Olen 17 vuotias ja käyn tällä hetkellä amista. Mulla on íhan helvetisti poissa oloja ja mä jatkan tätä samaa rataa koko aika joskus nukun pommii ja kaikkii mahollista... en tiiä mikä siin on etten haluu mennä sinne mut kumminki. Se ala mitä käyn on tosi tärkee mulle oon ite valinnu sen ja päässy sinne mut miks mun on nii vaikee mennä sinne? NO joo veikkaan et syy on tässä: meen bussilla ja matkaan menee se 1h , jos kaveri lintsaa ni mäki lintsaan... mikä ihme mul on?!***
Lintsaan!?
Hän joka ei ymmärrä
1
82
Vastaukset
- jk
emt, en itse ole amiksessa vaan yläasteella.
joskus haluan opiskella aivan vimmatusti, mutt sitten vähän ajan kuluttua ajattelen ett mitä vitu järkee tässä on?
ja lintsailen joskuskin koska ei vaan kiinosta koulun käynti.
mutta jos tulevaisuutesi ura on sinulle tärkeä, eikö sinu kannattais käyä se loppuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591