matka ja ehkä jopa muutto...

matka_ehkä_

Hei!

En ole koskaan käynyt Australiassa, mutta arvelen, että ei sinne ihan halvalla pääse. Miten olette metsästäneet halvimmat lennot Australiaan (mielellään ei pitkiä vaihtoaikoja, meillä aikaa rajallisesti). Mikä on järkevin tapa matkustaa siellä paikasta toiseen, lentämällä? Saako lentoja paikan päältä helposti ja edullisesti. Osaatteko suositella lentoyhtiötä. Olen noviisi kaikessa Australiaan liittyvässä.

Huvittavaa tässä on se, että suunnittelemme mahdollisesti muuttoa Australiaan. Emme kumpikaan ole siellä koskaan edes käyneet, emmekä varsinaisesti edes ajatelleet käyvämme. Olisi järkevää tutustua paikkoihin, ennenkuin miettii minne asettuisi, meillä olisi mahdollisuus valita parista paijasta.

Tästä aasinsiltana sitten eri paikkoihin Australiassa. Onko kellään kokemusta Perthistä? Millaisia eroja eri alueilla on Australiassa, mitä voisitte suositella.

Kaikki tieto otetaan vastaan.

1

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Down Under

      Matkustamiseen Australiassa on tarjolla ziljardi erilaista vaihtoehtoa. On täysin yksilöllistä, miten haluaa matkustaa, mitä haluaa nähdä ja kokea ja kuinka paljon on aikaa ja rahaa kierrellä siellä. Näistä seikoista pitäisi saada jonkilainen selvyys ennen kuin matkaa alkaa edes suunnitella.
      Itse jouduin ekalla kerralla tyytymään sikäläisiin matkapalveluihin toki jo 80-luvulla. Sittemmin olenkin suunnitellut kaiken itse. Ja nykyäänhän "kaikki" löytyy netistä.
      Käytä Google Mapsia ja sen street viewiä. Tässäkin osastossa on monta hyvää linkkiä erilaisiin vinkkisivustoihin. Ole aktiivinen netissä, sieltä löydät pahaiten, mistä itse olet kiinnostunut jne. Niin, ja jos urheilusta, varmista, että näet edes yhden AFL-ottelun livenä.

      Peth on miellyttävä paikka, muistuttaa San Franciscoa (on myös ns. homo-kaupunki). Sitä voi suositella aina. Haittana voi joillekin olla sen eristyneisyys muihin suurkaupunkeihin verrattuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe