Pissi leikit

pissi poika

Moi oon 20 vuotias poika ja aattelin kysyä onko muitakin minunlaisiani nuoria jotka tykkää leikkiä pissa leikkejä ?

34

3839

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kustaanko

      joooo, ohan sitä tullu pissailtua vaikka mihi, toisten päälle, jonkun sosiaali kaappiin, pulloihin ja niitä sit juotettu jollekkin. kerran kusin näyte ikkunaan, joopajoo mut aiheeseen et, olishan se kivaku joku muija kusis päälle:)

      • KUKKAHATTUTÄTI

        HYVIN HÄVYTÖNTÄ


      • Anonyymi

        Joo supis mullekki t. 15 v poika


    • pissi poika

      Musta taas ois kivaa jos joku poika vois pissiä päälleni :D

    • en rupee pisssiii

      vaikuttaa hurjalta yksinpuhelulta

    • lämmin pissa

      oon 16 ja voin tulla pissaamaan sun söpöihin boksereihin, mulla on vasen lahje jo märkä,

      • pissi poika

        Voi se olis kyl kivaa :)


    • Yks vaaa..

      En muutakun joskus pidättelen tahalleen enkä mee vessaan vaik on kauhee hätä. Se kiihottaa ja saan siitä kiksei

    • pidättelijä tyttönen

      Sama täällä. tulin just koulusta ja hirveä pissahätä. viimeksi aamu seiskalta käynyt pissalla. Nyt on kyllä ihan pakkojen pakko mennä vessaan, koska tulee muute housuun :D

    • kiimainenkusi

      nyt on pakko sanoa, että itsekin saan jotain kiksejä kun kusen koiramme suuhun. Koira kurlaa ja maiskuttaa kusta niin ihanasti. Olisiko mitenkään mahdollista joku voisi lähettää jonkinlaisia kuvia itsestään kusemassa housuhinsa?
      sposti:

      [email protected]

      • Kut Kut.

        Oisko joitakin 8-14 vuotiait poikii jotka olis halukkaita pissimään päälleni ?


      • häpeä.
        Kut Kut. kirjoitti:

        Oisko joitakin 8-14 vuotiait poikii jotka olis halukkaita pissimään päälleni ?

        vaikuttaa hurjalta yksinpuhelulta.


      • Poikajostain
        Kut Kut. kirjoitti:

        Oisko joitakin 8-14 vuotiait poikii jotka olis halukkaita pissimään päälleni ?

        Juu täällä olis


    • pissa juttelia

      onko täällä tyttöjä kuka haluu jutells virtsasta kerron sähköpostissani muita yhteys tietoja [email protected]

      • 16 pissa boy.....

        hahaaaaaa nyt on taas pissat pitkien alushousujen lahkeessa, tulin hiihtämästä ja lirautin pihalla lämpimät pissat black horseihin, nyt seisoo kovana,,,,


      • pissi poika
        16 pissa boy..... kirjoitti:

        hahaaaaaa nyt on taas pissat pitkien alushousujen lahkeessa, tulin hiihtämästä ja lirautin pihalla lämpimät pissat black horseihin, nyt seisoo kovana,,,,

        voisitt kyl tulla pissimään päälleni.


    • <SG AERAHEEH DF

      KUSIN KERRAN FRENDIN KENGILLE SIT OLI LEIKKI KAUKANA

    • tyttönen

      Yhdesti minä ja tyttökaverini kustiin litran mitta täyteen pissiä. Kutsuin veljeni paikalle ja pyysin juomaan nesteen. Ensialkuun veljeni kieltäytyi, mutta kun meistä tytöistä jokainen antoi hänelle viitosen, sen jälkeen hän joi mitan tyhjäksi yhdeen menoon. Täytyy vain ihmetellä mitä jotkut tekee rahan takia.

    • 14+13

      En tykkää leikkiä pissa_leikkejä.

      ps. Järkyttävää miten ton ikänen ei osaa yksinkertaisimpiakaan yhdyssanoja.

    • traumajäänyt

      Ite yllätyin kerran näin miehenä kun menin pissalle metsään ja aloin pissata, niin yllättäen tulee aivan vieras nainen juosten luokseni.

      Sitten hän kyyristyi äkkiä pissasuihkuni alle suu auki ja kerkesi juomaan sitä ennen kuin itse kerkesin lopettamaan pissan tulon. Äkkiä vetäsin vetskarin kiinni ja juoksin henkeni edestä kovassa pissahädässä pois paikalta ja nykyään en uskalla käydä missään ulkona pissalla. Sen verran sairas ja hemkisesti raskas kokemus oli kyseinen tapahtuma.

      Eniten ihmettelen sitä miten sairas tämä maailma voi olla ja kyseessä oli vielä nuori vaaleahiuksinen nainen. Toteuttakaa sairaat fantasianne ilman, että siitä koituu muille tälläisia traumoja ja haittoja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • 234h

        SAMA!


    • 19-v mimmi

      Suihkussa pöksyihin, joskus pyjamanhousuihin kun olen yksin ja lakanan alla on pari paksua pyyhettä ja pohjimmaisena muovi suojaamassa patjaa, muutaman kerran sadesäällä farkkuihin lenkkipolulla, jakkaralla seisten tiskialtaaseen. :-D Kun juot pullon colaa, ulos tulee kaksin verroin pissaa!

      Koira muuten tykkää nuolla pissaista pimpsaa. Ihanaa kun sen lämmin kostea kieli... no niin, you know.

      • myös mimmi,25

        Minä myös. Aina, melkein aina kun kun sataa, niin pidän huolen siitä, että painun ulos ja ilman mitään varjoja tai muuta suojaa. Annan sateen kastella ja ihan vaikka manskulla annan pissat tulla. Ihanan lämmin tunne leviää reisien väliin. En koskaan pistä edes pikkareita farkkujen alle kun teen näitä pissausretkiä. Kerran annoin tulla sateesta märkiin farkkuihin seistessäni seiskan takasillalla. Oli ratikka aika täysi.


      • 18-äijä.

        Kuulostaa ihan mukavalta,sinäänsä
        Vois oikeesti kokeilla'
        Nainen joka pissisi päälleni...
        nauttisin siitä kieltämättä vaikka joisin kaiken ja pyytäsin myöhemmin lisää,pimpsahan on kaikista parhaimman makunen sen jälkee ;d


    • Tyttö 16v

      Itse nyysin siskoni käytämiä märkiä yö vaipoja ja pissin niihin jonka jälkeen nuolen ja maistelen niitä. oi kuinka ihanalta ne maistuu, ainakin ne siskon pissaamat vaipat :)

      • Henriikka Hopo

        Taidat olla vaippasivulta tuttu... Ruokahalu kasvaa syödessä, eli minuakin nuo aromit kiihottavat enemmän ja enemmän. Nyt alkaa olla haaveena se että saisin tyttökaverin pissa- ja vaippaleikkeihin... tuntuisi varmaan ihanalta saada lämmin kultasuihku päälleen ja sitten nuolla kaverin pimpsaa... ja pissata hänen päälleen ja tuntea hänen kielensä omassa pimpsassaan...


    • Kiihottunut_poika

      Kylläääää tykkään pissata tahallani housuun kun kiihottaa niin saatanasti!

    • Anonyymi

      Me on rouvan kanssa harrastettu pissi leikkejä. Hän monesti voi pissata naamalleni 69 asennossa. Eikä hänkään pahaksi koe jos pussin hänen päälle.

      Se oli aluksi hankalaa kun ei meinannut mulla pissi tulla millään kun rouva vieressä katsoi ja piti munasta kiinni. Meni pitkään että sai normaalisti pissattua. Olen myös pissannut hänen sisään, siitä rouva tykkää kun lämmin neste valuu pimpistä reisille.

    • Anonyymi

      En nyt ehkä muuten, mutta tykkään katsella naisten pissaamista.
      Kiihotun siitä ihan hitosti, varsinkin kun näkee pissan "purskuavan" pillusta kovalla paineella, kuten naisilla usein näyttää tulevan se pissa.
      Ja on sekin jo jotenkin hottia, kun nainen kyykistyy pisulle jossain ulkona ollessaan.
      Yhden tyttöystävän kanssa joskus tuota tehtiin, että katselin hänen pissaamistaan ja useimmiten meni panemiseksi sen vuoksi tai aloin ainakin runkkaamaan.
      Kerran pissasi kyllä mun päällekin seksitilanteessa.
      Oltiin mökkirannassa uimassa, alasti tietenkin, ja siinä köllöteltiin peiton päällä välillä ja alettiin touhuamaan jotain fyysistä.
      Hän nousi päälleni, oli tarkoituksena alkaa ratsastamaan mulla, kun hän sanoi että hänellä olisi kyllä pissahätä. Niin sanoin, että anna tulla siihen vain, jos haluat.
      Oli vähän ihmeissään, mutta sitten pisutteli mun päälleni. Ei oltu siis sillä hetkellä kylläkään yhdynnässä vielä.
      Jotenkin kiihottikin, kun tunsin lämpimän pissan tulevan hänestä päälleni kastellen mut.

    • Anonyymi

      Lämmin naisen pissä tuntuu hyvältä, rouva monesti pissaa päälleni kun naidaan, istuu päällä ja laskee pissat ennen orgasmia. Tulee kuulemma parempi orgasmi kun on saanut oissiä ensin. Kiva .katsella kun rouva ensin nojaa taakse ja antaa kaaressa tulla mahan päälle

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe