Mies tunnetko itsesi...

utopiaako.

kun menet tutustumiskäynnille ja kohtaat pienen ja sievän naisihmisen niin tunnetko primitiivisiä ajatuksia ja koetko olevasi suuri metsästäjä joka kuvittelee kaatavansa upeaturkkisen mirrin joka viattomana kehrää sohvallaan.

28

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k/k

60 viaton sohvalla kehräävä mirri? ja viel upeeturkkinen?

• pieni lyhytturkkinen

Utopiaa se on.

• Vähän-jotain-rajaa

Kääntyisin kyllä ovella, jos kohteessa olisi (vaikkakin pieni sievä) nainen sohvalla, päällään turkki, alla ei rihman kiertämää, joka murisisi kuin astmaattinen mirri.

• MarkkinatalousMies

Jospa vain tietäisit k/k,
      et aavistakaan millaisia kisuja löytyy ja metsästysmaat on laajat. Pari tosi kokematonta kohtasin viime kesän retkillä. Opettajan rooli sopi hyvin ja palvelu oli tavallista ruhtinaallisempaa. Meinasin jäädä herranpäiviä viettämään vaikka seuraava misu jo odotteli ja tekstaili. Ulkomaille en enää lähde ellei joku vie mukanaan ja nuoria en enää kattele. Minä olen herra ja ihanat misut kesyjä palvelijoita.

• vakkajakansi??

Valitettavan paljon taitaa höynäytettäviä naisia olla, samoin kuin teitä huijareita.

• vakkajakansi?? kirjoitti:

Valitettavan paljon taitaa höynäytettäviä naisia olla, samoin kuin teitä huijareita.

Ehkä hän kuvittelee, elää unelmissaan ja utopioissaan.
        Tuollaista nyt usko kukaan, en mie ainakaan.

• helgansäärikarva

Ensin udellaan, onko päässä karvaakaan, ja joko nekin harvat ovat harmaita.
      Sitten pitäisi olla suittu ja hemmoteltu kehräävä rotukissa, joka katseen voimasta hypähtää sohvalle taikinoimaan samettityynyjä, hurmioitunut katse kissansilmissään.

Siinä kollien viiksikarvat väpättäisivät, varmaan?
      Unissako oot mun.....?

• tajukankaallako

Nyt neljä vuotta myöhemmin,ei enää taida tarvita kisulia kehräämään.

• MiksiKummassa

En ymmärrä miksi naiset päästävät ihan vieraita miehiä omaan kotiinsa. Jotkut ilahtuvat ja ottavat ilmaiseen täysihoitoon itsekkäitä, epärehellisiä ja todella laiskoja miehiä.

Itse en ole päästänyt deittikavereita koskaan kotiini ennen kuin olen vieraillut hänen omassa kodissaan. Se kertoo paljon ihmisestä, millaiseksi on kotinsa muovannut.

Metsästäjät saavat hoitaa hommiansa siellä, minne ovat lupansa hankkineet.

• Tapansa.kullakin

Samaa voi kysyä kummalta sukupuolelta tahansa, oikeesti olemme yksilöitä tarpeittemme mukaan.

• Aamun-kevennys

Hunkszin koti kaikessa karmeudessaan näkyykin hänen profiili kuvassaan. Silti hänen "läyskä" armeijansa soittelee ja lirkuttelee hänelle ;DDDDDDDDDDDDDD
        (Kuka vittu vai kurttu pippeli näitä vanhoja kaivelee, siis avauksia)

• IsäntääPalvotaan
        Tapansa.kullakin kirjoitti:

Samaa voi kysyä kummalta sukupuolelta tahansa, oikeesti olemme yksilöitä tarpeittemme mukaan.

No kumpi on yleisempää. Vähän meitä nuoremmat miehet voivat helposti jäädä makoilemaan työttöminä ja senttiäkään maksamatta naisen kotiin siivelle ja saada todella hyvää, monipuolista palvelua täysin vastikkeetta.

• Jossittelun.makua
        IsäntääPalvotaan kirjoitti:

No kumpi on yleisempää. Vähän meitä nuoremmat miehet voivat helposti jäädä makoilemaan työttöminä ja senttiäkään maksamatta naisen kotiin siivelle ja saada todella hyvää, monipuolista palvelua täysin vastikkeetta.

Syy voi olla mikä tahansa, helpompi olisi keskustella tietystä tapauksesta kuin ylimalkaan.

• Minä kait olen kaksi deittikaveria päästäny ja toinen heistä on nykyinen mieheni.

• siilimuori4 kirjoitti:

Minä kait olen kaksi deittikaveria päästäny ja toinen heistä on nykyinen mieheni.

Mut en turkki päällä soffalla alastomana :D

• 1eero
        siilimuori4 kirjoitti:

Mut en turkki päällä soffalla alastomana :D

Karvakerä sylkyssä :)

• 1eero kirjoitti:

Karvakerä sylkyssä :)

:DD. Muistaakseni oli ihan normikerrospukeutuminen .

• Dementia.Senilis

Niin se muisti pettää...

• korppis11

Kun menet vierailulle miehen kotiin, ovan avaa pieni pyöreä kolli joka on pukeutunut Angry birds alushousuihin ja paitaan. Tunnetko halua puristaa hänet tissiesi väliin ja suudella kaljua. Syttyykö sinussa äidin vietit häntä minä halua suojella.

• HölmököOlisin

Olen tietenkin tavannut deittikumppanin jo aikaisemmin jossain julkisella paikalla.

• Tavuviiva

No nyt on aloittajalla jo tosi paha kaamos ja 3d-lasit jääneet päähän.
      60 - 60 mies menee tutustumiskäynnille? hmmmmm.
      Jos hän todella näinä pimeinä ja harmaina aikoina uneksii, voi painajainen kohdata: Amazon-nainen, liimaripsineen, naamankiristyksineen, tötteröhuulineen, kuorsaa kelsiturkin tai afganiturkin sisällä a la 70-luku. Pyhäinjäännöksistähän on kyse.....hahih

• Syrjääntynyt

Kuvauksesi sopii erääseen vasta uskoon tulleeseen entiseen turhaan julkkuun. Toivottavasti on nyt löytänyt oikean tien ja sillä pysyy. Nimeä en kerro!

• Onneton-tavu-viiva

Voi sinua tietämätön ja onneton.
        Uusia rakkaussuhteita syntyy vielä lähes satavuotiainakin.
        Tunnen muutamia ihastuttavia, hentoja, pienikokoisia, mutta hyväkuntoisia, aktiivisia ja reippaita yli 80-vuotiaita

• Tavuviiva

Utopiaako=Onneton-tavu-viiva
        No voivoi sentään. Mitä yhteistä on aloituksella ja rakkaudella.
        Amsterdamissa voi tuonkaltaisia naisia ostaa ihan ikkunasta.
        Aloituskirjoitus Utopiaako mielestäni esineellistää naisen ja Onne-ton-tavu-viiva -kirjoittaa yhtäkkiä rakkaudesta, mistä kukaan muu ei ole tässä ketjussa kirjoittanut.
        Yli neljäkymmentä vuotta miehen kanssa kait kertoo omaa kieltään, onnellisuudesta, rakkaudesta. Eipä tarvitse markkinoida täällä tai deitissä itseään kuin h.
        Rakkaushan on ihana asia!

• Tavuviiva kirjoitti:

Utopiaako=Onneton-tavu-viiva
        No voivoi sentään. Mitä yhteistä on aloituksella ja rakkaudella.
        Amsterdamissa voi tuonkaltaisia naisia ostaa ihan ikkunasta.
        Aloituskirjoitus Utopiaako mielestäni esineellistää naisen ja Onne-ton-tavu-viiva -kirjoittaa yhtäkkiä rakkaudesta, mistä kukaan muu ei ole tässä ketjussa kirjoittanut.
        Yli neljäkymmentä vuotta miehen kanssa kait kertoo omaa kieltään, onnellisuudesta, rakkaudesta. Eipä tarvitse markkinoida täällä tai deitissä itseään kuin h.
        Rakkaushan on ihana asia!

"Tavuviiva"

Minä en ole deitissä.
        Tuollainen valehtelu on törkeä yritys mustata toisen ihmisen maine.
        Melkeinpä Poliisi-asia.

H.

• Tavuviiva

Sinähän olet H, et h = h:a.

• Tavuviiva

Niin ja sinäkö olitkin noiden kahden nimimerkin takana. Juopas nyt kupponen hyvää kahvia, jottei tule harhailtua.

• Minulla on hieno turkki ihan joutavana, ei viitsi pitää nykyaikana. Painavakin on, olisi tietysti lämmin peittona sohvalla maatessa.
      Nykyisin harvemmin tunnen primitiivisiä ajatuksia, samoin on kaverin laita.
      Viattomuudestakaan en menisi takuuseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2295
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2188
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1559
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1464
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1131
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1067
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      923
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      18
      828
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      122
      798
    Aihe