone on Fujitsu Siemens Scaleo J, onko noi näytönohjaimet naimisissa keskenään, vai voiko tohon ostaa vaikka ATIN ohjaimen. Mitä tärkeää pitää ottaa huomioon ohjainta ostettaessa. Mitkähän liikkeet tuota kyseistä ohjainta keski uudellamaalla myyvät.
Näytönohjain simahti
1
202
Vastaukset
- cvbcgvbcvb
koneestasi löytyy PCI-E paikka niin voit hommata siihen erillisen näytönohjaimen. sitä en tiedä mikä liike siellä myy noita mutta esim. jimmsiltä voi tilata ilman toimituskuluja ja toimituksessa menee päivä pari jos tuotetta on varastossa.
tuosta voit selata mitä on tarjolla http://www.jimms.fi/listaa/147
prossu ei kovin kaksinen ole joten mitään kovin tehokasta korttia ei kannata siihen hommata. mihin käyttöön tulisi? pelaatko vai tarvitsetko korttia sen takia että kuhan saa kuvan ruutuun? pelaamiseen tuolle prossulle riittää esim. AMD hd5770 tai hd6850. jos ei pelaaminen kiinnosta ja pelkkä kuva pitää saada niin joku 4-60€ näyttis riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368