millä ihmeellä saan karkotettua rottiset pihapiiristä, rottiset istuu talon vesikouruilla ja sitä paskan paljoutta mikä tulee seiniin ja ikkunalautoihin . Navetan räystäät saa olla rauhassa , talo jostain syystä kiinnostaa . ja sitä paskansiivoa on todella paljon . ..monet vuodet jatkunut ja pahenee vain..
rottiset kiusana
6
2181
Vastaukset
- 28
Onko teillä eläintila? Meilläkin rotat ja hiiret hallitsivat elämää mutta syksystä asti on koko ajan ollut hiiren ja rotanloukkuja sekä myrkkylaatikoita. Sen jälkeen kun rottia ja hiirulaisia tuli päivittäin muutaman viikon ajan nalkkiin, niin ne loppuivat kokonaan.
- yäk
On maitotila. Hiirillä ja rotilla myrkky aina saatavilla, ne ei oo ongelma. Rottisiin en tiedä mikä tehoais..
- bio4
mikä olio on rottinen? en ole ennen moista tavannutkaan. Anne edes vihje. mihin heimoon otus kuuluu. lintu, nisäkäs ?
- yäk!
Rottinen on lintu,oisko viralinen nimi varpunen.Ja niitä on paljon, kuluttavat aikaa räystäskouruilla istumassa.
- jo vain
ole iloinen, kun luonasi viihtyy harvinaistuva lintu. Ennen niin yleinen varpunen, jos siis on varpunen tai keltasirkku, siis vielä harvinaisempi. on saanut pesäpaikan tilaltasi. Ilmoita eu:lle ja pyydä korotusta ympäristötukeen koska varjelet monimuotoisuutta.
- Anonyymi
Rottinen eli Varpunen on pesärosvo.
Hävittää Kirjosiepon, Talitiaisen ja Räystäspääskyn pesät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984