Mistä johtuu että jotkut ulkoisesti tosi tasokkaat ei saa koskaan seuraa? Vaikka on sosiaalista elämää ja menestystäkin.
Tunnen tällaisia sekä miehissä että naisissa. En paljon mutta kuitenkin. Onkohan heillä päässä jonkinlaista "vikaa" tai muita henk. koht. ongelmia jotka käy ilmi vasta paremmin tutustuttaessa?
Onko vaikka lievästi syömishäiriöiset niin täydellisyydentavoittelijoita kaikessa muussakin ettei heille kelpaa kukaan? Tai urahullut todella naimisissa työnsä kanssa ettei siihen väliin ketään mahdu?
Hyvännäköiset ikisinkut
72
3351
Vastaukset
- ..........
Ovat nirsoja, eikä ole aikaa tutustua uusiin ihmisiin, kun ura, harrastukset ja sosiaaliset kuviot vievät kaiken ajan.
Kyllä heillä irtosuhteita on, mutta niistä ei hiiskuta, jottei tule kevytkenkäisen mainetta. - Laskutapa
Millä perusteella sanot, etteivät saa seuraa?
- 20
Koska sille vaikuttaa.
Olishan kiva kuulla jos täällä on sellainen joka on kuvantunkaltainen... miksi olet yksin aina? Onko taustalla joku "ongelma"? - individual_
20 kirjoitti:
Koska sille vaikuttaa.
Olishan kiva kuulla jos täällä on sellainen joka on kuvantunkaltainen... miksi olet yksin aina? Onko taustalla joku "ongelma"?Hah. Tottakai saan seuraa niin halutessani. Mutta miksi haluaisin?
Mikä saa sinut onnettoman kuvittelemaan, että kaikki miehet haluais parisuhteen tai ylipäätään yhtään mitään suhdetta? Kuvitteletko että nainen on miehelle joku vitun jumala,johon ikäänkuin tulisi uskoa? Että mitään elämää ei voisi olla ilman naista? Me ei olla kaikki samanlaisia ja haluta elämältä samoja asioita.
Älkää kuvitelkokaan, että kaikki sinkut on samanlaisia reppanoita kuin nämä palstalla vollottavat miehisyyden irvikuvat, jotka ovat häpeäksi kaikille yksineläville. - ETM
individual_ kirjoitti:
Hah. Tottakai saan seuraa niin halutessani. Mutta miksi haluaisin?
Mikä saa sinut onnettoman kuvittelemaan, että kaikki miehet haluais parisuhteen tai ylipäätään yhtään mitään suhdetta? Kuvitteletko että nainen on miehelle joku vitun jumala,johon ikäänkuin tulisi uskoa? Että mitään elämää ei voisi olla ilman naista? Me ei olla kaikki samanlaisia ja haluta elämältä samoja asioita.
Älkää kuvitelkokaan, että kaikki sinkut on samanlaisia reppanoita kuin nämä palstalla vollottavat miehisyyden irvikuvat, jotka ovat häpeäksi kaikille yksineläville.Amen!
Ensimmäinen järkevä ja näkemyksellinen kirjoitus tällä skeidapalstalla johon olen törmännyt (ei sillä että tätä paskaa seuraisin aktiivisesti).
Tiivistää nimenomaan omat ajatukseni yksinelämisestä. Todellakin, kuinka vaikeaa on SEKÄ pillun perään itkeville reppanoille ETTÄ ns. alfauroille tajuta, että jokainen ei välttämättä halua sitä perinteistä parisuhdehelvettiä..?
Siis ihan oikeasti, onko se elämän sisältö tosiaan tämän surkuteltavan vollotuspalstan mukaisesti JOKO teeveen tuijotusta yksin ja onnettomana TAI teeveen tuijotusta sen maailman ihanimman kumppanin kainalossa ns. iki-onnellisena? Ja jokaisen yksilön ainutlaatuisuus puristuu joko kirjaimiin ATM tai YTM, hohhoijaa... minä kuulkaa voin omalta kohdaltani kertoa olevani täysin näiden vollottajateoreetikoiden naurettavien parisuhdemarkkinaleikkien sääntöjen ulko- ja yläpuolella.
PS: Hyvä tuo nimimerkki "individual", yksilöllisyys on jotain joka tältä harmaalta alhaisen käsityskyvyn massalta puuttuu kokonaan, ihme klooneja kaikki.
- w46jh5ej
Mistähän sinä tiedät heidän parisuhdekuvioitaan? Ei kaikki kerro kaikkia asioita elämästään muille.
Tuskin sinkkuna olemisessa mitään vikaa täytyy päässä olla.- Halloota...
Ei kerro kaikki mut aika hyvin nyt vaikka opiskelijapiireissä leviää jutut... Jos joku on hyvinkin jees mut silti yksin, vaikka vuosia, niin ihmetyttää se.
Voin kai olla väärässä mut miksi sitten piilottelevat elämäänsä? Ei sekään oikein todennäköiseltä tunnu että asuu avoliitossa eikä koskaan kerro siitä kenellekään jos avautuu kuitenkin muuten... - Laskutapa
Halloota... kirjoitti:
Ei kerro kaikki mut aika hyvin nyt vaikka opiskelijapiireissä leviää jutut... Jos joku on hyvinkin jees mut silti yksin, vaikka vuosia, niin ihmetyttää se.
Voin kai olla väärässä mut miksi sitten piilottelevat elämäänsä? Ei sekään oikein todennäköiseltä tunnu että asuu avoliitossa eikä koskaan kerro siitä kenellekään jos avautuu kuitenkin muuten...Laita se luuri nyt kunnolla korvallesi.
"Jos joku on hyvinkin jees mut silti yksin, vaikka vuosia, niin ihmetyttää se.
Voin kai olla väärässä mut miksi sitten piilottelevat elämäänsä?"
Ai, on jees. No mitä sitten kyselet _vikojen_ perään.
Miten niin, piilottelevat?
Jotain on nyt varmaan vialla, mutta ihan jossain muualla...
- dfbhyjr
Yksi syy on se, ettei hyvännäköinen haluaisi tyytyä ulkonäöllisesti alemman tasoiseen kumppaniin. Se vähentää tarjontaa huomattavasti.
- ahaa.
Täähän olis vähän mitä ajattelin et vaikka on hyvä ulkonäkö yms niin "ongelmat" voi aiheuttaa sen että joutuis tyytymään sitten ulkoisesti yms huonompaan mutta luonteeltaan ongelmattomampaan.
- .............
ahaa. kirjoitti:
Täähän olis vähän mitä ajattelin et vaikka on hyvä ulkonäkö yms niin "ongelmat" voi aiheuttaa sen että joutuis tyytymään sitten ulkoisesti yms huonompaan mutta luonteeltaan ongelmattomampaan.
Jos on komea/kaunis ja lisäksi älykäs ja fiksu, niin on vaikeaa löytää kaltaistaan seuraa, koska on vain vähän ihmisiä, jotka ovat kaikkea tuota. Lisäksi komeita ja kauniita lähestyy aina suuri määrä kauniita/komeita, mutta tyhmiä ihmisiä, joihin tuhlaantuu aikaa.
Esim. jos haluaa kumppanin, joka on sekä ulkonäöltään että fiksuudeltaan ylimmässä desiilissä, niin tällaisia ihmisiä on vain 0,1*0,1 = 1 % väestöstä. Vertailun vuoksi ihmisiä, jotka ovat ylimmässä kvartiilissa kummassakin ominaisuudessa, on jo 0,25*0,25 = 6,25 % väestöstä. Sekä keskivertoa komeampia/kauniimpia ja fiksumpia onkin sitten jo 0,5*0,5 = 25 %. Huipulla on yksinäistä. - noinhan se menee
............. kirjoitti:
Jos on komea/kaunis ja lisäksi älykäs ja fiksu, niin on vaikeaa löytää kaltaistaan seuraa, koska on vain vähän ihmisiä, jotka ovat kaikkea tuota. Lisäksi komeita ja kauniita lähestyy aina suuri määrä kauniita/komeita, mutta tyhmiä ihmisiä, joihin tuhlaantuu aikaa.
Esim. jos haluaa kumppanin, joka on sekä ulkonäöltään että fiksuudeltaan ylimmässä desiilissä, niin tällaisia ihmisiä on vain 0,1*0,1 = 1 % väestöstä. Vertailun vuoksi ihmisiä, jotka ovat ylimmässä kvartiilissa kummassakin ominaisuudessa, on jo 0,25*0,25 = 6,25 % väestöstä. Sekä keskivertoa komeampia/kauniimpia ja fiksumpia onkin sitten jo 0,5*0,5 = 25 %. Huipulla on yksinäistä.Komppaan.
Nimim. ylimmässä 2%:ssa ÄO:n puolesta ja herätän todella paljon huomiota myös ulkonäköni osalta. Jos hakisin itselleni täydellistä vastinetta, niin saisin etsiä todella kauan. Edelliseen kun lisää, etten pysty hankkimaan biologisia lapsia, niin tarjonta on aika vähäistä. Tästä kapeasta segmentistä kun vielä pitäisi löytää se luonteeltaan itselleen sopiva, menee jo aika vaikeaksi.
Fiksuudesta en tingi, mutta ulkonäöstä tietysti. Lapsiasiasta joutuu tinkimään toinen osapuoli. Todella hyvännäköisiä on seurustelukumppanina ollut aika vähän. Ihan kivannäköisiä montakin. Keskivertoja jokunen. Yksi jopa rumahko. Draivaava tekijä minulle on ihmisen persoona. ............. kirjoitti:
Esim. jos haluaa kumppanin, joka on sekä ulkonäöltään että fiksuudeltaan ylimmässä desiilissä, niin tällaisia ihmisiä on vain 0,1*0,1 = 1 % väestöstä. Vertailun vuoksi ihmisiä, jotka ovat ylimmässä kvartiilissa kummassakin ominaisuudessa, on jo 0,25*0,25 = 6,25 % väestöstä. Sekä keskivertoa komeampia/kauniimpia ja fiksumpia onkin sitten jo 0,5*0,5 = 25 %. Huipulla on yksinäistä.Ei se ihan noin mene. Tuo pätee vain, jos oletat että ulkonäkö ja fiksuus ovat toisistaan riippumattomia ominaisuuksia. Mikä ei kyllä pidä paikkaansa.
- Totuushan se on
Näin se menee, olen nainen ja myönnän sen avoimesti.. Vihaan muutenkin pilkunnussijoita. Ainiin ja tärkein: rakastun AINA renttuihin eli olen vieläpä hyvin tyypillinen nainen.
- pilulullallaa
Tollo saanee tollon pilua. Luonnonlaki.
- Kiltit VS Rentut
pilulullallaa kirjoitti:
Tollo saanee tollon pilua. Luonnonlaki.
Ei välttämättä se pillunantaja ole tollo, naiset vain tykkäävät ryyppäävistä renttumiehistä. Ei voi mitään.
- o000O
Jotkut menestyvät ja kauniit ihmiset ovat liian ankaria itselleen. He ajattelevat etteivät kelpaa muille ja siksi ovat hitaita sitoutumaan.
Vaikka olisi menestyvä, voi olla sosiaalisesti ujo.- suuret luulot
Kaikki 15 peukuttajaa kokee olevansa näitä liian menestyviä ja liian kauniita.
- fsdafagaffs
Mä luulisin, et kyse on lähinnä sattumasta. Useimmiten ne hyvännäköiset ja fiksut seurustelevat. Mutta on toki pieni määrä "ikisinkkujakin" eli niitä, joille aina hoetaan "mikset sä seurustele ku voisit saada kenet tahansa?". Noh, syy on siinä, et ei vaan oo sattunut osuun kohdalle sellaista hnkilöä joka olisi kolahtanut kunnolla (ja vielä molemminpuolisesti tietty).
Mut hei, oli sitten kyseessä ruma/tyhmä/keskinkertainen yms. niin niistäkin ihmisistä suuri osa seurustelee, kun taas osa on ollut pitkään sinkkuna. Noihin fiksuihin ja kauniisiin ikisinkkuihin vaan kiinnittää enemmän huomiota. - Moni järjestää
Intiimielämänsä tavalla joka ei näy ulospäin. On pitkä aikaisia vakipanosuhteita esim varattuun henkilöön, on kaappihomoutta, on ihan tavallista seurustelua jossa pisetään hyvin matalaa profiilia, on aseksualismia jne.
- ei ole helppoa
Tunnen erään naisen, joka on yhtä aikaa mielettömän kaunis, todella älykäs ja vielä mukava luonteeltaan. Ja hän elää sinkkuna. Saisi varmasti jo ulkonäkönsä perusteella kenet tahansa vain koskaan haluaisi.
Mutta jos ajattelee asiaa siltä kannalta, mitä hän etsii. Ja tuleeko hän koskaan löytämään etsimäänsä. Kuka sanoo, että täydellisellä ihmisellä pitää olla täydellinen puoliso? Ei kukaan. Mutta niin se yleensä vain menee tässä elämässä. Ei ole varmasti helppoa olla liian kaunis, älykäs ja miellyttävä. - ...
Mistä tulee tämä oletus, että kaikki haluaisivat seurustella?
- abbss
Minulle on sanottu että olen liian kaunis että kukaan ei uskalla tulla puhumaan minulle?!? Eikö miehet / naiset halua sitten kumppania jota kaikki silmäilevät ja kehuvat? Ja kolahtamisenhan se vaatii, niinkuin joku jo ylempänä sanoikin :) Olen kyllä nähnyt kauniin naisen jolla ei sitten ole niinkomea mies ja sit komeita miehiä joilla ei niin kauniita naisia ole?!
- 23
Epätasaisia pareja näkee paljon... Olisikohan siinä kyse että toinen on hyvännäköinen mutta tyhmä/hullu/muuten viallinen ja toinen arkisempi mutta menestyvä/mukava jne.
- jhgfd
23 kirjoitti:
Epätasaisia pareja näkee paljon... Olisikohan siinä kyse että toinen on hyvännäköinen mutta tyhmä/hullu/muuten viallinen ja toinen arkisempi mutta menestyvä/mukava jne.
tai siitä, että "arkisempi" on fiksu, hauska, älykäs, seurallinen jne. ja kauniimpi osapuoli myös fiksu ja arvostaa niitä ominaisuuksia toisessa.
- juoruämmät
Tällaisista kysymyksistä voi poimia sen ainoan asian, mitä tällä voidaan todistaa: Toiset ihmiset todellakin ovat hyvin kiinnostuneita siitä, jos joku "ei koskaan seurustele". Sille pitää olla syy, ja se syy todela kiinnostaa. Yhteisö on tässä normituksessa hyvin jyrkkä: jos et koskaan seurustele, eivätkä muut ihmiset tiedä mitään sukupuolielämästäsikään, niin silloin olet sellainen tyyppi mistä puhutaan selän takana, juorutaan, arvuutellaan, keksitään syitä (jotka varmaankaan harvoin ovat positiivisia syitä).
- so be it
Hyvin tuttua on tuo arvuuttelu ja seläntakaiset kökköpuheet. Minulla on vuosia ollut salasuhde, enkä muutoinkaan ole tyyppiä, joka kailottaa intiimeimmät asiansa yleiseen tietoon. Juoruämmät ja -ukot tarvitsevat hekin aineistonsa, jota voivat vielä väritellä mielensä mukaan.
- Totuus tarua ihmeell
so be it kirjoitti:
Hyvin tuttua on tuo arvuuttelu ja seläntakaiset kökköpuheet. Minulla on vuosia ollut salasuhde, enkä muutoinkaan ole tyyppiä, joka kailottaa intiimeimmät asiansa yleiseen tietoon. Juoruämmät ja -ukot tarvitsevat hekin aineistonsa, jota voivat vielä väritellä mielensä mukaan.
Minusta taas ei päällepäin arvaisi millainen nussimaton friikki olenkaan. Työpaikallani jotkut jopa luulevat että olen naimisissa kuten ikäiseni normaalit miehet useimmiten tietysti ovatkin. Parempi kun pitävät luulonsa, ei minulla ole aikomustakaan kahvitauolla täräyttää että en nyt 40-vuotiaana ole koskaan nussinut.
- aina ehtii
Totuus tarua ihmeell kirjoitti:
Minusta taas ei päällepäin arvaisi millainen nussimaton friikki olenkaan. Työpaikallani jotkut jopa luulevat että olen naimisissa kuten ikäiseni normaalit miehet useimmiten tietysti ovatkin. Parempi kun pitävät luulonsa, ei minulla ole aikomustakaan kahvitauolla täräyttää että en nyt 40-vuotiaana ole koskaan nussinut.
Mahtava kontrolli, siis arvostan todella. Seksiä ehtii aina harrastamaan, jos haluaa. Parempi niin, että keski-ikäisenä on jotain uutta valloitettavana esim. seksin saralla kuin se, että valitellaan jyystämisen ilottomuutta ja etsitään ties kuinka monennetta sivusuhdetta elämää piristämään.
- Harvassa ovat
En tiedä käytännössä yhtään oikeasti tosi hyvännäköistä ja luonteeltaan mukavaa naista, jolla olisi vaikeuksia löytää seuraa. Tiedän kyllä muutaman tosi hyvännäköisen, jotka ovat luonteeltaan niin itseään täynnä ja vmäisiä, ettei kukaan jaksa heitä kovin pitkään. Heidän omasta mielestään kaikki ovat tietysti vain kateellisia, eikä heissä itsessään ole mitään vikaa.
"Epätasaisia pareja näkee paljon."
Tiedoksesi, että ihmisessä on paljon muutakin kuin ulkonäkö. Ehkä sinäkin vuosien mittaan huomaat sen.- 26
Se on muuten jännää, miten ulkonäkö voi toisille olla ainoa merkittävä seikka seurustelua aloittaessa, mutta kun riittävän pitkään on oltu yhdessä, toisen ulkonäköä ei kukaan enää huomaa huomaa.
Joku tuolla mainitsi, etteivät kaikki pidä suurta meteliä seurusteluistaan. Moni voi pitää jotain tyyppiä ikisinkkuna, vaikka hänellä olisikin usein jotain seurustelun tynkää meneillään. Eivät vain mainosta asioita. Itsekään en puhu asioistani ennen kuin ehkä kauan jälkeenpäin mainitsen jossain sivulauseessa. Mitä se muille kuuluu.
Aika monella elämä menee kuitenkin samaa kaavaa. Voi tulla tapailtua monia ihmisiä ja seurusteltua paljonkin, mutta kun suhteita päättyy, niin ollaan taas sinkkuna jonkun aikaa. Eri ihmisillä painottuu eri alueet tässä kuviossa. Joku näyttää ulospäin olevan aina eroamassa, toinen aina aloittamassa uutta suhdetta. Kolmas taas näyttää olevan aina hirvittävän sitoutunut ja neljäs vaikuttaa ainaiselta sinkulta. Silti kaikilla voi olla täysin samanlainen elämänkulku.- ?
Entä jos joku näyttää siltä että on ikisinkku ja on sitä myös? Joskus asiat ovat myös juuri sitä, kuin miltä ne näyttävät.
- =))
? kirjoitti:
Entä jos joku näyttää siltä että on ikisinkku ja on sitä myös? Joskus asiat ovat myös juuri sitä, kuin miltä ne näyttävät.
Sano miten se ikisinkkuus näkyy päällepäin? siitäkö että on esim ujo tai ruma? Ja mikö se ruma on sen jokainen määritelkööt itse, mutta kuitenkin? Tiedän moniakin ei hyvännäköisiä jotka seurustelee.
- It's my life
"Joku näyttää ulospäin olevan aina eroamassa, toinen aina aloittamassa uutta suhdetta. Kolmas taas näyttää olevan aina hirvittävän sitoutunut ja neljäs vaikuttaa ainaiselta sinkulta. Silti kaikilla voi olla täysin samanlainen elämänkulku."
Näin juuri. Tämä on hyvä pointti. Ongelma tulee siitä, että jokainen kuvittelee että kaikkien muiden elämien täytyy näyttää ulospäin omalta elämältä silloin kuin itse aloitti suhteen, oli sitoutunut, erosi, sinkkuili jne. jne.
- gfjfkjkfkf
Toiset vaan viihtyvät yksin. Miksi hankkia suhdetta jos menee hyvin sinkkuna? Ja jos on itsenäinen, niin on aika vaikea seurustella kun joutuu tekemään kompromisseja. Ei se seurustelukaan aina mukavaa ole. Tarpeeksi monta epäonnistunutta suhdetta, niin ei sitä jaksa. Erakko luonne yms...
Itse urheilen vapaa ajat, ja harrastelen kaikkea muuta mukavaa. M35
Ja mukavia naisia on aika vaikea löytää sinkkumarkkinoilta, varsinkin jos ei edes aktiivisesti etsi ketään. - 5y56y56y65
up
- ihmettelee c
Tyhmiä ennakkoluuloja!
miksi ottaa ihminen seuraksi jonka kanssa ei ole mitään yhteistä? - Tasokkain
"Mistä johtuu että jotkut ulkoisesti tosi tasokkaat ei saa koskaan seuraa?"
Ensinnäkin, ihan kaikkia ei kiinnosta saada sitä alepankassinkantoseuraa.
Toisekseen,vaikka niillä sitä seuraa olisikin, ne ei välttämättä iloitse siitä kaltaisellesi urpolle. - seksi
Uskomatonta sontaa suurin osa vastauksista. Ilmeisesti arka aihe. Ihan varmaan joo on kuumat salasuhteet käynnissä yksinäisillä hyvännäköisillä... tai ettei about kaikki haluais kumppania...
- eacc
Tiedän pari tälläistä tapausta lähipiiristäni, jotka tosin haluaisivat seurustella... Eivät nyt mitään älykkyyden huipentumia, mutta sosiaalisia, mukavia ja hyvännäköisiä. Toinen akateemisesti kouluttautunut ja toinen vielä opiskelemassa.
Ulkopuoliset saavat heistä varsin valloittavan kuvan, mutta tutustuessa kummatkin ovat aika "outoja" persoonia. Sairasta huumoria, outoja juttuja ja hyvin tahdittomia... Tuuliviiripersoonia joille kuuluu yhtenä päivänä sitä ja toisena toista... Alkoholi- ja mielenterveysongelmia... Käytös saattaa pahimmillaan olla samaa luokkaa kuin Kallion piritorin vakioasukeilla. Ulkonäöllisesti ja etäältä katsottuna ei ikinä uskoisi, mutta me lähimmäiset olemme valitettavasti nähneet kaiken. Raskasta se on. En tietenkään väitä, että kaikilla olisi jtn tälläistä takana, mutta sanon vain yhden kokemukseni.- eacc
Ai niin, pieni lisäys vielä tähän. Kummatkin ovat tapailleet paljon ihmisiä (toinen mies, toinen nainen) ja yleensä jutut päättyneet naispuolisen osalta miehen "olit liian erilainen mitä luulin/en tiiä ei vaan tunnu oikeelta" -tokaisuihin. Tämän miespuolisen tapauksen kohdalla hän on se, joka naisensa heivannut mäkeen. Kertonee taas siitä, että naiset kestävät/katsovat läpi sormien miesten törttyilyä edelleen enemmän? Eivät toki kaikki, mutta rakkaus osaa olla sokea :D
- ap
eacc kirjoitti:
Ai niin, pieni lisäys vielä tähän. Kummatkin ovat tapailleet paljon ihmisiä (toinen mies, toinen nainen) ja yleensä jutut päättyneet naispuolisen osalta miehen "olit liian erilainen mitä luulin/en tiiä ei vaan tunnu oikeelta" -tokaisuihin. Tämän miespuolisen tapauksen kohdalla hän on se, joka naisensa heivannut mäkeen. Kertonee taas siitä, että naiset kestävät/katsovat läpi sormien miesten törttyilyä edelleen enemmän? Eivät toki kaikki, mutta rakkaus osaa olla sokea :D
kokemuksia kaipaan. en hullujen harhoja joita täällä on.
eli just tällaisia viestejä, kiitos! - voi meitä
Tuuliviirejä, tyhjäpäitä, huonoa huumoria, raivonpuuskia, puhet ja käytös ovat mitä milloinkin mieleen juolahtaa.. Kyllä tämä on ihan vallitsevaa tapakulttuuria myös parisuhteessa oleville. Olisiko jopa lapsellista kuvitella, että seurustelu tai avio-/avoliito on todiste tasokkuudesta ihmisenä? Ehkä ed.kirjoittajalla jostain kateus kumpuaa?
- Osumatarkkuus
Itse kai kuulun noihin aloittajan mainitsemiin ihmisiin- muut jaksavat päivitellä ja ihmetellä sinkkuuttani minua enemmän.
Kuulen viikottain jostain olevani kaunis ja fiksu ja tutustun kyllä miehiin helposti. Mutta kaikki viimeisimmät jutut ovat kaatuneet lopulta siihen, että mies on todennut, että olemme liian erilaisia. Minä yritän laskea rimaani niin, etten katso miehen ulkonäköä, koulutusta tai muita kovia faktoja, mutta miehet taas sanovat eron syyksi, että tuntevat alemmuutta. Että tarvitsen kuulema koulutetumman, fiksumman ja "tasokkaamman" (?) kumppanin. Viimeisin exäni haikailee välillä perääni, mutta joka kerta muistaa, että ei ole muka riittävän hyvä minulle. Kun kysyn, mistä hän moisen väitteen tempaisee, hän sanoo että se vain on tunne. Että olen liian mukava, iloinen, reilu ja kohtelias ollakseni totta. Että jossain välissä kuitenkin kyllästyisin häneen ja löytäisin "vastakappaleeni". Outoa. Ja tätä kuulee nykyään koko ajan.
Olen matkustellut paljon ja asunut ulkomailla, minulla on suht. hyvä työ, ja jaksan pitää itseni kunnossa ulkoisesti. Niinpä tällä hetkellä tapailen keskieurooppalaista miestä, ja hänen kanssaan ei ole ongelmaa, että hän tuntisi itsensä jotenkin huonommaksi. Miehellä on minuakin parempi koulutus (vieläpä samalta alalta), hyvä työ, hän on todella hyvännäköinen, pitkä, erittäin sivistynyt ja meillä on samanlainen huumorintaju. Moni muukin asia yhdistää.
Taitaa olla niin, että Suomesta en löytäisikään kumppania. Katsotaan nyt miten tässäkin käy.- Puhutaanpa totta
Riippumatta siitä miten asian itsellesi selität, niin todellinen syy kelpaamattomuuteesi on kuitenkin tuo tästäkin tekstistä paistava itserakkaus ja omahyväisyys.
- random visitor
Puhutaanpa totta kirjoitti:
Riippumatta siitä miten asian itsellesi selität, niin todellinen syy kelpaamattomuuteesi on kuitenkin tuo tästäkin tekstistä paistava itserakkaus ja omahyväisyys.
Miksi kaikki rumilukset ja elämän hylkiöt saavat analysoida itseään ja puhua tasostaan, mutta muut eivät? Jos joku saa koko ajan palautetta siitä että on hyvännäköinen ja älykäs, onko siitä väärin kertoa tässä nimenomaisessa ketjussa???
Ei voi ymmärtää. Itsetuntemus voi olla kohdallaan vaikka tiedostaisi olevansa hyvännäköinen. miksi se on sitten aina itserakkautta????
Itse jos saisin kehuja päivästä toiseen, tottakai voisin niistä mainita. Vai pitäisikö tässä ketjussa puhua paskaa niidenkin, jotka otsikon mukaan aihepiiriin kuuluvat - ap
tapailit kuitenkin? sikäli ehkä vähän eri kuin mitä hain. mutta yhtä kaikki, kaltaisesi kertomus on mielenkiintoista kuultavaa... useimmat suoltaa vain harhojaan, ei kokemuksiaan.
- Voihan se ollakkin
random visitor kirjoitti:
Miksi kaikki rumilukset ja elämän hylkiöt saavat analysoida itseään ja puhua tasostaan, mutta muut eivät? Jos joku saa koko ajan palautetta siitä että on hyvännäköinen ja älykäs, onko siitä väärin kertoa tässä nimenomaisessa ketjussa???
Ei voi ymmärtää. Itsetuntemus voi olla kohdallaan vaikka tiedostaisi olevansa hyvännäköinen. miksi se on sitten aina itserakkautta????
Itse jos saisin kehuja päivästä toiseen, tottakai voisin niistä mainita. Vai pitäisikö tässä ketjussa puhua paskaa niidenkin, jotka otsikon mukaan aihepiiriin kuuluvatOnhan niitä hyvännäköisiäkin ihmisiä, myös täällä! Tosin se mikä omaa silmää miellyttää on makuasia.
- 872333
Hyvännäköisiä ikisinkkuja tuskin on!
- peiliin kun katsoit
Jokainenhan on varmaan mielestään hyvännäköinen.
- Ei naamasta kiinni
Ei luoja! :D Todellakin on! tiedän ja tunnen monia, he ovat sinkkuja omasta vapaasta tahdostaan, seurustelu ei vaan nappaa tällä hetkellä ja osa heistä etsii tasoistaan seuraa, ja jotkut on nirsojakin. Tiedän myös rumia ja ihan taviksia jotka seurustelee, nämä asiat eivät ikinä ole mustavalkoisia.
Noh, syömishäiriö kohdistuu kyllä yleensä henkilöön itseensä, joten eiköhän se ole niillä toisinpäin, eli kokevat, etteivät itse kelpaa.
- dfbjaq
Hmm...
Ehkä itsekin kuulun jossain määrin tähän ryhmään josta AP puhuu. Olen siis sen näköinen mies josta yleensä ne kauneimmat naiset kiinnostuvat. Eli saan heiltä paljon kiinnostuneita katseita ja silloin kun teen aloitteen, niin vastaanotto on erittäin positiivinen, eli voin aika varmuudella sanoa että ulkonäköni puolesta en kuvittele itsestäni liikoja.
Kun kerran haluan löytää naisen joka on ulkonäkönsä puolesta samaa tasoa kuin mitä itse olen, niin ei kai minun ongelmani loppujen lopuksi kovin paljoa eroa niistä ongelmista mitä ulkonäöltään keskitason mies kohtaa etsiessään oman tasoista naista, tai mitä ns. ATM kohtaa etsiessään AT-naista.
En minä oman tasoisteni naisten silmissä ole mikään suurenmoinen YTM. Olen vain yksi mahdollinen seurustelukumppani muiden hyvännäköisten miesten joukossa.
Kyllähän KT-mieskin suht helposti voi löytää itselleen AT-naisen kumppaniksi, mutta he eivät halua tyytyä sellaiseen kun voivat saada KT-naisenkin.
Samalla tavalla itse en haluaisi tyytyä KT-naiseen vaikka sellaisen kanssa helposti suhteeseen pääsisikin
Voi olla että keskitason mies löytää kuitenkin ns. YT-miestä helpommin omaa tasoaan olevan naisen, koska keskitason naisia on enemmän tarjolla kuin YT-naisia. Keskitason naisen voi löytää myös vaikkapa netin kautta. YT-naiset harvemmin turvautuvat nettiin.
Mutta siis ihan samanlaisia ongelmia minä kohtaan seuranhaussa kuin muutkin miehet. Samalla tavalla minäkin joudun ihmettelemään mitä naisten päässä oikein liikkuu. Samalla tavalla minäkin joudun miettimään että pitääkö tämän naisen seurassa käyttäytyä kuin mikäkin pelimies vai toimiiko paremmin jos olen oma vilpitön itseni. Samalla tavalla minäkin joudun tasapainoilemaan sen suhteen että kuinka paljon kannattaa osoittaa oma kiinnostuksensa ja missä vaiheessa on ok viedä suhde seksin asteelle jne...
En tiedä voinko kutsua itseäni ns. YT-mieheksi vaikka ulkonäköni puolesta herätänkin YT-naisten kiinnostuksen. En nimittäin luonteeltani ole mikään pelimies vaan olen luonteeltani mielumminkin täydellinen aviomies.
Joopa joo, siinä nyt oli vähän ajatuksia.- 7
tietysti jos on sitä ylempää tasoa, niin on ihan erilaiset mahdollisuudet vapaa-ajan viettoon ja voi tuoda persoonaansa esiin paremmin. tarkoitan ylemmällä tasolla sitä, että saa opiskella ja työskennellä alalla jolla haluaa ja joka kertoo millainen ihminen on, elintaso on mukavan keskiluokkainen yms.
- 22
7 kirjoitti:
tietysti jos on sitä ylempää tasoa, niin on ihan erilaiset mahdollisuudet vapaa-ajan viettoon ja voi tuoda persoonaansa esiin paremmin. tarkoitan ylemmällä tasolla sitä, että saa opiskella ja työskennellä alalla jolla haluaa ja joka kertoo millainen ihminen on, elintaso on mukavan keskiluokkainen yms.
siinä mielessä pidän erilaisena seuranhakua taviksena ja ylemmän tason ihmisenä. ylempi tasoisena koko olemus voi huokua sitä millainen on, ihan koulutuksesta lähtien...
- dfbjaq
22 kirjoitti:
siinä mielessä pidän erilaisena seuranhakua taviksena ja ylemmän tason ihmisenä. ylempi tasoisena koko olemus voi huokua sitä millainen on, ihan koulutuksesta lähtien...
Ok. Olen kyllä alalla jolla haluankin olla ja muutenkin siinä mielessä kaikki kunnossa. En ole kuitenkaan varma miten sen pitäisi parantaa mahdollisuuttani löytää seuraa. Työni on esim. hyvin itsenäistä eli sen kautta en naisia tapaa. Vaikka se muulla tavoin onkin unelmieni työ.
- ikikisinkku
Ei kaikki ihmiset halua parisuhdetta!!!!
Itse olen jo kohta 50 enkä ole koskaan seurustellut. Hyvä ammatti on ja vartalo sekä kasvot kestävät päivänvalon.
Viihdyn vain itsekseni liian hyvin. On niin paljon kaikkea mitä haluan tehdä ja kokea. Lapsia olen hanllinut 3, vain yksi asuu enään kanssani. Ja arvatkaapa mitä lasten hankkiminen ns yksin aiheuttaa toisissa ihmisissä. Uteluita ja päivittelyä riittää.
Toki seksiseuralainen minulla on, samana pysynyt jo kuusi vuotta. En vain kaipaa muuta elämääni. - Täällä myös yksi
En minäkään ymmärrä tätä. Minullekkin sanotaan päivittäin sekä miesten että naisten (ystävien siis) taholta kuinka kaunis olen ja ihmettelevät ettei nyt erottuani ole jonoa ovella koska "kyllähän nyt tuollainen kaunis, fiksu ja empaattinen nainen saa kenet tahansa". Mutta kun ei saa! Eikä sitä vaan tule vastaan joka kolahtaisi.
Lapsia on kaksi, ikää reilu 3-kymmentä, akateeminen koulutus, huumorintajua ja kunnossa pysyn urheilemalla. Nettiprofiili on ja baarissa toki tulee joskus käytyä mutta kukaan treffi-kumppaneista ei ole minussa herättänyt minkäänlaista kiinnostusta. Enkä minäkään ehkä heissä koska eivät ole kyselleet perään... yritän olla kovin avoin enkä laita rimaa korkealle mutta eihän sitä voi kieltää että samanlainen koulutustausta, ikä ja ulkonäkökin merkkaa jotta kiinnostus herää.
Minulla on muutama hyvä sinkku-kaveri joista kaikki ovat todella kauniita, koulutettuja, ystävällisiä, avoimia ja kroppakin monella kadehtimisen arvoinen mutta niin vaan ovat yksin jo ties kuinka monetta vuotta. - gfhjfghgfhgfhgfh
Tavallisen kansan harhat siitä kuinka eliitti riistää heitä ja niillä paremman näköisillä on asiat niin paljon paremmin. Itse ruikutetaan jostain kun ei ole varaa taulutelkkariin kun siitä pitäisi nähdä big brother uudesta kuvakulmasta.
- Ikisinkkuko?
Olen 24 vuotias nainen ja ollut sinkkuna kohta 6 vuotta. Parhaat ystäväni sanovat minua aina iki sinkuksi, mutta minusta se kuulostaa siltä kuin sinkkuus olisi oma valintani eikä se todellakaan ole.
Perheeni ja sukulaiseni aina ihmettelevät miksei minulla ole miestä kun olen niin kauniskin. Mutta ei se kauneus todellisuudessa ole ainut asia mikä merkitsee.
Itse koin 6 vuotta sitten todella huonon suhteen jonka seurauksena menetin itsetuntoni täysin, en osaa alkaa seurustella koska pelkään että minua taas satutetaan vaikka haluaisinkin kovasti parisuhteen.
Sitten on sekin että en osaa/uskalla kertoa miehelle jos ihastun. Odotan aina miehen tekevän aloitteen ja sitten jos joku mies tekee niin en kuitenkaan uskalla antaa vastakaikua kun pelkään että mies vain pelleilee kustannuksellani.
On todella turhauttavaa ja raskasta kuunnella kun kaikki sanovat että olen vain nirso. Kukaan ei tiedä miten vaikeaa minulle on oikeasti näyttää tunteeni ja ottaa se ensimmäinen askel jonkun kanssa.
Tiedän itse että ongelmani on korvien välissä ja asia on minulle hyvin raskas ja vaikea. Mutta halusin antaa yhden "ikisinkun" rehellisen vastauksen. :)HEI! Mitä mieltä olisit sähköpostin lähettelystä minun kanssa? Olen 27-vuotias mies, kiltiksi ja hyvännäköiseksi sanottu... hyvin nais, lapsi- ja eläinrakas.
Opiskelut on kesken (fyysisten)sairasteluiden vuoksi, mutta tällä hetkellä oon ok-kunnossa.
On urheilutaustaa... alkoholinkäyttö kohtuullista, keskimäärin kerta kuussa, joskin nyt olen ollut pitkään käyttämättä alkoholia runsaammin.
Mutta, joo siis pelkästä viestittelystä nyt kuitenkin aluksi olis kyse, joten puhutaan enemmän postilla, jso kiinnostaa.- khbjdq
Pystyisitkö harkitsemaan tutustumista pikku hiljaa vaikkapa sähköpostin välityksellä? Olen 27-vuotias mies Helsingistä ja saan myöskin kuulla aina ihmettelyä sen suhteen että miten minunlaiseni mukava ja komea mies voi olla sinkku.
Mutta kun ei sen oikean löytäminen oikeasti ole niin helppoa.
Kuulostat tosi mukavalta ja vilpittömältä.
Voin hyvin ymmärtää jos on vaikea näyttää tunteita vaikeiden kokemusten jälkeen ja siksi ehdotankin että voitaisiin tutustua pikku hiljaa maileja kirjoitellen ilman mitään paineita niin että luottamus voi syntyä. Mikäli sattuisit kiinnostumaan minusta, niin kaikki mitä sinun tarvitsisi tehdä olisi jatkaa viestittelyä kanssani. Ei mitään sen vaikeampaa. Siitä tietäisin että olet ainakin jossain määrin kiinnostunut ja että kannattaa jatkaa tutustumista kunnes luottamus löytyy.
On vaikea tässä saman tien todistaa että olen kiva, mukava ja luottamuksen arvoinen. Mutta jos antaisit minulle mahdollisuuden, niin saisit nähdä että oikeasti hyviä ihmisiä on olemassa jotka eivät tule sinua satuttamaan.
Pysyisitkö ottamaan sen askeleen että pistäisit vaikka ihan lyhyen viestin tähän osoitteeseen: [email protected]
Ei kai siinä mitään menettäisikään. :)
Mun sinkkuuden suurin syy lienee se, että en ole hirvittävän aktiivinen suhteen hakemisessa. Olen melko tyytyväinen yksinkin. Kyllähän sitä toki haluaisi naisen löytää, mutta kaikki ne viritelmät, mitä mulla on ollut, on kaatuneet siihen, että nainen on lähtenyt jonkun keski-ikäisen narkomaanimiehen matkaan.
Ehkä näin on myös pientä pettymystä naisia kohtaan.- lonelydork
Sen kun tietäis. Takana yksi kuppainen suhde ja ikää ja yli kolmenkymmenen. Kaverit sanoo (mies & naispuoleiset) että kyllä sun luulis seuraa löytävän kun oot hyvän näköinen jne... mulla on sosiaalista elämää, osaan keskustella ihan tuntemattomien kanssa melkeen asiasta kuin asiasta. Mutta EN YMMÄRRÄ miten helvetissä olen onnistunut väistelemään kaikki mahdolliset parisuhde tilanteet. Olen aivan saamarin yksinäinen eli todellakin kaipaan suhdetta. (ja tarkoitan rakkausuhdetta en mitään panojunaa) Eli jäljelle jää se vaihtoehto että päässä on vikaa.... en vain tajua, voihan vittu.
- laatuvstarjonta
Laatu ei kohtaa tasoa ja kysyntää aina joku vaatii enemmän tai ei heti löydä etsimäänsä, se on totuus.
Itse saan yleensä iskuyrityksiä vain ulkomaalaisilta miehiltä, huonojen kokemusten takia osaan nykyään paremmin vältellä ja tiedän etten halua vaihtaa uskontoani ulkomaalaismiehen vuoksi, niin kaikki jää yrityksen tasolle enkä mielelläni anna edes mahdollisuutta treffeihin.
Olen todennut asian olevan hyvinkin usein niin että ulkomaalaiset miehet (oli sitten mistä tahansa kotoisin, minkä ikäinen tai näköinen vaan) ovat rohkeampia (ehkä myös häikäilemättömiä ihmisestä riippuen) lähestymään kauniita naisia, kun taas suomalaisen sen sijaan katselee ja ihailee kauniita naisia vain sivusta, kuvitellen kai että kauniit ovat joko varattuja tai kevytkenkäisiä joille ei kukaan kelpaa niin ja useinhan se menee niin mutta ei aina..
En usko useinkaan asian olevan niin etteivät kauniit ja fiksut saisi seuraa, vaan siitä kun taso ei vastaa sitä kysyntää, kyllä tietysti kaikilla on jonkinlaisia vaatimuksia jos ei vaadi komeaa kumppania niin älyllisesti pitää olla samaa tasoa, ei ainakaan alhaisempaa se vain ärsyttää nimimerkillä kokemusta on. Etenkin netistä erilaisilta chat tai seuranhakusivuilta on todella helppo löytää seuraa etenkin jos esittää kuvan tai pistää pelkästään tekstin että on kauniiksi kehuttu mutta useinkaan ei löydy sellaista seuraa mitä etsii, netissä voi muutenkin niin helposti saada vääränlaisen käsityksen. Niin moni hyppää suhteesta toiseen pika pikaa, on vaikea löytää ihmistä joka ei näin tekisi, ehkä sen takia muutkin kauniit ihmiset perääntyvät kerta toisensa jälkeen jopa tutustumisvaiheesta. Huonojen suhteiden haavat ei parane heti, joskus niiden korjaantuminen vie vuosia ja senkään takia hyppy uuteen suhteeseen ei houkuttele, kunnes on aivan varma että voi luottaa.Tuo on taas tuota naisen logiikkaa, että kauneuteen liittyisi jotain käsityksiä ihmisen luonteesta. Kaunis nainen on vaativa l*tka ja komea mies on pelimies. Eipä näin ajattelevia miehissä oikein ole, että ulkonäköä ja luonnetta yhdisteltäisiin.
Netistä löytää aika paljon häiriintyneitä ainakin naisissa ja suhteesta toiseen hyppiminen on narsistista toimintaa, mitä jossain piireissä on alettu pitää normaalina deittailukulttuurina ja siitä poikkeamista epäsosiaalisuutena.- texstylisti
dazu kirjoitti:
Tuo on taas tuota naisen logiikkaa, että kauneuteen liittyisi jotain käsityksiä ihmisen luonteesta. Kaunis nainen on vaativa l*tka ja komea mies on pelimies. Eipä näin ajattelevia miehissä oikein ole, että ulkonäköä ja luonnetta yhdisteltäisiin.
Netistä löytää aika paljon häiriintyneitä ainakin naisissa ja suhteesta toiseen hyppiminen on narsistista toimintaa, mitä jossain piireissä on alettu pitää normaalina deittailukulttuurina ja siitä poikkeamista epäsosiaalisuutena.Sit on myös ne sinkut jotka on antaneet pakit niin monelle miehelle ja se on voinut suututtaa jotkut miehet ja mahdollisesti lisäksi kateelliset naiset ovat lisänneet omat "mielipiteensä" sinkkunaisesta joka ei vaan ole vielä löytänyt ns."sitä oikeaa". Tällöin voi ns. juorupiireissä liikkua sellaiset puheet joilla ei ole todellisuudessa mitään merkitystä. Sellainen voi kyllä haitata uusien suhteiden solmimista. Täytyy vaan toivoa että ne tosi miehet erottavat sen milloin kyse on vain huhupuheista.
- Käläkälänkukkuu
Kaipa itse olen katseenkestävä ja ikisinkku, mutta mitäpä sillä ulkonäöllä tosiaan jos pään sisällä joku mättää. Itsehän olin koulukiusattu joka teki ihmeitä itsetunnolleni ja silloin parinkymmenen ikävuoden tienoilla kun oli edes jonkinlainen vauhti päällä naisten suhteen, en kelvannut kenellekään (no, mikä ihme kun tyylillisesti olin sellainen Elmo). Sairastuin masennukseen, nykyään ajatellen kerrassaan naurettavaa, joidenkin helvetin akkojen takia. Nyt elelen aika erakkona, koska en vaan jaksa ihmisiä ja työpäivissä on sitä sosialisoimista ihan tarpeeksi. Puhumattakaan sitten akoista, jos joku muija edes kaverillisesti yrittää lähestyä minua, ei minulta kovin lämpimiä vastareaktioita heru. On se vaan niin mahtavaa kun saa tulla tyhjään kotiin eikä ole kukaan vaatimassa asioita ja kälättämässä.
- textailist
Niinpä, ei se ulkonäkö kaikkea merkkaa mutta saattaa saada myös ne ns. kateelliset akat tilanteeseen omasta "paremmuudesta" jolloin on tarve sättiä kanssasisariaan milloin mitenkin, jotta itse voisivat ns. päteä paremmin. Älä nyt kuitenkaan menetä toivoasi naisten suhteen. Niitä hyviä on kuitenkin varmaan vielä paljon sinkkuina ja syitä sinkkuna olemiseen voi tosiaan olla niin monta kuin nyt elämään vaan mahtuu. Ja kukin taplaa tyylillään.
- täytyyollavikaavai
"Sit on myös ne sinkut jotka on antaneet pakit niin monelle miehelle ja se on voinut suututtaa jotkut miehet ja mahdollisesti lisäksi kateelliset naiset ovat lisänneet omat "mielipiteensä" sinkkunaisesta joka ei vaan ole vielä löytänyt ns."sitä oikeaa". Tällöin voi ns. juorupiireissä liikkua sellaiset puheet joilla ei ole todellisuudessa mitään merkitystä. Sellainen voi kyllä haitata uusien suhteiden solmimista. Täytyy vaan toivoa että ne tosi miehet erottavat sen milloin kyse on vain huhupuheista. "
Juuri näin kävi minulle!
exäni mustamaalasi maineeni tietyissä piireissä ja samoin teki eräs ystäväksi luulemani henkilö, on niin helppoa pistää toisen niskaan kaikki asiat mitä on toiselle tehnyt, mutta sellaista on elämä. Olen huomannut että noita juoruja ja ilkeitä huhupuheita liikkuu aika paljonkin kauniista ja myös perusnäteistä naisista ja vaikeaa kai sitä on erottaa mikä on huhua ja mikä totta. Ilkeiden juorujen seurauksena saan yhä vuodenkin jälkeen exän kavereilta suoria vihjailuja ja kutsuja koteihin (eivät pyydä edes treffeille vaan suoraan kotiin). Olen jopa harkinnut ulkomaille muuttoa, sen verran alkanut ahdistamaan pienet piirit, luulot ja kuulopuheet. En koe ansaitsevani moista käytöstä mutta kun on kaunis mutta yksinäinen ja yksin liikkuva niin "pakkohan naisessa on jotain vikaa olla" ja kevytkenkäisyyttä. Mieluummin olen yksin kuin hyppäisin huonoon pikasuhteeseen sellaista hakevan kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652248- 1981270
- 711078
- 1031042
Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211889"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig196875Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta47730