Orgasmi 3

Entinenneitsyt

Makasin kotona huoneessani . Sormeni leikki klitoriksella ja luin samalla seksinovelleja suomi24:ta . Olin jäänyt yksin viikonlopuksi kotiin, ku porukat oli lähteny sukuloimaan Kainuuseen . Inhosin 500km automatkaa joten jäin kotiin , vaik ei mul Olli mitää syytä jäädä ku ei oo ees poikakaveria vaik oo jo 16 . Oon 165/82 ja d-kupit ,aika läski mut monet pojat silti kehunu kauniiksi , ainakin ku o pussailtu ja ne o saanu kähmiä mun tisuja .
Puen nopeasti aamutakin alastoman vartaloni päälle , kun ovikello kilahtaa . Ovella on naapuri yksin asuva Jarkko . Jotai nelikymppinen eronnut liikunnanopettaja . Halusi kuulemma tulla kahviseuraksi kun niin tylsää .
No keittelin siinä kahvit , kaadoin meille kahvit ja tein pari leipää meille molemmille paahtimessa .
Juttelimme kaikkea mahdollista ja tullessamme kylläiseksi siirryimme olohuoneen sohvalle.
Jarkko istui ihan kiinni minuun sohvalla , vaikka tilaa olisi ollut.
- joko sul on poikakaveri ?
- ei oo .
- kumma kun noin nätillä naisen alul viel oo yönsulostuttajaa.
Lehahdin varmaan punaiseksi , eikä miehen käsi polvellani helpottanut asiaa , varsinkaan kun se liukui reittä pitkin takin alla kohti pyhintäni.
- hei Jarkko mitä sä teet . Sormet vetivät mun jalkoja haralleen enemmän auki , käsi kosketti jo posliinipilluani. Olin aivan sekaisin .
- ajattelin riisua sinut ja näyttää autuuden , rakastella sua .
- mut mä oon neitsyt .
- sepä hyvä , en oo pitkää aikaa neitsytpillua siementänytkään. Jarkko oli saanut takkini pois ja itse tempoi jo viimeistä vaatettaan eli kalsareitaan pois .
Kohta tajusin makaavani Jarkon alla sohvalla , kullin jo tunkeutumassa sisääni , olin tulessa , kuumana kiimassa värisin miehen puhkoessa neitsyyteni paljaalla äijän elimellään.
-hei ehkäisy , mul oo mitää .
- Miks pitäis pilata tää ihana tunne sun kosteasta neitseellisestä pillusta , ajattele kohta oon syvällä sussa ja päästän spermat sisään ,
- mut mä voin tulla raskaaks
- mikskähä mä sit nain sun pillua paljaalla , no siks et haluun katsella miten sun masu kasvaa ja rinnat paisuu ku oon pannu sut tiineeksi .
- sä oot hullu . Aloin rimpuilla miehestä irti , vaan se ei oikeen onnistunut kun mies oli oli syvällä sisälläni ja nautintokin lisääntyi koko ajan miehen pannessa isoa munaansa mun kireään pimppaan . Yhtäkkiä mies kuitenkin otti peniksensä ulos musta ja katselin sen turvonnutta päätä , joka kiilsi mun nesteistäni , sen päästä olevasta reiästä pursui pari tippaa jotain nestettä .
- haluutko lisää kullia Merja .
- joo , en tajunnut edes kieltäytyä kun mies porautui takaisin sisääni . Miehen viedessä mua orgasmista toiseen tajusin että se oli varmaan oottanut tätä että olisin yksin kotona .
Mies murahteli , puristeli mun tissejä ja runnoi munaa mun pilluun , odotin jo miltä tuntuisi saada spermaa sisään ja ei siinä kauaa mennytkään kun mies rynkytti voimakkailla perseenliikkeellä spermansa mun teinipilluuni .
- tunnetko kun vittusi täyttyy paksulla siememellä , aah ihanaa panna neitsyt pilluun spermaa , tajuatko sä kiimapillu mä paan sut paksuksi . Mies ruiskutti viimeiset mällinsä ihan pohjaan ja lysähti päälleni . Sinne meni neitsyys .
Naapuri pani mua varmaan 30 kertaa viik lopun aikana ja joka kerta siirsi spermansa varmasti syvälle pilluuni . Eipä silti ihanaa se oli . Nyt vaan raskaana sille . Kun kävin eilen kertomassa et oon toisella kuulla raskaana niin mies raahasi mut sänkyyn ja nussi mua koko yön . Nytkin makaan peppu pystyssä ja mies nai mua peppuun , nyt kuulemma voi tuhlata siementä .

0

999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        139
        2033
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1918
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1868
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        85
        1670
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        62
        1468
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1266
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1170
      8. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1163
      9. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1158
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1137
      Aihe